Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Verwijderd
Nee, deze komen niet in de lijst. Je moet er namelijk voor zorgen dat je LILO en/of GRUB bootmenu wordt geinstalleerd in het MBR.
Als je dan opstart krijg je eerst je bootmanager (lilo of grub) te zien, waaruit je kiest om linux te start of windows.
Kies je windows, dan krijg je automatisch het Win2k bootmenu
Veel suc6
Als je dan opstart krijg je eerst je bootmanager (lilo of grub) te zien, waaruit je kiest om linux te start of windows.
Kies je windows, dan krijg je automatisch het Win2k bootmenu
Veel suc6
ok, thx.
Hoe zit het, als ik besluit Red Hat er weer af te halen ? Kom ik dan niet in de problemen, doordat het Boot-Menu van Linux weg is ?
Hoe zit het, als ik besluit Red Hat er weer af te halen ? Kom ik dan niet in de problemen, doordat het Boot-Menu van Linux weg is ?
Canon EOS 30d & 50d - Canon 10-22, 17-85IS, 70-200L f4 IS, 580ex2, 430ex
Linux 'uninstallen' hoeft je niet je bootmenu te kosten; je kunt windows en wat je nog meer hebt gewoon blijven booten vanuit lilo, aalleen aanpassen is wat lastig zonder linux-partitie.
Er is ook een andere mogelijkheid. Zoek even, je moet lilo installeren op de linux-partitie (dus op bv. /dev/hda3 ipv /dev/hda ). vervolgens kun je met dd deze bootsector kopieren naar een file.
Zoiets als
[topic=61263/1/255]
of
[topic=162626/1/255]
dus
Er is ook een andere mogelijkheid. Zoek even, je moet lilo installeren op de linux-partitie (dus op bv. /dev/hda3 ipv /dev/hda ). vervolgens kun je met dd deze bootsector kopieren naar een file.
Zoiets als
[topic=61263/1/255]
of
[topic=162626/1/255]
dus
Zoef