Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
Verwijderd
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Verwijderd
en dan bij ecs, alleen nog maar een pic, nog geen info, zal wel een via eden inzitten denk ik.
denk het niet, want voor zover ik weet zijn die er niet in 1Ghz uitvoeringOp dinsdag 04 juni 2002 21:43 schreef Spice het volgende:
http://forum.ocworkbench.com/ocwbcgi/ultimatebb.cgi?ubb=forum&f=36
en dan bij ecs, alleen nog maar een pic, nog geen info, zal wel een via eden inzitten denk ik.
Er zit dus een 1 Ghz proc in
- VIA C3 1G processor -
Hmz... Linux
hehe cool man...
hmz tog eens over nadenken
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
ik zie hem vanzelf wel op de fp verschijnen
Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!
Verwijderd
Doet dus niet zo veel zonder een terminal server...
Maar ze zien er wel aardig uit
kHeb zo even naar de specs gekeken en imho is het gewoon stand alone hoor.Volgens mij is dit een thin client.
Doet dus niet zo veel zonder een terminal server...
Verwijderd
naar toe gaat zie je iig dat ecs ze als een thin client verkoopt.
Ik hoop niet dat onze systeembeherder er 8er komt, hoewel kan toch niet veel meer met die pc's hier.
Denk niet dat veel mensen thuis een terminal server hebben draaien...
Zal dus wel gewoon een volwaardige pc zijn.
Verwijderd
Je zou het kunnen gebruiken als stand alone.
Ze geven alleen wel aan dat het alleen geschikt is voor linux en Wince..
Nou lijkt me wince niet zo'n beste optie maar linux mot kunnen.
De specs zijn echter niet zo denderend dat ik hem zou willen kopen. Zelfs niet als mp3 / divx player.
Verwijderd
Beetje jammer dus, het zijn GEEN stand alone pc's
ik heb ff gekeken op hun site en daar staat wel dat het thin-clients zijn (zit nl ook geen hdd in)
kijk hier maar: http://www.ecsusa.com/ecsusa/www.ecs.com.tw/products/inote.htm hier