welke NL bank heeft beste internet-bankieren?

Pagina: 1
Acties:
  • 337 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31841

Topicstarter
hoi,

als Belg ben ik niet zo vertrouwd met de nederlandse banken, dus stel ik maar de vraag hier.
Ik zou regelmatig overschrijvingen moeten doen naar nederlandse rekeningen (en geld ontvangen ook :)) maar als ik dus geld moet overschrijven naar NL kost mij dat minimum 7 euro per verrichting. Kweet niet wat jullie daar van vinden, maar dat is vrij veel imo :)

Daarom de volgende vraag: welke nederlandse bank heeft het beste/goedkoopste internetbankiersysteem zodat ik daar eenmaal geld kan op storten (1x kosten) en dan verder kan werken met die bank.
Ik zou dan even over de grens wippen om een rekeningkje bij die bank te openen, maar ik wou eerst jullie mening.

oja ... kan je er ook bijzeggen hoe het systeem werkt ? (via browser, programmaatje dat ik moet runnen, enz ...)

thx !

edit:
ok ... move maar... ik wist eigenlijk niet waar het bij moest, want het gaat ook over banken, en da's geen IT. bekijk je het van de internetbankierenkant, dan hebben jullie natuurlijk gelijk :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Ik heb gehoord dat de Rabobank wel goed is met internetbankieren... ik gebruik het zelf niet.

Edit: wel een beetje een rare plek voor zo'n topic.. Wetenschap & Levensbeschouwing :P

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radi0man
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 30-05 15:29
Rabobank schijnt wel goed te zijn, de Postbank zeker niet, want die heeft er een veel uitgelegen de afgelopen maand.
(Hoort dit niet in IT?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 05 juni 2002 10:50 schreef radi0man het volgende:
Rabobank schijnt wel goed te zijn, de Postbank zeker niet, want die heeft er een veel uitgelegen de afgelopen maand.
(Hoort dit niet in IT?)
Heb een move aangevraagd in SM... d8 zelf dat dit in SG terecht kon maar IT is misschien nog ietsje beter ;)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
* spyro gebruikt al een jaar of vijf de Rabobank...... werkt erg goed... internetbankier all over the world zonder problemen. Geld overmaken; saldo bekijken; beleggen....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-06 11:09
* Wirf gebruikt ook rabobank

errug tevreden erover :)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dido
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 31-05 19:15

Dido

heforshe

Dit wordt wel erg positief voor de Rabo zo, maar ik ben ook erg blij met Rabo internetbankieren :)

Wat betekent mijn avatar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 05-06 08:58

Korakal

Up up up!

ok ik ben ABNAmro'er en ook zeer tevreden met internetbankieren (al vanaf de pilot :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tirillo
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Tirillo

Joker of Unauwen

Heb ook al best lang internet bankieren bij de ABN-AMRO, het is bijna nooit down en de beveiliging is erg goed zonder dat je er als user veel nadeel van ondervind, alleen de hele tijd die code intypen is wel irritant. Fijne is wel dat de e-dentifier practisch in je portemonnee past.. Mijn vader heeft rabo-internet bankieren en is daar ook tevreden over. Postbank schijnt niet zo goed te zijn, maar ben eigenlijk nooit kapot geweest van de service van de postbank (van de rabobank trouwens ook niet super, maar das meer persoonlijke reden)..

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SWINX
  • Laatst online: 06-06 20:49
* SWINX heeft ook Rabobank internet bankieren

en deze kan ik je zeker aanraden!! *D

Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appie-B
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2024

Appie-B

The Ecologist

* Appie-B is ook erg tevreden over het Rabobank internetbankieren... :)

heb ook ervaring met SNS, maar dat systeem lijkt me veel minder safe (vaste code om in te loggen). Site ook minder overzichtelijk. :(

De mens heeft taal uitgevonden om aan zijn behoefte tot klagen te voldoen - Mickel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Rabo....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mx. Alba
  • Laatst online: 08-06 19:23

Mx. Alba

hen/die/zij

Nog een vote voor Rabo. Zelf nooit gebruikt, maar wel ABN-AMRO geprobeerd, maar die deed het niet onder Linux - Rabo volgens betrouwbare bron wel. Hulde voor Rabo dus :)

