Ik heb zojuis eens een upgrade gedaan van Coldfusion Enterprise 5.0 naar Coldfusion MX Enterprise 6.0.
Ik moet zeggen, dat mij een aantal zaken flink stoorden
1) Performance is flink achteruit gegaan (waarschijnlijk door gebruik van een JAVA engine)
2) op de een of andere manier is de 'SELECT * FROM .... etc' niet meer mogelijk. CF wil nu blijkbaar
'SELECT A, B, C FROM .....' zien. Waarom??? ik heb geen idee
3) een aantal custom TAGS werken ook niet meer (XMLPARSER, IMAGEINFO etc.)
Zijn er nog meer mensen die hier 'last' van hebben????
Wat de performance betreft; mijn machine is een PII 300 MHz, 512 MB RAM, Windows 2000 Advanced Server met IIS als WebServer.
Ik weet dat dit niet de meest snelle machine is, maar voor mijn doeleinden, is Internet nog steeds de bottleneck...
B.t.w. ik had geen last met upgraden etc. zoals je vaker lees. Upgraden gaat sneller dan de-installeren.... Ben al een uur aan het wachten.
Ik moet zeggen, dat mij een aantal zaken flink stoorden
1) Performance is flink achteruit gegaan (waarschijnlijk door gebruik van een JAVA engine)
2) op de een of andere manier is de 'SELECT * FROM .... etc' niet meer mogelijk. CF wil nu blijkbaar
3) een aantal custom TAGS werken ook niet meer (XMLPARSER, IMAGEINFO etc.)
Zijn er nog meer mensen die hier 'last' van hebben????
Wat de performance betreft; mijn machine is een PII 300 MHz, 512 MB RAM, Windows 2000 Advanced Server met IIS als WebServer.
Ik weet dat dit niet de meest snelle machine is, maar voor mijn doeleinden, is Internet nog steeds de bottleneck...
B.t.w. ik had geen last met upgraden etc. zoals je vaker lees. Upgraden gaat sneller dan de-installeren.... Ben al een uur aan het wachten.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0