Oracle feature

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 262 views sinds 30-01-2008

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Wat doet die link in de laatste alinea daar :? Die linkt door via doubleclick.net :?

• megamuch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 29-01 20:14

megamuch

Tring Tring!

Op dinsdag 04 juni 2002 20:11 schreef Robin Vreuls het volgende:
Wat doet die link in de laatste alinea daar :? Die linkt door via doubleclick.net :?
pic?

Verstand van Voip? Ik heb een leuke baan voor je!

• Robin
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:12 schreef megamuch het volgende:

[..]

pic?
*zucht*

Kijk eens op de frontpage en aanschouw de feature :{

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:37

Exterazzo

Qeasy

en op het plaatje daarboven, die linkt ook via doubleclick :? beetje vaag idd

Audentia

• bloody
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:23

bloody

0.000 KB!!

wou je echt een jpeg van <a href> ? :7 >:)

nope

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:37

Exterazzo

Qeasy

bovendien krijg ik een JavaScript error op die pagina met
IE6 en Win2k

Audentia

• GiLeX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

GiLeX

Ook analoog fotograferend

We wachten op een statement van het MT, wat mij betreft, ik weet namelijk ook van niks :{

Canon Eos 35mm film & digitaal met veel glas en filmrolletjes 😁
Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

• Dennis
  • Laatst online: 22:59
*** ADVERTORIAL ***

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:49

Floor-is

5.2

Het is dus een betaald stukje content.

Oracle wil graag mensen hebben die die seminars 'gaan bijwonen', wij willen graag centjes, dus kunnen we elkaar wel helpen. :)

Bericht hierboven

• Dennis
Duidelijk :P.

• Robin
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:23 schreef Floris het volgende:

Oracle wil graag mensen hebben die die seminars 'gaan bijwonen', wij willen graag centjes, dus kunnen we elkaar wel helpen. :)
Dat zal natuurlijk wel "vet" betaald worden :P

• Netman768
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-12-2025

Misschien is het een idee om in het nieuwe FP-design daar een apart hoekje voor in te richten? 'Sponsored features' ofzo. Persoonlijk vindt ik dit een hoogst irritante manier van reclame maken, liever gewoon een skyscraper dan :)

plus dat ik een rot-te-modden draadje zie ontstaan, wat ik als fanatiek moderator weer vervelend vind, maar das iets voor TMF :P
typotje Nettie :P

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb overigens net een reactie van 'Gbit' getrashed, omdat die zijn reactie leeg heeft gemaakt. Ik denk dat hierdoor een aantal reacties nog wel bestaan, maar in cyberspace rondhangen.

Mijn excuses aan Robin Vreuls en de andere wiens naam ik inmiddels vergeten ben.

Bericht hierboven

• Netman768
Ik heb overigens net een reactie van 'Gbit' getrashed, omdat die zijn reactie leeg heeft gemaakt. Ik denk dat hierdoor een aantal reacties nog wel bestaan, maar in cyberspace rondhangen.

Mijn excuses aan Robin Vreuls en de andere wiens naam ik inmiddels vergeten ben.
Naam = basb met de enige positieve reactie so far :D

[edit]
http://www.tweakers.net/reacties.dsp?Action=Posting&ParentID=528371 << en de urrel :+

• Robin
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:31 schreef Floris het volgende:

* Robin Vreuls haalt de in titanium gegoten forel tevoorschijn en mept Floris helemaal lens

:P

Daar gaat mijn karma :+

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Damn, ik vind dit echt megatriest, nu al misleidende (pas na enkele reacties aangepaste) artikelen die daar als nieuws/review gepost worden maar na openen pure reclame blijken te zijn.

Dieptriest zoiets, vaarwel onafhankelijke website, lang leven de megacommerciele en niet meer objectieve toekomst van Tweakers. |:( En ja, ik weet hoe het nieuwe design eruit gaat zien, reclame in het kwadraat. :(

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:36 schreef jelmervos het volgende:

En ja, ik weet hoe het nieuwe design eruit gaat zien, reclame in het kwadraat. :(
Het alternatief is denk ik: geen Tweakers.net :{

• Netman768
Damn, ik vind dit echt megatriest, nu al misleidende (pas na enkele reacties aangepaste) artikelen die daar als nieuws/review gepost worden maar na openen pure reclame blijken te zijn.

Dieptriest zoiets, vaarwel onafhankelijke website, lang leven de megacommerciele en niet meer objectieve toekomst van Tweakers. |( En ja, ik weet hoe het nieuwe design eruit gaat zien, reclame in het kwadraat. :(
Tweakers.net is een bedrijf. Een bedrijf moet geld ontvangen. We willen Femme toch niet brood-loos op een of andere stoeprand achterlaten? :P

*klikt op een banner*
wanneer kwamen de abonnenmenten ook al weer? :+

Maar op 1 punt ben ik het met je eens, T.net moet IMO ook geen betaalde nieuwsposts, revieuws en plans (of whatever) plaatsen tenzij ze dat er ook duidelijk als reclame bijzetten (het eerder genoemde aparte hoekje bedoel ik dus).

