Toon posts:

Mag er nog wel wat gezegd worden?!

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Naar aanleiding van dit topic kreeg ik een OW:
[topic=514975/1/100]

Volgens mij hartstikke onterecht, je mag tegenwoordig blijkbaar geen kotssmilies meer gebruiken. :(

Wat me ook opvalt, die Cutter heeft mij een OW gegeven vanwege een kotssmilie. Die kotssmilie plaatste ik op de reactie van Willem169, maar die Cutter heeft in zijn sign onderaan ook de naam Willem169. Ik voel me gewoon genaaid.

Dit ontving ik in mijn mailbox:
code:
1
2
3
4
5
6
7
Hoi   (Mr.SubZero),

Je hebt zojuist een officiële waarschuwing gekregen, naar aanleiding van dit topic:
[TOPIC=514975/1//?limit=100][NOHTML][rml][ Director] tutorial om menu te maken[/rml][/NOHTML][/TOPIC] je houdt je maar in met kotssmilies
naar de lite-mods toe. Je doet een scriptrequest en in de FAQ staat duidelijk dat daar slotjes
op gaan. Dat je niet je fatsoen kunt houden als iemand je een nuttige aanwijzing geeft kost je
deze OW.

Met die kotssmilie slaat al helemaal nergens op, maar ik doe ik geen scriptrequest!!!! Wat is dit nou weer voor een gezeik? Ik vroeg of iemand wist waar ik een tutorial kon vinden!

Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-10 20:45
Is dit niet beter voor LA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Firefly III
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Firefly III

Bedrijfsaccount Firefly III
move.to/la

Hulp nodig met Firefly III? ➡️ Gitter ➡️ GitHub ➡️ Mastodon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, maar ik denk dat wij ons daar niet mee kunnen bemoeien. :) Leg je probleem maar ff voor bij de modjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-09-2024
Op woensdag 05 juni 2002 09:00 schreef Slarioux het volgende:
move.to/la
The page cannot be found :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaNoiMia
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 10-10 21:02
beter nog, mail naar bemiddelaar@tweakers.net

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CBA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-10 18:33

CBA

een vat, een vat, een vat !

Ik heb het topic ff doorgelezen, en ik vind het onterecht dat je een waarschuwing gekregen hebt.

Tegenwoordig als je zelf iets niet vindt is het eerste wat ze zeggen of geven in www.google.com dat had je zelf ook al geprobeerd.

Als ze het zo goed weten hadden ze evengoed je een directe link naar wat jij vroeg gegeven.

En dat blijkt niet een juiste link te zijn ...

Diablo 3 Profiel - WoW Warrior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

echt gierig dat je daarvoor een ow hebt gekregen :r

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HawVer
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 06-10 19:38
Ik vind het zoiezo een brak smiley. Hij word gigantisch vaak verkeerd gebruikt als reactie op een ander.
[mening]
Ik zou er zeker geen problemen mee hebben als ie weg moest.
[/mening]

http://hawvie.deviantart.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xshredx
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:15

xshredx

Je hebt een knap grote muil voor iemand die niets van Director snapt.
Daarmee bereik je dat mensen niet meer geneigd zijn om je te gaan helpen.

Daarnaast is het natuurlijk een script-request, en heeft Cutter volledig gelijk met zijn reactie.
Ik had je topic ook gelezen en heb je niet geholpen, hoewel ik wel een en ander van Director afweet, omdat: je vraag niet duidelijk gesteld is (wij moeten toch niet je ganse ding gaan maken), je niet normaal kan reageren, en je blijk geeft van het niet gelezen te hebben van essentiële tutorials.

Zelfs nu denk je nog even grote bek te mogen opzetten in de HK, terwijl het natuurlijk in Lieve Adjes hoort of een mail moet worden naar de bemiddelaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
HEB gemailt naar de bemiddelaar maar was benieuwd wat de mede-tweakers er nou van vonden. Ik vind het gewoon zwaar overdreven. Ik HEB gerzocht naar tutorials MET google en niks kunnen vinden over menu's. En hoezo is dit nou weer een scriptrequest?! Ik vraag niet om een script maar om een link naar een tutorial!

:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

:r de kotssmilie heerst :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021
Vind een OW een beetje overdreven... als je verder geen notes hebt zou ik het bij een standje laten.. maarja.. ik ben geen mod :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Ik geef hem gelijk... vragen om een tutorial is toch TOTAAL iets anders als vragen om directe uitleg?