Het is alleen een echte hetze als het uit Hetzerath komt, anders is het gewoon sprankelende ophef.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wirf
  • Laatst online: 07-06 11:09
boerenverstand + internet + geld == goed :)

altijd al geweten :)

Heeft sinds kort zijn wachtwoord weer terug gevonden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pirke
  • Laatst online: 22:04
ook rabo, zeer goed, zeer veilig

ook als je bijvoorbeeld naar een andere rabobank rekening overmaakt (van iemand anders) dan staat het er al binnen 5 minuten op bij hem/haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvhenk
  • Laatst online: 01:32

Elvhenk

/me hartje GO

Move W&L -> IT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 05-06 22:44

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Rabobank is compleet webbased. Je hoeft lokaal dus niks te instaleren. Hierdoor werkt het op elk apparaat dat een fatsoenlijke browser heeft. Verder is dit ook een stuk veiliger, omdat er niks lokaal (wat dus beinvloed kan worden door verschillende trojans) wordt uitgevoerd (denk bijvoorbeeld aan de ABN-AMRO hack een paar jaar terug).

De overzichten zijn altijd up to date. Als ik van de supermarkt terug kom en ik kijk op internet dan zie ik de afschrijving al staan (dus niet zo als bij de girofoon "Uw saldo was vanochtend..").

Het enige dat ik mis is een zoek mogelijkheid in de afschriften. Dat ik bijvoorbeeld alle waterrekeningen kan oproepen en dat daar dan een mooi overzicht van wordt gemaakt, maar verder werkt het perfect.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jHack
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
[quote]Op woensdag 05 juni 2002 12:57 schreef Janoz het volgende:
Rabobank is compleet webbased. Je hoeft lokaal dus niks te instaleren. Hierdoor werkt het op elk apparaat dat een fatsoenlijke browser heeft. Verder is dit ook een stuk veiliger, omdat er niks lokaal (wat dus beinvloed kan worden door verschillende trojans) wordt uitgevoerd (denk bijvoorbeeld aan de ABN-AMRO hack een paar jaar terug).
[quote]
Abn-Amro is ook volledig webbased, heb er nooit problemen mee gehad en werkt zeer snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ko9
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-06 19:06

ko9

Op woensdag 05 juni 2002 12:57 schreef Janoz het volgende:

...
Dat was HomeNet van ABN-Amro, dat is inmiddels al vervangen door Internetbankieren van ABN-Amro. Dat heb ik tegenwoordig, en ben er heel tevreden over... Volgens mij maakt het i-netbankieren van Rabo en ABN niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bolke
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

ABN-AMRO internet bankieren. Zeer gebruiksvriendelijk.

PS: Homenet van ABN-AMRO werkt aan het eind van dit jaar niet meer

http://www.hroling.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mike78
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 14:38

Mike78

Always

Internetbankieren van de ABN-AMRO werkt erg goed. :)

24 uur per dag, 24 biertjes in een krat. Toeval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Laatst online: 05-06 22:44

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Het klopt dat ABN-AMRO ook is overgestapt naar webbased, maar ik wilde het alleen ff aangeven als voorbeeld van het onveilig zijn van een lokale applicatie.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RRX
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-05 15:34

RRX

@life-

Op woensdag 05 juni 2002 11:12 schreef Tirillo het volgende:
Heb ook al best lang internet bankieren bij de ABN-AMRO, het is bijna nooit down en de beveiliging is erg goed zonder dat je er als user veel nadeel van ondervind, alleen de hele tijd die code intypen is wel irritant. Fijne is wel dat de e-dentifier practisch in je portemonnee past.. Mijn vader heeft rabo-internet bankieren en is daar ook tevreden over. Postbank schijnt niet zo goed te zijn, maar ben eigenlijk nooit kapot geweest van de service van de postbank (van de rabobank trouwens ook niet super, maar das meer persoonlijke reden)..
De ABN/AMRO is wel goed ja, alleen 's nachts wil ie nog wel eens plat zijn, of werkzaamheden oid.

