Omdat mijn AMD Athlon XP gisteren meer dan 70 graden werd(niet eens stressed) Leek het me wel een idee om een nieuwe cooler aan te schaffen. So, welke coolers gebruiken jullie zoal op dit mobo? Als het ff kan moet ie wel stil zijn. Ik heb namelijk liever een hete Athlon dan een straaljager in mijn kast.
Verwijderd
Alpha 8045t met papst 8412. Type 8412: NGML is stil @ 12 volt.
Sja, wat vind je stil.
Heb hier nog 2 x 32 dB Papst 8412 NG fans.
Sja, wat vind je stil.
Heb hier nog 2 x 32 dB Papst 8412 NG fans.
Verwijderd
ik heb een zalman 6000 cu op mijn xp 1800+ zitten de temp max stressed is 50 graden met een goeie airflow
zit je voeding niet voor je koeler ?
zit je huidige koeler er wel goed op ?
wat voor koel prutje zit tussen je core en koeler ?
heb je wel airflow in je kast ?
zit je voeding niet voor je koeler ?
zit je huidige koeler er wel goed op ?
wat voor koel prutje zit tussen je core en koeler ?
heb je wel airflow in je kast ?
Verwijderd
die zal best passen maar is jouw huidigge koeler geen swiftechOp dinsdag 04 juni 2002 21:46 schreef marcell het volgende:
Goede airflow heb ik niet echt. Maar een alpha 8045 past dus wel??
Jawel, een mc 370 met een coolermaster coolertje. Die is maar 6 bij 6.Op dinsdag 04 juni 2002 21:48 schreef killerdog het volgende:
[..]
die zal best passen maar is jouw huidigge koeler geen swiftech
Verwijderd
hij zou zo wie zo met die koeler en fan niet de 70 graden niet stressed nooit mogen halenOp dinsdag 04 juni 2002 21:53 schreef marcell het volgende:
[..]
Jawel, een mc 370 met een coolermaster coolertje. Die is maar 6 bij 6.
doe een 80 mm fan op je koeler en doe wt aan je airflow dan gaan die temp al goed naar beneden
Verwijderd
Alpha 8045 past zonder probleem.
Ik heb wat links gevonden waar staat dat het niet zou passen, maar geen problemen hier
Met de juiste 80mm issie stil en cool
Airflow is ook wel belangrijk.....
Ik heb wat links gevonden waar staat dat het niet zou passen, maar geen problemen hier
Met de juiste 80mm issie stil en cool
Airflow is ook wel belangrijk.....
Verwijderd
Coolermaster HHC-001 past wel maar niet lekker. de het\atpipes zitten tegen de chipset koeler maar die kun je wel iets verschuiven
de stille versie isw te krijgen bij freezing hardware.
de stille versie isw te krijgen bij freezing hardware.
Koop een Alpha 8045T met een Papst fan. Stil en het koelt goed.
"If you can't convince people with arguments, dazzle them with bullshit"
die ga ik me ook halen voor men athlon, koelt iig erg goed.Op dinsdag 04 juni 2002 23:31 schreef Roadblockahead het volgende:
Of de Vulcano 7+
Enne, airflow is belangrijk, misschien zelfs belangrijker dan een goede koeler op je cpu.
"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."
Pagina: 1