Tis trouwens ook een beetje prutser-actie met die C&P :+ >:)

• Buzzman
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:38 schreef Cheatah het volgende:
Ja precies! Hoe denk je dat we dan rond moeten komen? Het is echt geen vetpot voor "de fulltimers" die er zoveel tijd in steken om voor iedereen een leuke site te onderhouden.

Iedereen heeft graag het liefst geen reclame op een site.. Maar dan hou je dus geen site meer over.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:30

JvS

Ik heb hem zelf ook

Dieptriest zoiets, vaarwel onafhankelijke website, lang leven de megacommerciele en niet meer objectieve toekomst van Tweakers. |:( En ja, ik weet hoe het nieuwe design eruit gaat zien, reclame in het kwadraat. :(
tot zover deze bijdrage?

Als het er maar duidelijk boven staat en het maar zo heel af en toe is, vind ik het wel een goede hoor :).

het hoorde er natuurlijk wel boven te staan, we zijn niet zo dom dat we niet doorhebben dat users het niet doorhebben als content betaald wordt en dat ze willen dat er reclame boven staat :o...

maar dat geloof je vast niet, enzo ;) :z

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 04 juni 2002 20:38 schreef Cheatah het volgende:

[..]

:Z

• D2k
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-01 11:25

D2k

Op dinsdag 04 juni 2002 20:42 schreef jelmervos het volgende:

[..]

als je nix te melden hebt post dan ook niet

Doet iets met Cloud (MS/IBM)

• Floor-is

Floor-is

5.2

1. Ik heb een fout gemaakt waardoor er het eerste half uur niet 'Advertorial' boven stond, daar kan je over door blijven zeiken, of niet. Niet lijkt me slimmer ;)

2. Reclame is het inderdaad, maar een review van een moederbord of videokaart is dat net zo goed. Dat product wordt extra onder de aandacht gebracht namelijk. :) (Lees ook deze column van Wouter maar eens door. ;))

3. Wat nou vaarwel onafhankelijke website? Alsof het maken van reclame je onafhankelijkheid verkleind, bullshit.

4. Jij hebt de kerstboomversie van het nieuwe design gezien, zonder dat je overigens wilt vertellen hoe je er aan bent gekomen. Dit semi-design bestaat uit een aantal png's die helemaal vol zijn geplakt met banners, op alle mogelijke plaatsen en in alle mogelijke formaten. Dan is het vrij logisch dat je denkt dat het een grote kerstboom wordt dadelijk, maar dat is niet per se het geval wel?

Maareuh blijf jij maar negatief doen, geef je ons weer wat tijdverdrijf omdat wij al die onzin weer moeten ontkrachten. |:(

Bericht hierboven

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 20:42 schreef jelmervos het volgende:

Dat een argument al 600 keer is gebruikt maakt het nog niet minder waar, of minder geldig.

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 04 juni 2002 20:41 schreef JvS het volgende:

[..]
het hoorde er natuurlijk wel boven te staan, we zijn niet zo dom dat we niet doorhebben dat users het niet doorhebben als content betaald wordt en dat ze willen dat er reclame boven staat :o...
Vandaar natuurlijk dat men er eerst niet boven zette dat het commercieel was, dit stuk Oraclereclame. :z

Men was blijkbaar eerst nog in de veronderstelling dat wij bezoekertjes dat niet zouden merken ofzo. |:( :?

Pas na enkele posts van Floris Diemel een reactie: ow sorry, je hebt gelijk, het is idd reclame. }:O

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 04 juni 2002 20:44 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Vandaar natuurlijk dat men er eerst niet boven zette dat het commercieel was, dit stuk Oraclereclame. :z

Men was blijkbaar eerst nog in de veronderstelling dat wij bezoekertjes dat niet zouden merken ofzo. |:( :?

Pas na enkele posts van Floris Diemel een reactie: ow sorry, je hebt gelijk, het is idd reclame. }:O
ik ga maar niet meer op je reageren... Als het nooit bedoeld was dat het erboven stond, vind ik dat knap stom.. Maar ik ken users inmiddels langer dan vandaag (en ook hoe heerlijk tenenkrommend ze kunnen mieren over het een of ander enzo :Z).

• Netman768
FF een beetje offtopic, maar ik doe het toch hier:
Volgens mij staat de draad nu onterecht in de ModQ. Ik zie tenminste geen ongemodde reactie meer. Was een van de 'verloren' reacties misschien ongemod? :?

Of ben ik gewoon zwaar scheel? :P

• Buzzman
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 20:47 schreef Netman867 het volgende:
FF een beetje offtopic, maar ik doe het toch hier:
Volgens mij staat de draad nu onterecht in de ModQ. Ik zie tenminste geen ongemodde reactie meer. Was een van de 'verloren' reacties misschien ongemod? :?

