12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Die watergekoelde peltiers zijn wel
The trade of the tools
[ me | specs ] Klipsch Promedia Ultra 5.1 + Sennheiser HD-590
Verwijderd
Niet alleen WCPUID zoals je kan zien op page 8 en 9... 3dmark score is ook erg kickuh hoog!Op woensdag 05 juni 2002 03:22 schreef silentsnow het volgende:
Begint een beetje zielig te worden. Ze schieten alleen een WCPUID screenie, en dan is alles weer terug naar normaal. Waar doe je het dan nog voor?? Een stabiel systeem krijg je er niet voor terug.
het gin mij meer omhoe hij zijn ram gekoeld had, heb ik nog niet eerder gezien. die wcpuid wedstrijden kunnen me idd ook gestolen worden.Op woensdag 05 juni 2002 03:22 schreef silentsnow het volgende:
Begint een beetje zielig te worden. Ze schieten alleen een WCPUID screenie, en dan is alles weer terug naar normaal. Waar doe je het dan nog voor?? Een stabiel systeem krijg je er niet voor terug.
...voordattie keihard onderuit gaat.Niet alleen WCPUID zoals je kan zien op page 8 en 9... 3dmark score is ook erg kickuh hoog!
Verwijderd
Dat boeit niet, het was wel rete hoge scoreOp woensdag 05 juni 2002 03:23 schreef P5ycho het volgende:
[..]
het gin mij meer omhoe hij zijn ram gekoeld had, heb ik nog niet eerder gezien. die wcpuid wedstrijden kunnen me idd ook gestolen worden.
[..]
...voordattie keihard onderuit gaat.
Je drinkt PiTT bier of je drinkt geen PiTT bier! Specs
Als je het ff doorleest dan staat erin dat ie er geen profijt van had en dat ie er een gewone fan boven gehangen heeft.Op woensdag 05 juni 2002 07:56 schreef EviL_SiqKNeSS het volgende:
Vet project
Alleen vraag ik me af of die ram koeling echt nodig is
Eat right. Stay fit. Die anyway.
Verwijderd
Verder zou ik eerlijk gezegd ook hebben gedacht aan uitbreiding van de videokaart koeling naar het geheugen op de videokaart, aangezien dat 1 van de kritische factors is voor een snelle setup voor videogames.
Supervet! Zelf zou ik het zonde van mijn tijd en geld vinden om dit te gaan doen, maar om de verhalen van anderen hierover te lezen is interessant zat.
/me is meer een standaard waterkoel mannetje

Damn wat een setup ...
Wel koel ...
Hell hath no fury like a freshly circumcised sleep deprived grizzly bear on amphetamines, being assaulted(aurally and otherwise) by George Bush dressed as a clown and singing vile covers of crap songs and wielding an electric cattle prod.
Cool iig, maar efficiënt? Beetje overdreven imho.Op woensdag 05 juni 2002 08:37 schreef TheDarkLord666 het volgende:
[afbeelding]
Damn wat een setup ...
Wel koel ...
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
Maar ziet er wel gaaf uit.
Verwijderd
Ik had die kerel zo wel kunnen vertellen dat het niet z'n geheugen was maar z'n mobo. Iedereen die een beetje overklokt weet nu toch wel dat Samsung geheugen (en dan helemaal PC2700!!) wel iets verder gaat dan 166Mhz (standaard snelheid!!)Op woensdag 05 juni 2002 08:58 schreef C@SP het volgende:
[..]
Cool iig, maar efficiënt? Beetje overdreven imho.
Verder vind ik het een hoop gedoe voor weinig winst en alles is lelijk.
maar erg
Hieronder had ik iets leuks kunnen neerzetten... Maar waarom mensen hiermee vervelen....
Verwijderd

dat is toch niet normaal meer, wat een enerme klerezooi naast je pc, en al de slangentroep.. even iets vervangen,, euh??
ik vind 't niks
Verwijderd
Inderdaad, doe mij maar gewoon een HeatsinkOp woensdag 05 juni 2002 09:33 schreef slamfm het volgende:
[afbeelding]
dat is toch niet normaal meer, wat een enerme klerezooi naast je pc, en al de slangentroep.. even iets vervangen,, euh??
ik vind 't niks
[edit]
Sorry, die gozer doet nu ook zijn Ram en GPU met peltier koelen, excuses
The consumption of alcohol may cause a disturbance in the time-space continuum, whereby gaps of time may seem to literally disappear.
Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..
misschien is draadloos watOp woensdag 05 juni 2002 09:33 schreef slamfm het volgende:
[afbeelding]
ik vind 't niks
Phreak schopt kont, Grrrrrene ook ;)