Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Ik zet altijd m'n taskmanager met network in-en outgoing aan op m'n 2e moni als ik tribes 2 zit te spelen. Kan ik me latency een beetje in de gate houden
...gamen blijft leuk...
You can't have everything. Where would you put it?
Verwijderd
1x full screen cubase en 1x het filmpje waarbij ,je verkenner etc...
dtp lijkt me ook een goeie..
op de ene je programeer programma en op de andere de help files of wat dan ook .
in this world there’s two kinds of people, my friend: Those with loaded guns and those who dig. You dig!
PC 1: (1200Mhz)
Monitor 1: 17" -> Surfen (GoT)
Monitor 2: 14" -> IRC/ICQ/MSN al naar gelang wat nodig is
PC 2: (300Mhz)
Monitor 1: 14" -> downloaden / MSN (2e account)
Ik heb net Ultramon gedownload, handig proggie
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Hoeveel MB zijn die van jullie eigenlijk? Hoeft niet zoveel te zijn neem ik aan? MBtje of 8 genoeg?
Verwijderd
Verwijderd
moniror 2: E-mail, trillian, DU meter, Winamp en andere niet zo belangrijke progs.
Scherm 1: GF2MX 64 MBOp woensdag 05 juni 2002 00:56 schreef PromWarMachine het volgende:
Dreeke heeft mijn enthousiasme om het ook te maken eigenlijk weer teruggebracht, dank je daarvoor
Hoeveel MB zijn die van jullie eigenlijk? Hoeft niet zoveel te zijn neem ik aan? MBtje of 8 genoeg?
Scherm 2 en 3: Voodoo 3 2000 PCI 16 MB. Zat dus
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
en een voodoo3 met tv out met 17 inch monitor.
de eerste voor games, tweede voor winamp irc trillian enz.
je went er heel snel aan, ik wil niet meer zonder
Ik vind het wel makelijk wanneer je met ie bezig bent, ,je kunt een linkje makelijk op het andere scherm openen.
Vrij standaard is hoofdscherm: office-appicatie
links ie, rechts:trillian, hottopic, winamp etc.
Ik heb 2 matrox kaarten, die werken mbv software perfect. Dus elke stukje software popt up op een vaste plek en ie wordt full screen op elk scherm etc.
ook handig, dualheadgame, heb je nog 1 monitor vrij voor iets anders.
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Dat lijkt me echt superirritant, althans, in mijn geval dan. Een 19" links en rechts een 15"Op woensdag 05 juni 2002 08:47 schreef Spice het volgende:
ik heb er 3
Ik vind het wel makelijk wanneer je met ie bezig bent, ,je kunt een linkje makelijk op het andere scherm openen.
Vrij standaard is hoofdscherm: office-appicatie
links ie, rechts:trillian, hottopic, winamp etc.
Ik heb 2 matrox kaarten, die werken mbv software perfect. Dus elke stukje software popt up op een vaste plek en ie wordt full screen op elk scherm etc.
ook handig, dualheadgame, heb je nog 1 monitor vrij voor iets anders.
Als je 2x 15" TFT direct naast elkaar kan zetten wordt het anders, maar mijn bureau is niet zo groot
BTW: Is 4 MB genoeg om gewoon Windows te draaien op 1024x768@75hz oid? Naast m'n gewone GeForce 3.
en welke software heb je nodig dan?
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Gaat niet voor zover ik weet....Op woensdag 05 juni 2002 15:07 schreef Gohan-san het volgende:
ik heb nog een monster 3d (voodoo2) kan ut daar ook mee!!
Ik ga ff Ultramon zoeken
1: 19" IIyama
2: 17" LG
3: 15" noname.
Onder Windows
1: Visual Basic
2: Helpfiles/programma
3: Taskmanager & Toolbars VB
Onder GNU/Linux
Alle schermen hebben dezelfde res (1280x1024), de 17" & de 15" dmv van Virtual resolution. Xinerama heb ik uiteraard aanstaan... is gewoon RETEHANDIG om zoveel plaats te hebben
En uiteraard is het ook wel stoer om KDE op de ene Gnome op de andere en ICE op de derde monitor te draaien
1: Samsung 957DF 19"
2: Philips 201B 21"
Erg handig voor PHP projecten
Nee, trillian welEn is het op EEN OF ANDERE manier mogelijk om ICQ daar te krijgen?
Verwijderd
zoals bovenaan al ergens stond => met ultramon kan datOp zaterdag 08 juni 2002 11:31 schreef dreeke het volgende:
[..]
ICQ op de 2de ?? Hoe
ik heb 19 en 17 inch
altijd winamp, msn, taakbalk,kazaa, mirc enzo op 17"
en op 19" full screen GoT'en, VB proggen, zo'n dingen
Verwijderd
Iemand hier een oplossing voor?
yes, dat kan zeker welOp woensdag 05 juni 2002 15:07 schreef Gohan-san het volgende:
ik heb nog een monster 3d (voodoo2) kan ut daar ook mee!!
heb ik ook, je moet wel win2k of XP hebben en dan ff deze drivers downen, en voila je hebt een standalone voodoo2 (geen glide/opengl tho
Verwijderd
Kan ik deze er gewoon weer instoppen zodat ze naast elkaar draaien?
mn matrox is pci en mn GeForce is AGP
2) Ati Mach64 met 17"
Gebruik de tweede monitor om alles op te dumpen wat ik in de gaten wil houden maar niet echt belangrijk is.
Ook is het verschrikkelijk handig als ik in FileMaker aan het scripten ben (help files op 2de monitor) of aan het coden ben in php/html (code op hoofd monitor, resultaat op 2de).
Maar als je een screenshot bekijkt van mijn desktop weet je gewoon dat ik een dual monitor setup heb omdat ik altijd belachelijk veel open heb.
http://www.x-pc.info/zooi/lache.gif
<HunterPro> HAL: is Excru intelligent?
<HAL> HunterPro: Hijs weer lekker intelligent.
* Excru aait HAL
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
Ik heb nu soms op school nog wel de neiging om met mijn muis naar het beeldscherm van de buurman/vrouw naast me te gaan als die iets niet kan, maarja die muis komt nooit over. 2 monitoren is vet relaxed.
Why have a civilization anymore if we no longer are interested in being civilized?
Verwijderd
Dat is bij GF4's in ieder geval zo, en ik denk dat het bij andere kaarten ook zo is. Een agp en een pci kaart is wat dat betreft idealer.
Bij mij halveert de framerate in bijvoorbeeld F1 2001 als ik m'n 2e monitor aan laat staan. (Sprakle GF4 Ti4200 128meg)
Ik heb ff gezocht op dual monitor, omdat ik een klein probleempje heb: Winamp (dat ik op de secondary wil) onthoudt zijn positie niet
Misschien een beetje mierenneukerig
Overigens wil Winamp ook niet 'snappen' aan de randen van de secondary monitor, behalve dan ter hoogte van de taskbar op de primary
Oh en Gillish: op mijn Radeon8500 kan ik prima games spelen op 1600x1200 op de primary (21") terwijl ik de secondary (19") gewoon aan laat staan
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Verwijderd
Heb hier naast mijn pc een OmniBook 6000 staan
veel handiger...
Verwijderd
Copy van het ene stuk dat je op internet hebt gevonden op scherm1 paste in WP op scherm2?Op zaterdag 20 juli 2002 01:28 schreef Outloek het volgende:
Wrom alleen een xtra monitor?
Heb hier naast mijn pc een OmniBook 6000 staan,
veel handiger...
Dat gaat niet bepaald gemakkelijk met 2 pc's