Of ben ik gewoon zwaar scheel? :P
Misschien heeft het hier iets mee te maken:

[topic=514790/1/100]

:)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 04 juni 2002 20:44 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Hier een screenshotje:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/~floris/zooi/DSP-advertorial.png

Ik had een deel van het bericht in de omschrijving gezet, waardoor o.a.
code:
1
<center>*** ADVERTORIAL *** </center>

verkeerd terecht is gekomen.

Ik raad je toch aan om derhalve te kappen met het verspreiden van dergelijke pertinente onzin, omdat je eenvoudigweg zit te liegen.

Bericht hierboven

• Netman768
[quote]Misschien heeft het hier iets mee te maken:

[topic=514790/1/100], een reactie die robin nog op mijn verzoek heeft geplaatst ook |:(
Met dank aan GiLeX voor het geweldige idee eens in de platte layout te kijken :D

tnx eniewees :)

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 04 juni 2002 20:43 schreef Floris het volgende:

[..]

1. Ik heb een fout gemaakt waardoor er het eerste half uur niet 'Advertorial' boven stond, daar kan je over door blijven zeiken, of niet. Niet lijkt me slimmer ;)
Het er GELIJK bovenzetten en tevens op de frontpage zetten dat het 1 grote commercial is lijkt me nog slimmer.
2. Reclame is het inderdaad, maar een review van een moederbord of videokaart is dat net zo goed. Dat product wordt extra onder de aandacht gebracht namelijk. :) (Lees ook deze column van Wouter maar eens door. ;))
Niet waar, het is ook mogelijk dat een product slecht wordt beoordeeld (of doen jullie daar niet aan?), en dan is het zeker geen reclame.
3. Wat nou vaarwel onafhankelijke website? Alsof het maken van reclame je onafhankelijkheid verkleind, bullshit.
:D

Think again. :z
Als jullie een hoeveelheid geld krijgen toegeschoven van producent X en dan 'toevallig' een product oid. krijgen van diezelfde producent, dan ziet die producent natuurlijk liever niet dat zijn product slecht wordt beoordeeld, anders zouden toekomstige sponsoringsprojecten wel eens niet door kunnen gaan.

Grow up, objectief in deze commerciele tijd? Wat een onzin.
4. Jij hebt de kerstboomversie van het nieuwe design gezien, zonder dat je overigens wilt vertellen hoe je er aan bent gekomen. Dit semi-design bestaat uit een aantal png's die helemaal vol zijn geplakt met banners, op alle mogelijke plaatsen en in alle mogelijke formaten. Dan is het vrij logisch dat je denkt dat het een grote kerstboom wordt dadelijk, maar dat is niet per se het geval wel?
Een kerstboom was het idd, wat ik op die PNG's zag, als het maar de helft zo erg wordt is het nog steeds enorm storend.
De frontpage valt nog mee maar die nieuwsartikelen? :? |:(
Maareuh blijf jij maar negatief doen, geef je ons weer wat tijdverdrijf omdat wij al die onzin weer moeten ontkrachten. |:(
Tuurlijk, allemaal onzin is het wat ik vertel meneer de commercial MT director. Commercieel zijn gaat u inderdaad goed af, nu nog de omgang met de bezoeker die uw succes mogelijk maakten en zo nu en dan gezond tegengas geven, als dat nog mag tenminste.

• Dennis
jelmervos:
En ja, ik weet hoe het nieuwe design eruit gaat zien, reclame in het kwadraat. :(
Volgens mij valt dat best wel mee. Gewoon nieuwe vormen van reclame, maar niet echt meer ofzo :? :z

• Netman768
Op dinsdag 04 juni 2002 20:52 schreef jelmervos het volgende:
Tuurlijk, allemaal onzin is het wat ik vertel meneer de commercial MT director. Commercieel zijn gaat u inderdaad goed af, nu nog de omgang met de bezoeker die uw succes mogelijk maakten en zo nu en dan gezond tegengas geven, als dat nog mag tenminste.
Met alle respect: dit klinkt IMO niet meer als 'gezond tegengas' maar als een poging tot flamen. Doe het zelf maar eens beter!

Verwijderd

Jelmervos, houd je ontzettend grote bek dicht, of rot op naar een ander alternatief en ga daar verder zeiken met je non-opbouwende kritiek. Dit was nog de subtiele versie.

Ik heb ook de *.PNG's gezien zoals ik aangaf in GVF en vond ze totaal niet reclame gericht.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 04 juni 2002 20:52 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Het er GELIJK bovenzetten en tevens op de frontpage zetten dat het 1 grote commercial is lijkt me nog slimmer.
Soms maak je wel eens een fout, kan gebeuren. Zoals ik al zei: Ja kan er over blijven doorzeuren, of je doet dat niet, het laatste lijkt me slimmer. ;)
[..]

