Toon posts:

SIM kopieren via T20 +datakabel

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hey ppl!
Ik heb nu net een nieuwe abbo en dus een nieuwe sim gekregen. Gezien ik nogal veel vrienden heb :P is het niet te doen om alles over te tikken.. Dus ik vroeg me af, kan ik m'n adresboek van m'n ericsson T20/T28 (ik heb er 2 :)) met een datakabel kopieren naar m'n comp, om vervolgens de sim te wisselen en weer terug te zetten op de zelfde manier?? Is dat mogelijk???
Ik heb zelf nog geen proggies kunnen vinden.. Graag links ALS je wat weet ;)

Verwijderd

Topicstarter
hey ik zie nu net dat ik ook een phonegeheugen heb van 200, is net genoeg voor al mijn vrienden :) Nu nog zien hoe ik alles vanaf me zim daar naar toe kopieer en weer terug :S

Verwijderd

Topicstarter
Damn! Dit lukt niet, hij kopieert die dingen wel maar geeft ze alleen weer als de bijbehorende sim er in zit :S Kutzooi! Iemand een andere oplossing??

Verwijderd

Poeh jij hebt veel vrienden. So hey! Pas maar op straks moet je er nog een harddisk aan hangen, om al je vrienden in je gsm te zetten. :)

Nu weer On-Topic :( :)

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 06:02

Nitai

Live the life you love.

Op dinsdag 04 juni 2002 23:18 schreef dickies het volgende:
Damn! Dit lukt niet, hij kopieert die dingen wel maar geeft ze alleen weer als de bijbehorende sim er in zit :S Kutzooi! Iemand een andere oplossing??
Dan heeft hij ze dus niet gekopieerd, maar kijk je alleen naar de simkaart.

Je kan vast wel je nummers als een bestandje exporteren.

Welke software gebruik je?

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 05 juni 2002 08:42 schreef Nitai het volgende:

[..]

Dan heeft hij ze dus niet gekopieerd, maar kijk je alleen naar de simkaart.

Je kan vast wel je nummers als een bestandje exporteren.

Welke software gebruik je?
Nee ik heb dat kopieren op m'n T20 zelf gedaan, en die kijkt dus wel naar de sim :S

Maar welke software zou ik moeten hebben volgens jou??

Verwijderd

Topicstarter
damn, kan echt niemand mij helpen??
Pagina: 1