http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
PS:
Oh ja,
deze vandaag gekochte 256 mb x?-dram module naast mijn werkende 2 kanten chips van 256 mb ddram werd niet gedetecteerd.
Doe ik _alleen_ deze module met aan 1 kant chips er in
dan geeft de pc 1 lange piep code, dan 3 seconden niets, dan 1 lange piep enz.
manual en site... juist, zeggen niets over deze code.
(ik heb alle combis in div. banken geprobeerd.
iemand?
Oh ja,
deze vandaag gekochte 256 mb x?-dram module naast mijn werkende 2 kanten chips van 256 mb ddram werd niet gedetecteerd.
Doe ik _alleen_ deze module met aan 1 kant chips er in
dan geeft de pc 1 lange piep code, dan 3 seconden niets, dan 1 lange piep enz.
manual en site... juist, zeggen niets over deze code.
(ik heb alle combis in div. banken geprobeerd.
iemand?
http://tweakers.net/gallery/45440/sys | Als het in de manual staat is dat fout.... (Creative ZEN scherm perikelen)
Uh over je burner, ik had het ook. FF je voeding power uit zetten, ide kabels eruit snokken power kabels eruit, en alles weer opnieuw er in doen, werkte bij mij. verder kan ik je niet helpen
edit:
Geheugen van 3e vraag is kapot volgens mij
Geheugen van 3e vraag is kapot volgens mij
@ writer de de "disk" of de "on" ?
Nou, als je op google zoekt naar ABIT KR7A MEMORY ERROR CODE BEEPS, dan krijg je op de eerste pagina onder meer deze hit van ene Paul.
En daar staat dan in (als je ff op "When I try to boot my motherboard beeps at me. What does this mean?" klikt): Long(Beep) continuous DRAM isn't inserted correctly.
Dus dat RAM-erin-stoppen zou ik nog maar eens zorgvuldig overnieuw proberen
Lukt het dan nog niet, dan probeer je'm consequent achterstevoren te inserten
of hij is correct defect... Suc6.
PS Oh ja, na 109 posts graag leren mag je trouwens wel weten hoe de edit-knop werkt
En daar staat dan in (als je ff op "When I try to boot my motherboard beeps at me. What does this mean?" klikt): Long(Beep) continuous DRAM isn't inserted correctly.
Dus dat RAM-erin-stoppen zou ik nog maar eens zorgvuldig overnieuw proberen
edit:
waar het hart van vol is...
waar het hart van vol is...
PS Oh ja, na 109 posts graag leren mag je trouwens wel weten hoe de edit-knop werkt
edit:
deze
dus 
deze
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
En dat je vragen wel kunt combineren en ze vervolgens in OH kunt kwakken, maar ook dat een deel van de vragen via de search op te lossen is en een ander deel niet in OH thuishoort.
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()