Toon posts:

ongewilde koeien

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Kan iemand mij helpen met het volgende probleem?:

op een of andere manier is mijn computer sinds vandaag RC5 keys enzo aan het ontsleutelen leuk en aardig natuurlijk maar 't probleem is dat ik hier nooit opdracht voor heb gegeven, ik heb het zelfs nooit geinstalleerd. Als ik de bestanden dnetc.ini en dnetc.exe verwijder,
staan ze na een reset doodleuk weer in mijn windows/system dir...

any ideas hoe dit gekomen kan zijn en hoe ik dit op kan lossen?

>[parameters]
>id=bymer@ukrpost.net
>
>[misc]
>project-priority=OGR,RC5,CSC,DES
>
>[rc5]
>fetch-workunit-threshold=64
>
>[ogr]
>fetch-workunit-threshold=16
>
>[triggers]
>restart-on-config-file-change=yes

dit staat er in dat .ini filetje, kan ik wat met dat e-mail adres?

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dit is die trojan van een tijd terug...

Met dit tooltje kun je hem cleanen : http://www1.distributed.net/~bovine/wormfree.zip

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
dingetje werkt niet, hij komt op een gegeven moment wel die 2 bestandjes tegen en verwijdert ze (en crashed daarna btw ook), maar ze komen beide gwoon weer trug..ook registry wordt steeds herschreven

Verwijderd

Kijk eens in de win.ini of daar bij de regel run= iets staat, zo ja wis dit dan eens.
Het is een flauwe streek maar soms werkt het via een oude windows truuk om iets aan de gang te schoppen en ook op die mannier aandegang te houden.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:45

crisp

Devver

Pixelated

Met windows 98 kan je heel leuk met MsConfig alle opstart proggies checken (en un-checken) :)
Een of andere slimme pc-boer bij ons denkt ook dat 'ie geen koetje draait omdat ik 'm gerenamed heb naar nwlogin.exe, en dat ook de naam is van de service ;)
Daar moet je dus ook naar kijken. Een echte slimmerd wijzigd ook het icoon van de originele Dnetc.exe...

Intentionally left blank

• Opvolger
  • Laatst online: 06-04 11:17

Opvolger

Tjaa lalalala ole ole

Slim id z'n progie alleen een beetje ilegaal.....

By ikke geschrijft

Verwijderd

Topicstarter
tnx: via msconfig, zag ik idd dat er een progje 'wininit' opgestart werd, na verwijdering is alles weer ok (:

Verwijderd

Umm, moet je de client dan nu niet legitiem installeren? *grijns* Gewoon onder je eigen email, of van een teampje.

Groet :)

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Inderdaad, wel koetjes draaien hé ;) >:)

Virussen? Scan ze hier!

Verwijderd

Topicstarter
uhh, kan dat offline eigenlijk?

Verwijderd

ja dat kan.
Zolang je maar eens in de week online bent!

Verwijderd

Aalleen het fetchen en het flushen moet je online doen. Maar het kraken (hetgene wat het langst duurt) kan je gewoon off-line doen.

Verwijderd

dubbelpost
Pagina: 1