mijn T.net systeemspecspagina

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkleerssen
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

henkleerssen

Your life is as you narrate it

Ik gebruik zowel de rabo als de abnamro internet bankieren.
Sinds dat er bij ABNAMRO (sinds een jaar of zo) ze met dit internet bankieren (homenet was niks) zijn begonnen werkt het eigenlijk veel beter nog dan de rabobank (eerst had het nog wat kinderziektes). Tot een jaar gele dus.. was het internet bankieren van Rabo wel superieur aan dat van de ABN,..
Bij de abn nu dus hoef je minder combinaties van cijfers in te toetsen bij elke transactie dan bij de rabo... en das beter (how lazy can you be....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gully
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16-04-2022

Gully

Master Gully! (tm)

Ik internetbankier al bijna 2 jaar bij de SNS Bank en het werkt perfect. Heb nog nooit 1 probleem ermee gehad. :)

Het werkt btw gewoon via je browser en een digipas voor de beveiligingscode... eenvoudiger kan niet ;)

GullyTM is protected by copyright laws since 1978.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56416

Nu is voor de mij de keuze al redelijk duidelijk, of rabo of abn, ik vraag me alleen af wat de voordelen van de rabo in het geheel zijn ten opzichte van abn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spyro_the_Dragon
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-04-2013
Op woensdag 05 juni 2002 14:10 schreef back.slash het volgende:
Nu is voor de mij de keuze al redelijk duidelijk, of rabo of abn, ik vraag me alleen af wat de voordelen van de rabo in het geheel zijn ten opzichte van abn?
denk dat je daar een onnodige en oneindige discussie oproept.....

Over allebei niets dan positieve reacties..... dussss.....

Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37227

Op woensdag 05 juni 2002 12:57 schreef Janoz het volgende:

Het enige dat ik mis is een zoek mogelijkheid in de afschriften. Dat ik bijvoorbeeld alle waterrekeningen kan oproepen en dat daar dan een mooi overzicht van wordt gemaakt, maar verder werkt het perfect.
Dit heb ik ook al gevraagd bij de Rabo zelf, om al je mutaties te exporteren naar een spreadsheetprogramma, zodat jer mooi kan sorteren per debiteur/crediteur.

Met Rabo offline bankieren schijnt het te kunnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-06 17:06

Martijn02

/* No Comment */

Ik heb allen postbank, maar het zuigt aan alle kanten, als ik het zo hoor. 9 van de 10 keer als ik iets wil overschijven kan dat niet omdat het dan weer te laat is. Internetbankier sluit blijkbaar om 23:00, daarnaast is het rete-traag en moet ik soms 3 keer inloggen om een goed overzicht te krijgen. Zit nu hevig te overwegen om nu ik straks afgestudeerd ben en geen studentenrekening meer krijg toch maar eens bij een andere bank te gaan kijken. (heb nog een ABN-AMRO rekening...)

Maareuh, ik baal wel want mijn postbankrekeningnummer is zo mooi, en dat raak ik dan kwijt :) (6661111)

iig: Postbank is niet aan te raden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 48970

Ik heb postbank en ABN AMRO, bij dat laatste bedrijf werk ik op de helpdesk, dus ik kan er wel wat over vertellen. Postbank vind ik zelf best een fijn product, maar jammer dat het er zo vaak uitligt.
ABN AMRO ligt er de laatste tijd ook uit, maar dit gaat gelukkig minder worden. Rabo heb ik helaas geen ervaring in.

Als er vragen zijn over ABN AMRO Internet Bankieren, dan hoor ik het wel.
Rekening openen is trouwens gratis bij ABN AMRO evenals Internet Bankieren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1933

ik telebankier via de SNS en dat gaat prima

van andere mensen hoor ik ook dat andere banken prima zijn voor telebankieren! denk dat het verschil wel minimaal is

alleen postbank vind ik maar niks hoor... die zijn altijd al apart geweest en zullen ook altijd apart blijven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08-12-2024

megamuch

Tring Tring!

gebruik abn amro.. werkt prima, alleen jammer dat het nog steeds niet mogelijk is geld naar een buitenlandse rekening over te maken..

