Vigor 2200

Pagina: 1
Acties:

• neggix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-08 15:40
Ik heb een vigor 2200 die het soms goed doet maar soms ook niet. Ik zit te internetten en ineens valt alles weg. Alle instellingen weg en kan ook niet meer internetten. Na 6 x handmatig met knoppie achterop en via de router config zelf rebooten staan de instellingen weer goed en kan ik verder. Dit heeft ie meerdere malen per dag :?
wat kan het zijn? router kapot?

Mario Kart FC 1590-4774-1019

Verwijderd

Klinkt meer iets als de voeding van de router :? Is die nog wel okey?

Verwijderd

Garantie!

je hebt vast wel garantie ofzo...ik heb dit soort dingen nooit, en het hoort ook zeker niet.

zie www.draytek.nl voor support info

• neggix
voeding heb ik nagekeken en andere geprobeerd, maar nog steeds zelfde :{ .Maar ik heb er wel gerantie op maar ik kan hem niet voor zo lang kwijt vanwege werk enz.

• Gardocki
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Heb je de laatste firmware erop staan?

They made me do it.

• neggix
Op woensdag 05 juni 2002 10:27 schreef Tom S. het volgende:
Heb je de laatste firmware erop staan?
jaa.. maar daar kan het toch niet aan liggen dat ik hem elke keer stuk of 6 x moet rebooten voordat ie de instellingen weer terug heb :?

Verwijderd

offtopic:
hele ding kapot! zeker weer een wijf aangezeten? >:)

als je het hard genoeg nodig hebt voor je werk, dan zal geld ook geen probleem zijn. gewoon een nieuwe kopen dan.

beter nog; proberen iets met je leverancier/inporteur te regelen dat je meteen neen nieuwe krijgt, of in elk geval een leenexemplaar. ;7

• neggix
Op woensdag 05 juni 2002 10:32 schreef decrypt het volgende:
offtopic:
hele ding kapot! zeker weer een wijf aangezeten? >:)

als je het hard genoeg nodig hebt voor je werk, dan zal geld ook geen probleem zijn. gewoon een nieuwe kopen dan.

beter nog; proberen iets met je leverancier/inporteur te regelen dat je meteen neen nieuwe krijgt, of in elk geval een leenexemplaar. ;7
:D

maar dus dat ding is waarschijnlijk overleden :?

• Ghost|IA
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-03 09:59
Er zal wel iets mis zijn met het flshgeheugen, hij zal dus terug moeten.

T'is zeker niet normaal!

• VlasBaard
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-06 02:02
Na het flashen wel reset to factory defaults gedaan ?

Dan moet je weer alle instellingen weer even invoeren, maar hier hielp dat bij een vergelijkbaar probleem (dagelijks wegvallen van de verbinding).

Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot

Verwijderd

ik zou geen genoegen nemen met een half werkend ding. niet 100% == garantie. iig bij mij.

ik denk dat je met een kwartiertje bellen met de support het meest geholpen bent.

• neggix
Op woensdag 05 juni 2002 10:36 schreef VlasBaard het volgende:
Na het flashen wel reset to factory defaults gedaan ?

Dan moet je weer alle instellingen weer even invoeren, maar hier hielp dat bij een vergelijkbaar probleem (dagelijks wegvallen van de verbinding).
Jaa.. ook dat heb ik al geprobeerd. Maar dan zal ik de leverancier wel ff bellen...

thnx iig

Pagina: 1