Ik heb een vraagje
Ik heb hier een Pc (net gebouwd) en geinstalleerd met Windows XP Pro.
Het is een Pentium 4 1.7 Ghz op een MSI 845 Pro 2 - C moederbord.
Verder zit er een AGP videokaart in en een Twister interne PCI ISDN kaart in.
Nu is het rare dat als ik een inbelverbinding heb gemaakt (Zonnet Gratis) en ik op verbinden druk hij spontaan reboot.
Ik heb al een andere Twister ISDN kaart geprobeert maar dat schijnt niet te helpen verder heb ik de ISDN kaart ook al eens in een ander PCI slot gedrukt en ook dit helpt niet.
Verder heb ik de laatste XP drivers van de Twister site gehaald en je raad het al ook dit werkt niet...
Ik heb dat QoS bij het netwerk ook al uitgezet
Om eerlijk te zijn raak ik een beetje out of options
Dus als hier iemand is die hier ook ervaring mee heeft, of een oplossing weet, laat het me even weten want ik weet het niet meer.
Alvast bedankt.....
Ik heb hier een Pc (net gebouwd) en geinstalleerd met Windows XP Pro.
Het is een Pentium 4 1.7 Ghz op een MSI 845 Pro 2 - C moederbord.
Verder zit er een AGP videokaart in en een Twister interne PCI ISDN kaart in.
Nu is het rare dat als ik een inbelverbinding heb gemaakt (Zonnet Gratis) en ik op verbinden druk hij spontaan reboot.
Ik heb al een andere Twister ISDN kaart geprobeert maar dat schijnt niet te helpen verder heb ik de ISDN kaart ook al eens in een ander PCI slot gedrukt en ook dit helpt niet.
Verder heb ik de laatste XP drivers van de Twister site gehaald en je raad het al ook dit werkt niet...
Ik heb dat QoS bij het netwerk ook al uitgezet
Om eerlijk te zijn raak ik een beetje out of options
Dus als hier iemand is die hier ook ervaring mee heeft, of een oplossing weet, laat het me even weten want ik weet het niet meer.
Alvast bedankt.....
Star Citizen Referral : STAR-DK5L-7NXL