Jawel, weer iemand die de FAQ niet leest :)

Pagina: 1
Acties:
  • 143 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• IceStorm
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:47

IceStorm

This place is GoT-like!!!

Topicstarter
Ok, is er weer 1...

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/51478

Ben benieuwd hoe lang ie het volhoudt... :)

Verwijderd

Ik heb ff lollig gedaan ;)

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

tnx

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Helaas pindakaas.. dat mag lekker niet hier op dit forum ... Dat is namelijk niet helemaal legaal.......... zeg maar[/quote]1 woord.... triest

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 00:28

AntonT

One Ton!

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 00:04 schreef Zer0 het volgende:
1 woord.... triest[/quote]Juist dat is het als je hiet met warez aan de slag wil. :+

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Mensen kunnen fouten maken, om ze dan gelijk te gaan jennen is triest. Maar ff iets anders, de titel van het topic is Jawel, weer iemand die de FAQ niet leest

Er staat in de FAQ helemaal niks over warez....

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Er staat in de FAQ helemaal niks over warez....[/quote]Que ? Zullen we ff quoten uit de faq, te vinden op http://www.tweakers.net/reviews.dsp?Document=112&Page=6 ?<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op Tweakers.net mogen in reacties danwel postings op de site en/of
het forum
geen links gegeven worden die verwijzen naar sites met illegale software
(gangbaar onder de naam Warez) en Illegale Muziek (MP3'z) of de bestanden zelf. [/quote]

Virussen? Scan ze hier!

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Hier staat het ook: http://www.kajcom.cistron.nl/zooi/faq.html (nog wel mee bezig, maar is al goed genoeg om te publiceren)

• Zer0
  • Niet online

Zer0

Wildhagem, dat is niet de faq die gelinkt staat boven het forum, dat is de faq van Tweakers.net
Kaj, het is je al eerder gezegt, die ziet er goed uit, nu moet hij nog gebruikt gaan worden.

Verwijderd

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 09:16 schreef Zer0 het volgende:
dat is de faq van Tweakers.net[/quote]gathering.tweakers.net :)
en het forum wordt toch ook in die faq genoemd?
Maar je hebt wel een beetje gelijk: beter zou zijn om 1 faq te nemen of in de ene naar de andere te verwijzen en vv.

• Kaj.
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 05 oktober 2000 09:16 schreef Zer0 het volgende:
Kaj, het is je al eerder gezegt, die ziet er goed uit, nu moet hij nog gebruikt gaan worden.[/quote]Jups, weet ik, maar ik heb geen serveraccess.:) Rrrrrriiiick!

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Thx, wildhagen scheelt me weer quoten.
GoT is een onderdeel van Tweakers.net dus de dingen die op t.net niet mogen mogen ook niet op GoT. Ga nu niet zeggen dat iemand geen kans heeft om de faq te lezen want standaard moet je toch eerst Tweakers.net bekeken hebben om op GoT te komen.

Zer0, waarom ben ik triest? Ik bedoel dat iemand hier voor het eerst komt en dan misschien er op hoopt dat ie wel illegale zooi mag posten kan ik me wel voorstellen. Maar moet ik hem dan heeeeel netjes uitleggen dat het niet mag? Zo vervelend ben ik niet vindt ik. Ik zeg gewoon dat de dingen die hij post niet mogen punt uit.

Als je dat triest vindt of op hielenlikken vindt lijken mag je dat zelf weten daar stoor ik me niet aan. Ik doe dit alleen maar om gewoon een net forum over te houden (denk nog ff na.. wat zou ik er in GODSNAAM mee op schieten om een wit voetje te halen bij de mods? Niks dus).

Het is ook niet mijn bedoeling mensen af te zeiken, ik wil ze alleen erop wijzen dat sommige zaken op dit forum niet kunnen. Wat vindt jij dan? Dat dit soort threads maar open moet blijven staan totdat een admin er tegen aanloopt? Dat schiet toch niet op? Dan zitten we hier binnen no time met een warez-forum-look-a-like. Daar is GoT niet voor.. GoT is ervoor om plezier te hebben of vragen te stellen over computer related stuff.

Ik vindt 'jennen' gewoon een groot woord voor een regel waar in ik alleen zeg dat ie pech heeft en het maar ergens anders mag gaan proberen. Dat is iig wat ik bedoelde uit te drukken.

* IceStorm hoopt nu dat zijn verhaal een beetje helder is en dat ie niet ergens het woordje 'niet' vergeten is zodat zijn zinnen weer verkeerd opgevat worden ofzo :)

Verwijderd

als iemand een foutje maakt kan je ze ook op de FAQ wijzen in plaats ze voor complete idioot uit te maken...komt de sfeer ook ten goede...ik weet wel dat jennen veel leuker is..maar je moet iemand ook de kans geven...en dat iemand op dit forum komt hoeft nog niet te zeggen dat hij/zij de faq uit zijn hoofd kent. een beetje medeleven/hulp zou al heel wat gezeik minder zijn.

• IceStorm

IceStorm

Topicstarter
Sorry maar iemand die al 2 maanden op dit forum komt en 35 posts heeft zou al een indruk gehad moeten hebben.

Maar ok, ik zal voortaan vriendelijker overkomen hoewel ik nog steeds niet teruglees in mijn eigen tekst dat ik liep te jennen :)... Maar ik geef ook toe dat je het wel zo kan uitleggen ;)..

Iedereen weer happy :)?

• Zer0
  • Niet online

Zer0

<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>GoT is een onderdeel van Tweakers.net dus de dingen die op t.net niet mogen mogen ook niet op GoT. Ga nu niet zeggen dat iemand geen kans heeft om de faq te lezen want standaard moet je toch eerst Tweakers.net bekeken hebben om op GoT te komen. [/quote]Waarom zou je bekend moeten zijn met Tweakers.net om op GoT te komen... volgens mij zijn hier genoeg mensen die niet of weinig op Tweakers.net komen zoals er ook mensen zijn die wel op Tweakers.net komen maar nooit op GoT...<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Het is ook niet mijn bedoeling mensen af te zeiken,[/quote]Daar lijkt je uitspraak anders wel op..<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>ik wil ze alleen erop wijzen dat sommige zaken op dit forum niet kunnen. Wat vindt jij dan? [/quote]Gewoon even verwijzen naar de faq...

• Zer0
  • Niet online

Zer0

...mmmm... sommige hier verwijzen naar de FAQ op Tweakers.net, maar die is ook pas na speurwerk te vinden in een menutje wat uitklapt op een vage plek waarvan niet duidelijk is dat er een uitklapmenu onder zit...

Pagina: 1