Niet waar, het is ook mogelijk dat een product slecht wordt beoordeeld (of doen jullie daar niet aan?), en dan is het zeker geen reclame.
Elke vorm van 'onder de aandacht brengen' kan worden gezien als reclame. (Zelfs negatieve aandacht is aandacht en derhalve reclame!)
[..]

:D

Think again. :z
Als jullie een hoeveelheid geld krijgen toegeschoven van producent X en dan 'toevallig' een product oid. krijgen van diezelfde producent, dan ziet die producent natuurlijk liever niet dat zijn product slecht wordt beoordeeld, anders zouden toekomstige sponsoringsprojecten wel eens niet door kunnen gaan.
Bij het schrijven van reviews wordt er absoluut geen rekening gehouden met de wil van de producent, wij bekijken het product zoals elk ander zou doen en schrijven er over wat onze bevindingen zijn. Niet meer en niet minder.
Grow up, objectief in deze commerciele tijd? Wat een onzin.
Doe ik meer dan mensen vertellen dat er een aantal seminars worden gegeven, waarover deze gaan en dat deze gratis zijn? Nee toch, of ben ik nu ineens geniaal en weet ik allerlei sluikreclame in een reclameartikel te plaatsen?
[..]

Een kerstboom was het idd, wat ik op die PNG's zag, als het maar de helft zo erg wordt is het nog steeds enorm storend.
De frontpage valt nog mee maar die nieuwsartikelen? :? |:(
Als je ook maar een halve hersencel hebt, weet je zelf ook wel hoe dat worden gaat. |:(
[..]

Als je mij dan toch bij mijn 'functie' aanspreekt, die het dan tenminste nog goed. ;) "Algemeen Directeur" dus.

Commercie is zeker niet onbelangrijk, geld is nu eenmaal nodig, want van enkel uitgepoepte pagina's kunnen we niet eten. De omgang met de 'normale bezoeker' gaat stukken beter dan met jou, jij bent nu eenmaal iemand die 'altijd maar zeiken' verward met 'gezond tegengas geven', iets waar je byzonder moe van wordt.

Bericht hierboven

• Netman768
Op dinsdag 04 juni 2002 20:59 schreef Gordijnstok het volgende:
Jelmervos, houd je ontzettend grote bek dicht, of rot op naar een ander alternatief en ga daar verder zeiken met je non-opbouwende kritiek. Dit was nog de subtiele versie.
En zo komen we ook nergens mensen..... Chill :Z

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 04 juni 2002 20:59 schreef Gordijnstok het volgende:

Ik heb ook de *.PNG's gezien zoals ik aangaf in GVF en vond ze totaal niet reclame gericht.
Officieel moet ik nou zeggen dat je te ver gaat, dus euh... dat je het even weet ;)

Bericht hierboven

• Dennis
Zoals Floris al aangeeft is het helemaal niet erge reclame in die PNG bestanden.

Ik heb geen PNG bestanden gezien met meer dan 2 banners, dus wat zeik je nou :? :Z

Verder is alleen het formaat iets groter, maar zolang er geen popups zijn vind ik het nier erg. En die in-ads (of hoe ze ook heten, die waar je binnenin kunt surfen) ervaar ik als heel prettig, omdat je veel info kan krijgen voordat je klikt.

Dus. Nee, ik vind het eigenlijk wel cewl die nieuwe layout :).

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 21:00 schreef Netman867 het volgende:
En zo komen we ook nergens mensen..... Chill :Z
Dat klopt, maar als niemand het zegt, doe ik het wel tegen dat ondankbaar stuk vreten. :) Dit was volgens mij de eerste flame dat ik hier op got zit :P

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Op dinsdag 04 juni 2002 21:02 schreef Gordijnstok het volgende:

[..]

Dat klopt, maar als niemand het zegt, doe ik het wel tegen dat ondankbaar stuk vreten. :) Dit was volgens mij de eerste flame dat ik hier op got zit :P
het zou je laatste kunnen <--- Kunnen dus zijn :P

Mostly analog at: https://www.flickr.com/photos/photobygms & Digital and some analog at: https://www.instagram.com/photobygms

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 21:01 schreef Floris het volgende:
Officieel moet ik nou zeggen dat je te ver gaat, dus euh... dat je het even weet ;)
Ik denk wel na voordat ik iets post, dus ik ben me wel degelijk bewust van wat er staat en in welke vorm. Het is er niet per ongeluk neergezet :)

Open your eyes, had er ook kunnen staan...