Maarja.. De meeste zullen het wel niet nodig hebben..

ABN -amro werkt via de browser, en doet hier iig altijd goed z'n werk

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 05 juni 2002 15:43 schreef megamuch het volgende:
gebruik abn amro.. werkt prima, alleen jammer dat het nog steeds niet mogelijk is geld naar een buitenlandse rekening over te maken..

ABN -amro werkt via de browser, en doet hier iig altijd goed z'n werk
Geld overmaken naar het buitenland wordt waarschijnlijk volgend jaar wel mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 30-05 16:40
Heb een paar maanden op het callcentre voor telebankieren en internetbankieren van de abn gewerkt. Rabo en ABN ontlopen elkaar qua kwaliteit niet zo. Hoorde dat rabo ietsjes makkelijker in gebruik was. Alle 2 hebben ze een heel lage down-tijd. ABN heeft als voordeel weer dat deze veiliger zou zijn........ik vraag het me af, want de rabo zal toch echt geen risico's nemen op dit gebied

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Op woensdag 05 juni 2002 14:45 schreef Martijn02 het volgende:
Ik heb allen postbank, maar het zuigt aan alle kanten, als ik het zo hoor. 9 van de 10 keer als ik iets wil overschijven kan dat niet omdat het dan weer te laat is. Internetbankier sluit blijkbaar om 23:00, daarnaast is het rete-traag en moet ik soms 3 keer inloggen om een goed overzicht te krijgen. Zit nu hevig te overwegen om nu ik straks afgestudeerd ben en geen studentenrekening meer krijg toch maar eens bij een andere bank te gaan kijken. (heb nog een ABN-AMRO rekening...)

Maareuh, ik baal wel want mijn postbankrekeningnummer is zo mooi, en dat raak ik dan kwijt :) (6661111)

iig: Postbank is niet aan te raden...
Postbank is idd echt een ramp, ze "zeggen" dat ze er druk mee bezig zijn en dat ze de dienst aan het einde van het jaar willen uitbreiden. (24 uurs service enz)
Maar als het dan 3/4 van de dag gewoon plat ligt heb je er nog niks aan. :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grolle
  • Laatst online: 07-06 04:23
Ik en mij paps hebben internet bankieren van de sns.
* grolle paps kan het!! :7

[off-topic]
En dat is bijzonder want ik moet regelmatig zijn opgeslagen *.doc uit de C:\WINDOWS\system32 map halen
En van een tabel heeft ie nog nooit gehoort. Alles gaat in corior en met de spatiebalk |:)
[/off-topic]

Ps ik heb het nog niet mee gemaakt dat ie down was. En met de veiligheid zit het ook goed.
En je kunt exporteren naar bv excel 9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op woensdag 05 juni 2002 16:59 schreef kroegtijger het volgende:
Heb een paar maanden op het callcentre voor telebankieren en internetbankieren van de abn gewerkt. Rabo en ABN ontlopen elkaar qua kwaliteit niet zo. Hoorde dat rabo ietsjes makkelijker in gebruik was. Alle 2 hebben ze een heel lage down-tijd. ABN heeft als voordeel weer dat deze veiliger zou zijn........ik vraag het me af, want de rabo zal toch echt geen risico's nemen op dit gebied
ff offtopic :P Hee, oud collega! Zat je in Breda of in A'dam? Want ik ken je naam niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-05 22:35

Mooody

elmoody

ik gebruik nu al een paar maand de Rabobank, werkt prima, beter dan ervaringen met SNS en ABN

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 08-06 09:39

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

HomeNet ABN-Amro suXors :r
.. hoe internetbankieren bij ABN-Amro is wee'knie

* Alfa Novanta vind webbased RABO Internetbankieren roeleren :Y)

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrTinux
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08-06 21:11

MrTinux

Terug van nooit weggeweest.

Op woensdag 05 juni 2002 13:28 schreef Janoz het volgende:
Het klopt dat ABN-AMRO ook is overgestapt naar webbased, maar ik wilde het alleen ff aangeven als voorbeeld van het onveilig zijn van een lokale applicatie.
O/T: Had je dat er eigenlijk gelijk ff bij moeten zeggen - je reactie kwam wat suggestief over het huidige I-bankieren over.

