ik wil een director movie maken met daarin een menu. Links de menuitems. Als je dan op zon item klikt dan verschijnt rechts in de movie de inhoud.. Heb al zitten kloten maar ik kom er niet uit. Op internet vind ik geen tutorials om menu's te maken. Weet iemand waar ik deze kan vinden of hoe ik moet beginnen?
Als je het zo goed weet, welke van die links die google gevonden heeft, heeft betrekking op menu's maken???Op dinsdag 04 juni 2002 23:24 schreef willem169 het volgende:
Dat je google.com niet hebt gebruikt kan ik me niet voorstellen.
Amazing results Mike !
Ik heb zelf ook gezocht dus kom nu niet met die domme standaardzinnen als probeer google eens!
Verwijderd
Hier staat een aardige serie tutorials voor Director in PDF formaat. Wat je omschrijft klinkt behoorlijk basic, dat staat vast wel in de tutorial die 'Interactivity 101' heet 
edit: Bovenste linkje werkt niet, onderste wel. Als je daar het nummertje ophoogt in de naam krijg je de andere bestanden...
edit: Bovenste linkje werkt niet, onderste wel. Als je daar het nummertje ophoogt in de naam krijg je de andere bestanden...
Mr.SubZero heeft een OW voor deze
En verder is dit natuurlijk de manier om een heel groot slot op je topic te krijgen.
Dit topic is gesloten.
![]()