• Netman768
Het is je vergeven ;)

Leuk truukje: schrijf de meest vreselijke reactie die je ooit hebt kunnen bedenken en klik vervolgens op het kruisje. Lucht ontzettend op, kan ik je uit eigen ervaring vertellen :P

* Netman768 is voorstander van de 'rustig aan' policy :)

Verwijderd

/me is voorstander "niet opkroppen" policy :)

• bloody
  • Laatst online: 22:23

bloody

0.000 KB!!

Op dinsdag 04 juni 2002 21:05 schreef Netman867 het volgende:

Leuk truukje: schrijf de meest vreselijke reactie die je ooit hebt kunnen bedenken en klik vervolgens op het kruisje. Lucht ontzettend op, kan ik je uit eigen ervaring vertellen :P
hmm, dat komt mij ook HEEL bekend voor ;) Doe ik ook altijd, en werkt absoluut! ;)

nope

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 04 juni 2002 21:01 schreef Floris het volgende:

[..]

Maar omdat het tegen mij gepost is mag het, ik had er een ban voor gehad. }:O

Niet objectief zijn hoor Floris, nergens voor nodig.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 04 juni 2002 21:14 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Maar omdat het tegen mij gepost is mag het, ik had er een ban voor gehad. }:O

Niet objectief zijn hoor Floris, nergens voor nodig.
En weet je waarom je er een ban voor zou hebben gehad en hij enkel een OW?

Omdat jij al genoeg aantekeningen hebt staan misschien?

[Edit] Voor de overduidelijkheid en de compleetheid en nog veeeeel meer: Gordijnstokje heeft een OW gehad...

Bericht hierboven

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

De nieuwe layout wordt geen zeker kerstboom. Er zijn een aantal PNG's gemaakt waarin alle mogelijke combinaties van bannerformaten voorkomen om te kijken wat acceptabel is en wat niet, er is natuurlijk no way dat we mensen allerlei verschillende formaten banners tegelijk laten zien. De verschillende posities/formaten zijn gewoon nodig omdat iedere adverteerder nu eenmaal andere wensen heeft, en hoe beter wij daarop in kunnen spelen hoe minder we 'jullie' lastig hoeven vallen met rare dingen die 'niet passen'.

Wil ik daar even aan toevoegen dat ik het godvergeten fucking irritant vindt dat iedere keer als we een nieuwe manier bedenken om geld te verdienen en paar botte eikels met een ontzettende plaat gewapend beton voor hun kop hier moet gaan lopen |:(-en en :r-en. Jelmervos, je maakt hier nota bene gratis gebruik van alles wat wij doen, en praat alsof een misdaad begaan als we proberen op een - overigens totaal niet irritante, voor een deel van de bezoekers zelfs interessante - manier wat geld te verdienen. Bah. Voor deze ondankbaarheid alleen mag je wat mij betreft onmiddelijk gebanned worden.

Overigens FYI:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/i.dsp/1022929499.jpg

Dit is een opzetje dat nog heel wat getweak nodig heeft en ik eigenlijk ook niet openbaar wilde maken, maar het mag toch wel duidelijk zijn hoever de commercie staat van de mensen die de reviews en het nieuws schrijven.

Iedere verder insinuatie dat wij partijdig zijn of alleen maar reclame lopen te maken op de frontpage beschouw ik als een persoonlijke belediging.

Professioneel Hyves-weigeraar

• jelmervos
  • Niet online

jelmervos

Simple user

Op dinsdag 04 juni 2002 21:15 schreef Floris het volgende:

[..]

En weet je waarom je er een ban voor zou hebben gehad en hij enkel een OW?

Omdat jij al genoeg aantekeningen hebt staan misschien?
Daarom stonden bij al mijn waarschuwingen ook van die ;) (van die: officieel moet ik je er voor waarschuwen maar ik keur het eigenlijk volledig goed) smilies natuurlijk. :Z

Nou moet je niet 'toevallig' vergeten die note uit te delen aan die flamende user he Floris? Het zou wel erg toevallig zijn als je nu 'ineens' vergat die OW ook echt uit te delen. }:O

Speel niet zo'n triest spelletje aub. Ik ben niet achterlijk.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 04 juni 2002 21:20 schreef jelmervos het volgende:

[..]

Daarom stonden bij al mijn waarschuwingen ook van die ;) (van die: officieel moet ik je er voor waarschuwen maar ik keur het eigenlijk volledig goed) smilies natuurlijk. :Z

Nou moet je niet 'toevallig' vergeten die note uit te delen aan die flamende user he Floris? Het zou wel erg toevallig zijn als je nu 'ineens' vergat die OW ook echt uit te delen. }:O

Gatverdegatverdegatver, wat ben jij toch een arrogant vies achterbaks mannetje. Ik heb Gordijnstok een OW gegeven, moet je zijn fucking notes hebben of wat?

Ik word echt zo ontzettend moe van dat eeuwige gezeik van jou, heb je nou echt niets beters te doen dan eeuwig en alleen maar te zeiken en een aangeschoten stuk wild te spelen?

