kan ik van mijn plextor 24x een 32x brander maken? of is het binnenwerk van deze branders niet hetzelfde, zoals dit bij lite-On wel het geval is?
(kon het met de search niet direct vinden)
39
1) een tweaker overclockt alles wat er te overclocken valtOp woensdag 05 juni 2002 00:09 schreef Terw_Dan het volgende:
beetje offtopic, wat heb je er eigenlijk aan? het scheelt maar 1200kb wat hij per seconde wegschrijft...
maarre, volgens mij gaat dit niet zo makkelijk werken omdat je met de zone-CLV zit van plextor, die gaat dan toch beetje flippen of niet?
24 is snel, maar 32 is snellerOp woensdag 05 juni 2002 10:30 schreef Blade1982 het volgende:
24x is toch ook snel zat
Verwijderd
tog fijn dat ik een 32x writer voor € 60,- heb gekochtOp woensdag 05 juni 2002 16:01 schreef UltimateCarnage het volgende:
[..]
24 is snel, maar 32 is sneller
en ik probeer het niet zonder dat ik weet of het kan, want voor je het weet is men writer van 300€ eraan
een 32x voor €60?Op woensdag 05 juni 2002 16:13 schreef Exterazzo het volgende:
[..]
tog fijn dat ik een 32x writer voor € 60,- heb gekocht(jah ik weet het, hij is van MyCom, maar wel rete snel
)
let op: je moet wel de 24s hebben en niet de B versie!Op dinsdag 04 juni 2002 23:50 schreef UltimateCarnage het volgende:
kan ik van mijn plextor 24x een 32x brander maken? of is het binnenwerk van deze branders niet hetzelfde, zoals dit bij lite-On wel het geval is?
1) Hoe kom ik daar achter?Op woensdag 05 juni 2002 16:43 schreef DaMorpheus het volgende:
[..]
let op: je moet wel de 24s hebben en niet de B versie!
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Verwijderd
Jazeker, waarschijnlijk heeft elke fabrikant dat ingebouwd zelfs. Om een andere firmware te flashen die eigenlijk niet bij het model hoort heb je dus een speciaal flash-programma'tje nodig dat dat niet checkt welk model je hebt, of een gekraakte versie van het originele programma. Voor Lite-ons met een Mediatek chipset (geloof ik) is er zo'n programma'tje, maar voor andere merken ken ik ze niet.Op woensdag 05 juni 2002 17:54 schreef Eddo het volgende:
kan je eigenlijk wel een andere firmware in zo'n ding flashen? want ik heb wel eens van die HP firmware updates gezien en die controleerde eerst of het juiste type brander was en daarna kon je hem pas flashen
weet niet of plextor ook zoiets ingbouwd heeft?
Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...
Ik heb geen achtervolgingswaanzin. Maar dat wil niet zeggen dat niemand mij achtervolgd!!
Op donderdag 06 juni 2002 12:35 schreef HooGLaNDeR het volgende:
-----------------------------
------>> NIET DOEN <<--------
-----------------------------
Beste Got'ers,
Als je aan je plextor gaat rotzooien, dan verkloot je hem. Niet doen dus,
een vriend heeft het geprobeerd met als gevolg dat hij hem tegen betaling bij Plextor Belgie naar de originele firmware moest terugflashen, an €75,- ex.verzendkosten....