Waarom vind je het een scriptrequest xschredx? Leg dat nou eens precies uit..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees ook even dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/0#0

Mijn idee:
- Volgens mij hebben we hier iemand die doelbewust niet zoekt;
- Het lijkt me overduidelijk dat de topicstarter nogal de neiging heeft om idd. NERGENS zich iets van aan te trekken;
- Deze post is doelbewust in de HK geplaatst terwijl hij overduidelijk weet dat dit in LA dient te gebeuren.

De reactie van willem kan als te agressief uitgelegd worden maar meneer SubZero laat zich nog minder van zijn goede kant zien zullen we maar zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 09:16 schreef Marv het volgende:
Vind een OW een beetje overdreven... als je verder geen notes hebt zou ik het bij een standje laten.. maarja.. ik ben geen mod :)
Lees die links een die ik gepost heb dan weet je meer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 09:18 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Mr.SubZero: "Wat denk je nou? Dat ik de hele faqs allemaal ga lezen? Of elk topic nalees? Stel je niet zo aan man!"

M'kay :? Een en ander is nu duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-05-2021

[..]

Mjah... d'r moet een keer ingegrepen worden. Het zou handiger zijn als Cutter erbij gezegd had dat die OW niet alleen gebaseerd was op die smiley maar ook op eerdere topics.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat je een OW hebt gekregen omdat het een litemod is vind ik belachelijk. Dus kotssmileys plaatsen voor normale users mag wel?

Dit is geen script-request aangezien de topicstarter om een tutorial vraagt.

Bovendien vind ik dat litemod willem169 het ook niet echt goed doet: Zijn zoek-results hebben te maken met algemene tutorials en geen tutorials met betrekking tot dat menu. Imho is de vraag van de topic-starter heel normaal, waar willem169 behoorlijk bot op reageert. Ik kan mij voorstellen dat zo'n reactie wederzijdse botheid uitlokt, in het geval van Mr.SubZero met een :r waar hij dan een OW voor krijgt. Dat gaat mij toch wel wat te ver.

Atari_Junkie is de enige in het topic die een normale, vriendelijke reply heeft gegeven zoals het imho hoort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Lees ook even dit topic:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/0#0

Mijn idee:
- Volgens mij hebben we hier iemand die doelbewust niet zoekt;
- Het lijkt me overduidelijk dat de topicstarter nogal de neiging heeft om idd. NERGENS zich iets van aan te trekken;
- Deze post is doelbewust in de HK geplaatst terwijl hij overduidelijk weet dat dit in LA dient te gebeuren.

De reactie van willem kan als te agressief uitgelegd worden maar meneer SubZero laat zich nog minder van zijn goede kant zien zullen we maar zeggen.
En da's ook wel weer waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• axis
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 26-01-2023
Daar heb je misschien ook wel gelijk in ItSnows, maar ik heb vanochtend al die drie topics gezien die cutter heeft gesloten, waarbij hij volgens mij net iets te streng is.

Word ik een beetje sjachie van :(

Ik kan het wel begrijpen vanuit jullie point-of-view, maar toch vind ik het af en toe wel eens jammer. Een tijdje geleden mocht ik bidden of mijn Illustrator-tutorial-request open bleef. Tutorials kan ik zelf ook wel vinden, maar met google zoeken op GOEDE tutorials, dat is een ander verhaal. En mond op mond reclame is nog steeds de beste. Als ik weet dat een andere tweaker die tutorial al een keer heeft doorgewerkt, geeft me dat wel meer vertrouwen.

Maar goed, just my 2 cents..

edit:

Ik zie dat zijn verleden ook meespeelt... mkay..

Two advices for network troubleshooting.. learn to draw diagrams in Visio, and THINK IN LAYERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 09:14 schreef Mr.SubZero het volgende:
HEB gemailt naar de bemiddelaar maar was benieuwd wat de mede-tweakers er nou van vonden. Ik vind het gewoon zwaar overdreven. Ik HEB gerzocht naar tutorials MET google en niks kunnen vinden over menu's. En hoezo is dit nou weer een scriptrequest?! Ik vraag niet om een script maar om een link naar een tutorial!

:(
Dit topic vind ik stemming makerij en dan met name vanwege de toonzetting in je openingsreply. Als je een klacht hebt dan kun je terecht op LA en/of bij mij, wat wil je nou bereiken met de mening van je medetweakers?

Zie verder de opmerkingen van ItSnows

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Move HK --> LA (waar deze klacht hoort).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

je hebt die waarschuwing om je kotstreply, niet om je scriptrequest... Als je niet normaal kan communiceren, is dat jouw probleem...

stemmingmakerij vind ik trouwens al helemaal diep triest :(.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.