Bericht hierboven

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

Op dinsdag 04 juni 2002 21:20 schreef jelmervos het volgende:

[..]

mag ik je even KEI en KEIhard uitlachen? Als er iemand is bij wie er al zo vaak de hand boven het hoofd gehouden is ben jij het wel! Jij zit ZOOOO vaak op het randje en weet je vaak net niet in te houden, ik heb je weleens een tip gegeven om je een beetje te behoeden voor je postgedrag, maar wat ik daarvoor terugkrijg (als crew) is echt dikke vette stank voor dank...

Ik krijg door dit gedrag echt ontzettend zin om misbruik te maken van mijn banrechten soms en keihard HULDE te zeggen tegen gordijnstok...

Mijn god, als je het zo beter weet, dan zout je inderdaad toch lekker op naar een ander forum waar je wel rechtvaardig behandeld wordt?? (OMG wat ga jij dan schrikken :().

Sorry hoor, maar hier word ik echt pissed van :(

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 04 juni 2002 21:26 schreef JvS het volgende:

[RANT]
Voorstel: zullen we beiden voorlopig uit deze thread blijven voordat er mensen gebanned worden en we echt helemaal uit ons pan gaan tegen dit stuk verdriet?

Bericht hierboven

• JvS

JvS

Ik heb hem zelf ook

ik was al van plan me er niet meer mee te bemoeien... Maar gedane zaken nemen geen keer...

* JvS out

• Floor-is

Floor-is

5.2

Volgens mij is het ook over voor Jelmer trouwens, ik zie iig in het controlpanel en in de crewfora dat het nu wel over zou moeten zijn voor hem.

Bericht hierboven

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Ik snap niet waarom er een ban wordt uitgedeeld aan jelmervos. Hij uit kritiek, soms op een harde manier, maar er wordt wel een probleem aan het licht gebracht.

My 2 cents.

• Kees
  • Laatst online: 14-03 14:10

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Op dinsdag 04 juni 2002 21:59 schreef EquiNox het volgende:
Ik snap niet waarom er een ban wordt uitgedeeld aan jelmervos. Hij uit kritiek, soms op een harde manier, maar er wordt wel een probleem aan het licht gebracht.

My 2 cents.
In dit geval is het weer wat erger. Hij heeft perongeluk test-screens gezien van de nieuwe layout en is er dus compleet van overtuigt dat t.net zo commercieel als microsoft is geworden. Dat is gewoon pertinent niet waar, verder weigert hij te luisteren naar goede raad en mensen die er verstand van hebben, en last but not least, floris zegt in de eerste post al meteen dat hij beter kan ophouden omdat hij geen grond heeft om op te staan, echter meneer blijft onwaarheden verspreiden en trekt overhaaste conclusies die hem niet eens aangaan.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 04 juni 2002 21:59 schreef EquiNox het volgende:

My 2 cents.
Jelmer heeft een lange voorgeschiedenis, het is niet zo dat ie puur om dit incident is gebanned.

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-03 12:13
Whehehee, wat een discussie hier, prachtig.
Jelmervos lijkt me een beetje ongesteld ofzo :+

Maarre, over de Oracle Feature zelf (ontopic dus ;) ): wat is er mis mee? Er mag van mij zelfs nog wel een apart kopje "cursussen etc." komen.

• Tomsworld
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tomsworld

officieel ele fan :*

Spijtig voor jelmer die was namelijk heel behulpzaam in de tech fora's.

Wat ik al dikwijls heb gezegd: ik moet de eerste banner nog tegenkomen die intressant is. Ik begrijp ook dat T.net daarvan moet leven net als vele andere sites. Daarom staar ik ook alle dagen banners.

Ik vind dat er hier een strakke en zeer milde banner policy wordt gehanteerd: geen pop-ups, geen 7 banners op een pagina, geen irri geluidjes.

Ik hoop dat het nieuwe design wat soelaas brengt. Misschien is voorkeuren kunnen opgeven handig, alhoewel ik al zoiets meende gelezen te hebben. Maar ik vind wel dat dat dan moe gebeuren in een apart cookie en niet gekoppeld aan je user-profiel ik zie het niet zitten om bv ik vink aan ik ben geintresseerd in netwerken en volgende week 3 mailings van cisco in mijn mailbox te vinden. Maar ik zou het inderdaad weten te apprecieren.

Voor de rest gebruik eerst een beetje je economisch verstand een bedrijf heeft inkomsten nodig is dat nu de bakker, de beenhouwer, coca-cola noem maar op: ze willen je hun product verkopen. Bij een site zijn dat banners, moeten we maar mee leven. Denk es na het internet zonder reclame, er zouden vele informatieve sites niet bestaan die nu ghost staan op freehosting toestanden met reclame.

Wil je geen reclame zien hoe doe je dat dan loop je op straat met je ogen dicht want daar hangen affiches. Er komen folders in je brievenbus, reclame op tv (geen tv reclame zou betekenen geen commerciele tv wat zou het saaier worden)
De bakker zijn etalage is ook reclame als er twee bakkers zijn de ene met etalage en de andere gewoon een deur met het bordje bakker. Waar ga jij je taart halen bij diegene waar ze in de toonbank staat of bij de andere ?
Mja wil je iets gratis sites, tv, radio moet je de reclame erbij nemen.
Jullie zagen toch ook niet omdat www.altavista.com en www.yahoo.com reclame banners plaatsen ? Nee, je bent tevreden met de zoekdiensten die ze aanbieden.