Ik heb zelf ook ABN-Amro Internet Bankieren en vind het een prima systeem. Heb de E-dentifier gewoon in mijn rugzak altijd bij de hand en het werkt prima. Ook mooi om te zien is dat het er geluisterd wordt naar input van gebruikers: zo is inmiddels de uitlogprocedure vereenvoudigd en kan je ook sneller acceptgiro's enzo aanmaken omdat je een 'adresboek' kan opstellen.

Maar ik denk dat je van een Rabo-keuze ook geen spijt zal krijgen.

"Hij doet 't niet" = onvolledige informatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VHware
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 08:49
* VHware heeft Postbank

Ik vind Girotel Online wel goed, heb zelf weinig last gehad van downtimes, soms dat ie wel traag was. Afgelopen week was ie overigens gewoon bijzonders snel. Enige jammere is momenteel dat ie tussen 23 en 6 uur gesloten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 22:43
Als ik mij niet vergis wordt overschrijven binnen de EU gratis..... er moesten namelijk dezelfde kosten aan verbonden worden als binnen het eigen land.

dus dan zou je gratis over kunnen maken...

maar ik heb zelf Rabobank en tot nu toe inderdaad niks dan lof... als je wilt kan ik het verhaal van die overschrijvingen wel eens navragen? (kom binnenkort op de bank voor een verzekering...)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 31841

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 15:43 schreef megamuch het volgende:

ik dus wel ... want da's de reden waarom ik het neem :))
ik ga niet elke keer er x000 euro's op mijn rekening staat naar nederland hollen om dat geld af te halen hoor :)
Als ik mij niet vergis wordt overschrijven binnen de EU gratis..... er moesten namelijk dezelfde kosten aan verbonden worden als binnen het eigen land.
da's in belgië toch niet het geval ... minimum 7 euro en maximum 65 euro naar een buitenlandse rekening. en alles daartussen wordt berekend door 0.10% van het bedrag dat je wilt overschrijven aan te rekenen (exclusief btw dan nog ... astemblieft :()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Marshal-
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-11-2024
Nog niemand heeft ING-bank genoemd :?

Ik heb dus interactive banking van de ING-bank sinds een paar maanden en ben ik zeer tevreden over. ING heeft ook nog een standalone programma om mee te werken naast de website en voor de website heb ik ook daar altijd prima mee gewerkt. Ook de ondersteuning is goed geregeld bij de ING

hier staat een demo

Distributed.net, the only reason my computer is on right now !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 21111

Ik wil jullie even erop wijzen dat hier dus niet gesproken hoeft te worden wanneer girotel een storing heeft :)
Dat doen we hier:
[topic=510568/1/150]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alfa Novanta
  • Laatst online: 08-06 09:39

Alfa Novanta

VRRROOOAAARRRP

Op woensdag 05 juni 2002 18:33 schreef MrTinux het volgende:

[..]
.. zo is inmiddels de uitlogprocedure vereenvoudigd en kan je ook sneller acceptgiro's enzo aanmaken omdat je een 'adresboek' kan opstellen.

Maar ik denk dat je van een Rabo-keuze ook geen spijt zal krijgen.
Rabo-internetbankieren heeft ook een Adresboek voor acceptgiro's ! :9

just tha let yah know... :z

My Youtube channel: Alfa Novanta
AMD Ryzen 7 5800X | ASRock X470 Taichi | 32GB Kingston HyperX Predator DDR4-3200 RGB | Gigabyte RTX3090 Gaming OC 24GB GDDR6 | Windows 10 x64 | HP Reverb G2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paella
  • Laatst online: 21:36
Mijn (enige) ervaring met de ABNAMRO helpdesk (voor toen nog Homenet) is UITERMATE positief. Ik kan van mezelf wel zeggen dat ik veel van computers weet, maar ik kwam er ook niet uit toen, helpdesk gebeld en werd vrij snel weer teruggebeld met de oplossing die 100% werkte! Bleek dus dat ik een verkeerde WINSOCK.DLL had die niet origineel was bij de installatie. Alleen Homenet had er last van, raar, maar ze konden het oplossen.

