Naar aanleiding van dit topic kreeg ik een OW:
[topic=514975/1/100]
Volgens mij hartstikke onterecht, je mag tegenwoordig blijkbaar geen kotssmilies meer gebruiken.
Wat me ook opvalt, die Cutter heeft mij een OW gegeven vanwege een kotssmilie. Die kotssmilie plaatste ik op de reactie van Willem169, maar die Cutter heeft in zijn sign onderaan ook de naam Willem169. Ik voel me gewoon genaaid.
Dit ontving ik in mijn mailbox:
Met die kotssmilie slaat al helemaal nergens op, maar ik doe ik geen scriptrequest!!!! Wat is dit nou weer voor een gezeik? Ik vroeg of iemand wist waar ik een tutorial kon vinden!
Wat vinden jullie?
[topic=514975/1/100]
Volgens mij hartstikke onterecht, je mag tegenwoordig blijkbaar geen kotssmilies meer gebruiken.
Wat me ook opvalt, die Cutter heeft mij een OW gegeven vanwege een kotssmilie. Die kotssmilie plaatste ik op de reactie van Willem169, maar die Cutter heeft in zijn sign onderaan ook de naam Willem169. Ik voel me gewoon genaaid.
Dit ontving ik in mijn mailbox:
code:
1
2
3
4
5
6
7
| Hoi (Mr.SubZero), Je hebt zojuist een officiële waarschuwing gekregen, naar aanleiding van dit topic: [TOPIC=514975/1//?limit=100][NOHTML][rml][ Director] tutorial om menu te maken[/rml][/NOHTML][/TOPIC] je houdt je maar in met kotssmilies naar de lite-mods toe. Je doet een scriptrequest en in de FAQ staat duidelijk dat daar slotjes op gaan. Dat je niet je fatsoen kunt houden als iemand je een nuttige aanwijzing geeft kost je deze OW. |
Met die kotssmilie slaat al helemaal nergens op, maar ik doe ik geen scriptrequest!!!! Wat is dit nou weer voor een gezeik? Ik vroeg of iemand wist waar ik een tutorial kon vinden!
Wat vinden jullie?