"De kans dat een snee brood op een nieuw tapijt valt met de beboterde zijde onderaan, is recht evenredig met de prijs van het tapijt"

• witchdoc
  • Laatst online: 17:22
Op dinsdag 04 juni 2002 21:19 schreef Wouter Tinus het volgende:
er is natuurlijk no way dat we mensen allerlei verschillende formaten banners tegelijk laten zien. De verschillende posities/formaten zijn gewoon nodig omdat iedere adverteerder nu eenmaal andere wensen heeft, en hoe beter wij daarop in kunnen spelen hoe minder we 'jullie' lastig hoeven vallen met rare dingen die 'niet passen'.
Mmm, je bedoelt toch niet dat we met een wisselende layout te maken krijgen he?
Moeten we ons straks elke dag weer effe opnieuw orienteren omdat de banners net wat anders gezet zijn.

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 04 juni 2002 22:35 schreef poohbeer het volgende:
Mmm, je bedoelt toch niet dat we met een wisselende layout te maken krijgen he? Moeten we ons straks elke dag weer effe opnieuw orienteren omdat de banners net wat anders gezet zijn.
Nee, gelukkig niet :).

Het is juist zo dat er verschillende soorten banners geplaatst kunnen worden zonder gekke dingen qua layout of het geheel onoverzichtelijker te maken. Het is de bedoeling dat de banners de functionaliteit niet in de weg zitten, zoals nu af en toe wel het geval is.

• witchdoc
Op dinsdag 04 juni 2002 22:41 schreef Wouter Tinus het volgende:

[..]

Nee, gelukkig niet :).

Het is juist zo dat er verschillende soorten banners geplaatst kunnen worden zonder gekke dingen qua layout of het geheel onoverzichtelijker te maken. Het is de bedoeling dat de banners de functionaliteit niet in de weg zitten, zoals nu af en toe wel het geval is.
Maar dan krijg je wel automatisch grote gaten niet? Banners moesten groter worden dus als je al die verschillende formaten moet gaan inpassen...

hehe, eta eer'k het kan zien trouwens?

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 04 juni 2002 22:44 schreef poohbeer het volgende:
Maar dan krijg je wel automatisch grote gaten niet? Banners moesten groter worden dus als je al die verschillende formaten moet gaan inpassen...
Daar zijn best oplossingen voor te bedenken hoor :).
hehe, eta eer'k het kan zien trouwens?
Mesa don't know :o. Het is veel werk om alle pagina's te converteren, zelfs voor een database-driven site :D

• witchdoc
Op dinsdag 04 juni 2002 22:46 schreef Wouter Tinus het volgende:Daar zijn best oplossingen voor te bedenken hoor :).
En als je effe uitlegt hoe zeg je weer teveel zeker? :)

• timothee
  • Laatst online: 21:42
Wat een gezever hier zeg over die advertentie van Oracle...ik vind het absoluut geen probleem dat jullie er wat voor krijgen. Het is toch perfect dat wij als gebruikers op de mogelijkheid gewezen worden om GRATIS aan een online seminar mee te doen?? Wat is daar mis mee?

Zolang banner niet storend gaan knipperen e.d. vind ik het allemaal prima...misschien komt het begrip van mijn kant wel omdat ik zelf banners op mijn site nodig heb om kostendekkend te kunnen werken (ja ik ben geen bedrijf dus hoef geen winst te maken)...dan hou je daar al rekening mee. Ik ben in elk geval heel benieuwd naar de nieuwe lay-out...wanneer kunnen we hem verwachten?

Ik vind het ook wel een goed idee als er een knoppie komt met cursussen...jullie fungeren dan gewoon als intermediairs voor ons...zolang het geen storende knipperende dingen zijn vind ik alles prima...als ik ergens geen interesse voor heb bekijk ik het toch niet, maar vind het wel fijn dat ik in elk geval ergens van op de hoogte gehouden wordt...jullie nemen mij dan nl. zoekwerk uit handen en dan vind ik het terecht dat je er een vergoeding voor krijgt.

Helaas vinden nog altijd veel mensen dat je zodra je online "zaken" doet, alles gratis moet aanbieden....dat is toch onzin? Offline mag het wel geld kosten, maar online niet? Voor online "zaken doen" heb je ook investeringen nodig...het voordeel hierbij is zelfs dat je prijzen naar eindgebruikers vaak lager kunnen zijn omdat je heel wat schakels in je waardeketen anders, efficiënter, kunt organiseren waardoor je kostenbesparend werkt wat eindgebruikers natuurlijk ook wel aanspreekt!