Met het huidige Internet Bankieren heb ik bij ABN alleen last van dat soms bij het inloggen ie direkt weer uitlogt. Nog meestal 1, soms 2 keer proberen lost dat op. Dit speelt al wel vele maanden. Verder geen probs, ook beleggen gaat prima (technisch gesproken, niet qua rendement... ;) )

No production networks were harmed during this posting

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-05 13:50

Midas

Thunderbirds are go!

Als Rabobank klant ben ik zeer tevreden over het internet bankieren. Ik kan echter geen vergelijking maken met de andere aanbieders, omdat ik daar simpelweg geen ervaring mee heb. Daar zal ik voorlopig ook niet achter komen, omdat ik geen reden heb om te switchen.

Het enige nadeel wat ik eerst had met de Rabobank was de Digipas. Daar moest je (weer) een code voor onthouden en de knopjes op dat ding waren zo klein dat je er 3 tegelijk indrukte met een vinger. Nu heb ik inmiddels de Random Reader en die werkt met je eigen bankpas/pincode en heeft ook fatsoenlijke toetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas

Midas

Thunderbirds are go!

* Foutje, gequote i.p.v. ge-edit * |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 34124

raar topic is dit eigenlijk, wat boeit het nou wie het beste i-net bankieren heeft. en als het slecht beveiligd is wat me sterk lijkt voor een bank, dan word de schade toch wel vergoed als er iets van je rekening is afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Midas

Midas

Thunderbirds are go!

Op zondag 30 juni 2002 20:25 schreef x-boxer het volgende:
raar topic is dit eigenlijk, wat boeit het nou wie het beste i-net bankieren heeft. en als het slecht beveiligd is wat me sterk lijkt voor een bank, dan word de schade toch wel vergoed als er iets van je rekening is afgeschreven.
Tja, beter voorkomen dan genezen....
Ik bespaar me liever de moeite om achter me eigen centen aan te moeten gaan.

Bovendien gaat het ook om bereikbaarheid en gebruikersvriendelijkheid. Ook niet onbelangrijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monkel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:33
abn-amro hiero

voordeel is dat je er gratis een spaarrekening bij kan openen die ook online te beheren is, waarbij je altijd geld heen en weer kan sluizen, en ook nog eens ong. 4% rente krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marrekau117
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-05 18:53
ik gebruik rabo, makkelijk en overizichtelijk en je geld staat vrijwel direct op de andere rekening ook als het van een andere bank is alleen het bekende probleem tussen giro en bank dat het een paar dagen duurt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 05-06 16:12
Zit zelf bij de Postbank, maar de Rabobank is op dit gebied de beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• waslijn
  • Laatst online: 05-06 16:12
Op zondag 30 juni 2002 20:28 schreef monkel het volgende:
abn-amro hiero

voordeel is dat je er gratis een spaarrekening bij kan openen die ook online te beheren is, waarbij je altijd geld heen en weer kan sluizen, en ook nog eens ong. 4% rente krijgt.
Geld ook voor de Rabobank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BIM
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 06-06 14:08

BIM

Nothing interesting

Ik heb dus mooi Rabobank internetbankieren, maar ik heb dus al meerdere keren problemen gehad.

Vanavond dus lekker voor de derde keer. (in 3 maanden)
Steeds zo'n klotemelding "done but with errors on page".

En die helpdesk stelt dus ook geen flikker voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pc123
  • Laatst online: 22:22
Op zondag 30 juni 2002 20:28 schreef monkel het volgende:
abn-amro hiero

Postbank heeft zelfs 4,1%, Rabobank ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:23
Op zondag 30 juni 2002 21:08 schreef Pc123 het volgende:

[..]

Postbank heeft zelfs 4,1%, Rabobank ook.
SNS 4,5 wilde ik zeggen.. grr, kijk ik net hebben ze het inmiddels ook verlaagd naar 4,1%. tot minder dan 2 weken geleden nog 4,5.
Pagina: 1