Mario Kart FC 1590-4774-1019
Verwijderd
Garantie!
je hebt vast wel garantie ofzo...ik heb dit soort dingen nooit, en het hoort ook zeker niet.
zie www.draytek.nl voor support info
je hebt vast wel garantie ofzo...ik heb dit soort dingen nooit, en het hoort ook zeker niet.
zie www.draytek.nl voor support info
voeding heb ik nagekeken en andere geprobeerd, maar nog steeds zelfde
.Maar ik heb er wel gerantie op maar ik kan hem niet voor zo lang kwijt vanwege werk enz.
jaa.. maar daar kan het toch niet aan liggen dat ik hem elke keer stuk of 6 x moet rebooten voordat ie de instellingen weer terug hebOp woensdag 05 juni 2002 10:27 schreef Tom S. het volgende:
Heb je de laatste firmware erop staan?
Verwijderd
offtopic:
hele ding kapot! zeker weer een wijf aangezeten?
als je het hard genoeg nodig hebt voor je werk, dan zal geld ook geen probleem zijn. gewoon een nieuwe kopen dan.
beter nog; proberen iets met je leverancier/inporteur te regelen dat je meteen neen nieuwe krijgt, of in elk geval een leenexemplaar. ;7
Op woensdag 05 juni 2002 10:32 schreef decrypt het volgende:
offtopic:
als je het hard genoeg nodig hebt voor je werk, dan zal geld ook geen probleem zijn. gewoon een nieuwe kopen dan.
beter nog; proberen iets met je leverancier/inporteur te regelen dat je meteen neen nieuwe krijgt, of in elk geval een leenexemplaar. ;7
maar dus dat ding is waarschijnlijk overleden
Er zal wel iets mis zijn met het flshgeheugen, hij zal dus terug moeten.
T'is zeker niet normaal!
T'is zeker niet normaal!
Na het flashen wel reset to factory defaults gedaan ?
Dan moet je weer alle instellingen weer even invoeren, maar hier hielp dat bij een vergelijkbaar probleem (dagelijks wegvallen van de verbinding).
Dan moet je weer alle instellingen weer even invoeren, maar hier hielp dat bij een vergelijkbaar probleem (dagelijks wegvallen van de verbinding).
Greetings and felicitations, children of technology - Icon in het groot
Verwijderd
ik zou geen genoegen nemen met een half werkend ding. niet 100% == garantie. iig bij mij.
ik denk dat je met een kwartiertje bellen met de support het meest geholpen bent.
ik denk dat je met een kwartiertje bellen met de support het meest geholpen bent.
Jaa.. ook dat heb ik al geprobeerd. Maar dan zal ik de leverancier wel ff bellen...Op woensdag 05 juni 2002 10:36 schreef VlasBaard het volgende:
Na het flashen wel reset to factory defaults gedaan ?
thnx iig
Pagina: 1