[DUAL DISPLAY] wel of niet dezelfde chipsets?

Pagina: 1
Acties:

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Ik wil graag 2 displays aan m'n PC ivm gaming. Ik heb reeds een Asus V7700 Geforce2 GTS. Ik weet dat een Matrox Mystique PCI erbij zal werken. Maar ik heb ook wel eens gelezen dat het beter schijnt te zijn om 2 kaarten met dezelfde chipsets te gebruiken. Ik kan er dus bijv. een Geforce2 MX200 PCI naast zetten. Dan heb ik dus 2 videokaarten met Geforce2 chipset.
Maakt dit nu echt uit of is dit weer een broodje-aap verhaal?

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Verwijderd

'k heb een geforce 4, zitten twee aansluitingen voor een monitor op, werkt perfect.
:P

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Ivm gaming :?

Dan kun je beter 1 dualhead kaart kopen. Ik heb hier precies dezelfde kaart als jij hebt :) en ook samen met een Matrox Mystique PCI :) Maar ik kan niet gamen op 2 beeldschermen :)

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 22:39

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 07:52 schreef zmn het volgende:
Ivm gaming :?

Dan kun je beter 1 dualhead kaart kopen. Ik heb hier precies dezelfde kaart als jij hebt :) en ook samen met een Matrox Mystique PCI :) Maar ik kan niet gamen op 2 beeldschermen :)
Toevoeging: het is voor FS2002. Daar kan je wel diverse schermpjes op het 2e scherm zetten. Ik geef toe, met andere spellen zal het ws. niet werken.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

• supakeen
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-09-2025
Op woensdag 05 juni 2002 07:54 schreef Microkid het volgende:

[..]

Toevoeging: het is voor FS2002. Daar kan je wel diverse schermpjes op het 2e scherm zetten. Ik geef toe, met andere spellen zal het ws. niet werken.
Dan kun je het in ieder geval proberen :) Hier werkt het perfect(non-game dan ;) )

En grappig dat we precies dezelfde kaarten gebruiken :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Mijn ervaring is juist dat je, zeker icm NVIDIA kaarten het beste een kaart met gelijke drivers kunt hebben, een GeForce2 en een GeForce2MX zijn 2 verschillende chipsets, maar juist dat ze op dezelfde drivers werken maakt het prettiger werken (bij mij iig zo met een TNT & TNT2) Binnenkort ga ik voor een oplossing met een GF4Ti4400 + GF2MX PCI + TNT PCI
Pagina: 1