Ik ben een beetje aan het klooien met een content management systeem, het vordert allemaal redelijk, maar ik zit met een redelijk probleem met images. In de editor die ik gebruik zit een prima file browser waarmee ik lokaal mijn images kan doorspitten. Bij het bewaren hiervan zou ik dan willen dat de image geupload wordt naar de server en dan met wat tekstaanpassingen van de html laten verwijzen naar de nieuwe lokatie.
Het probleem is dus dat ik van de editor op de pagina ervoor alleen een bestandslokatie krijg, is het uberhaupt mogelijk om alleen die lokatie te gebruiken om het bestand te uploaden. Of zal ik de editor moeten ombouwen om de plaatjes gepost te laten worden, zodat ik een component kan gebruiken. Die laatste optie zie ik niet zo zitten, dus ik hoop dat jullie een idee hebben.
Het probleem is dus dat ik van de editor op de pagina ervoor alleen een bestandslokatie krijg, is het uberhaupt mogelijk om alleen die lokatie te gebruiken om het bestand te uploaden. Of zal ik de editor moeten ombouwen om de plaatjes gepost te laten worden, zodat ik een component kan gebruiken. Die laatste optie zie ik niet zo zitten, dus ik hoop dat jullie een idee hebben.