Thx, wildhagen scheelt me weer quoten.
GoT is een onderdeel
van Tweakers.net dus de dingen die op t.net niet mogen mogen ook niet op GoT. Ga nu niet zeggen dat iemand geen kans heeft om de faq te lezen want standaard moet je toch eerst Tweakers.net bekeken hebben om op GoT te komen.
Zer0, waarom ben ik triest? Ik bedoel dat iemand hier voor het eerst komt en dan misschien er op hoopt dat ie wel illegale zooi mag posten kan ik me wel voorstellen. Maar moet ik hem dan heeeeel netjes uitleggen dat het niet mag? Zo vervelend ben ik niet vindt ik. Ik zeg gewoon dat de dingen die hij post niet mogen punt uit.
Als je dat triest vindt of op hielenlikken vindt lijken mag je dat zelf weten daar stoor ik me niet aan. Ik doe dit alleen maar om gewoon een net forum over te houden (denk nog ff na.. wat zou ik er in GODSNAAM mee op schieten om een wit voetje te halen bij de mods? Niks dus).
Het is ook niet mijn bedoeling mensen af te zeiken, ik wil ze alleen erop wijzen dat sommige zaken op dit forum niet kunnen. Wat vindt jij dan? Dat dit soort threads maar open moet blijven staan totdat een admin er tegen aanloopt? Dat schiet toch niet op? Dan zitten we hier binnen no time met een warez-forum-look-a-like. Daar is GoT niet voor.. GoT is ervoor om plezier te hebben of vragen te stellen over computer related stuff.
Ik vindt 'jennen' gewoon een groot woord voor een regel waar in ik alleen zeg dat ie pech heeft en het maar ergens anders mag gaan proberen. Dat is iig wat ik bedoelde uit te drukken.
* IceStorm hoopt nu dat zijn verhaal een beetje helder is en dat ie niet ergens het woordje 'niet' vergeten is zodat zijn zinnen weer verkeerd opgevat worden ofzo