Beveiligen van het toevoegen van nieuws

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Ik heb een nieuws script gemaakt waardoor je nieuws kan toevoegen en bekijken. Alleen ik wil niet dat iedereen mijn nieuws kan toevoegen. Ik wil het beveiligd hebben met een gebruikersnaam en wachtwoord.

Welk script moet ik daar voor gebruiken of wat moet ik doen. Ik dacht zelf aan htacces, maar ik weet niet of dat in dit gaval kan en hoe htacces werkt.

• intert0y
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 10-03-2025
er zijn meer dan voldoende standaard authenticatiescripts te vinden toch?

probeer eens op www.hotscripts.com te zoeken, daar moet beslist wat bij staan.

ik ben geen postbode, maar postman Pat rulez!

• BierPul
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:43

BierPul

2 koffie graag

|:(

Omschrijf je vraag eens wat duidelijker , wat voor taal werk je mee :?

Kijk eens in google

Of gebruik de search :)

Ja man

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 07:26
Het heeft weinig zin hier nog te reageren. Doe dat dus ook niet. Er komt vanzelf een moderator langs die dit op slot zet.

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 06-09 13:14

Floor-is

5.2

Tweakers.net gebruikt een dubbele authenticatie (of nog erger).

Je moet via HTT-xs inloggen en dat kan alleen als je als user ook bent ingelogd. Zo heb je dus een aantal checks voordat iemand uberhaupt op de juiste pagina terechtkomt.

Als je relatief nieuw bent als nieuwsposter, mag je wel artikelen schrijven, maar je kunt ze niet van embargo afhalen, die functionaliteit heb je gewoon niet. Wederom een truuk waardoor je niet zomaar nieuws kunt posten.

Ik heb nu een heel aantal ideeen gespuid die je ook eens zou kunnen bekijken, dus ik zou zeggen doe er je voordeel mee en als je vragen hebt: de search staat voor je klaar. :)

Bericht hierboven

Dit topic is gesloten.