Kortom...keep the good work going!

• Xavier
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Hmm een advertentie bij de reviews.

Ik zelf vind dit uitermate irritant. Dit is zowat nog het enige gedeelte waar gaan ds in staan. Ik lees dit altijd en dan krijg ik weer reclame.
Naja jullie moeten ook geld verdienen om de boel draaiende te houden.
Maar ik heb nog liefer een pop-up met geluid die ik kan weg klikken als dit soort van reclame.

Komen deze reclamevorm vaker voor?
Anders word het zoeken tussen de reclame naar de reviews en het nieuws. Zie ik niet echt zitten. Dus wanneer komen de abo's? Wat gaat het kosten? Wanneer komt de nieuwe lay-out?

[off-topic]
Wie heeft de ban aan jelmer uitgedeelt? Hoop niet Floris
Want die heeft zich namelijk laten lijden door een boze emotionele uitlating. (jak wat een kut zin maak ik ervan)
Of je hebt ff tot 10 getelt hoop ik.

Succes!!

• Wouter Tinus
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Op dinsdag 04 juni 2002 23:51 schreef Xavier het volgende:
Hmm een advertentie bij de reviews.
Persoonlijk vind ik dit niet echt reclame. Er wordt geen product aangeprezen o.i.d. Het is natuurlijk wel iets wat Oracle graag ziet (aandacht), en waar ze dus ook wel voor willen betalen. Normaal hadden we dit misschien niet geplaatst, maar overbodig of offtopic is het zeker weten ook niet.

Als je vindt dat we dit soort dingen niet 'mogen' doen dan kunnen we net zo goed helemaal geen nieuws en reviews meer mogen schrijven. Iedere keer als er een merknaam genoemd wordt wordt er namelijk reclame gemaakt. Als AMD ons een persbericht stuurt willen ze precies hetzelfde als Oracle nu; aandacht. Het enige verschil is dat er naar nieuws over AMD meer vraag is dan naar nieuws over Oracle.
Anders word het zoeken tussen de reclame naar de reviews en het nieuws.
Overdrijven is ook een vak :z.
Dus wanneer komen de abo's? Wat gaat het kosten? Wanneer komt de nieuwe lay-out?
- When it's done
- To be determined
- When it's done

Overigens lijkt het me niet erg waarschijnlijk dat het betaalde abo deze en eventuele andere advertorials eruit gaat filteren.
[off-topic]
Wie heeft de ban aan jelmer uitgedeelt? Hoop niet Floris
Want die heeft zich namelijk laten lijden door een boze emotionele uitlating. (jak wat een kut zin maak ik ervan)
Of je hebt ff tot 10 getelt hoop ik.

Succes!!
Voor zover ik weet hanteerde JvS de ban-knop. Het maakt niet veel uit of dat een emotionele reactie was of niet, want Jelmervos is al vaak genoeg een hand boven het hoofd gehouden.

• Arnout
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:15
Kinderachtig topic (flamen :{, samenspannen :{). Ik kan er wel begrip voor opbrengen, maar dit verdient zeker geen schoonheidsprijs. Mocht je nieuw zijn en dit topic als één van de eerste lezen, laat dit a.u.b. géén voorbeeld zijn! Hopelijk zakt het snel de eeuwige databasevelden in. :)

Even kort mijn mening: Hoe je het wend of keert, er staat nu min of meer reclame op een plaats waar normaal gesproken 'normale' reviews zouden staan. Tuurlijk, reclame is nodig. Maar verlies niet uit het oog dat bepaalde gebruikers de frontpage met zijn nieuwswaarde minder hoog zullen inschatten. Standaard argwaan hebben bij het lezen van een review. :{

Verwijderd

Laten we bij de Oracle blijven en niet weer over die jelmervos beginnen, als ik kon bannen had ik hem bij zijn geboorte al terug gestuurd.

• Arnout
Op woensdag 05 juni 2002 00:18 schreef J.L.Bolder het volgende:
Laten we bij de Oracle blijven en niet weer over die jelmervos beginnen, als ik kon bannen had ik hem bij zijn geboorte al terug gestuurd.
En begin bij jezelf. :{

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Goed Oracle,

lijkt me wel handig dat er ook een aparte reviewcategorie voor komt zodat je als reviewer kan aangeven dat het reclame is en dat het op den duur van de FP gefiltert kan worden :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Verwijderd

Op woensdag 05 juni 2002 00:23 schreef Kees het volgende:
Goed Oracle,

lijkt me wel handig dat er ook een aparte reviewcategorie voor komt zodat je als reviewer kan aangeven dat het reclame is en dat het op den duur van de FP gefiltert kan worden :)
Waarom reclame er af filteren/halen na een tijd meestal zijn dit soort stukken 'reclame' meer informatief dan echt reclame..ik heb het stuk net gelezen en ik vind het bijzonder intressant om te lezen :)
Verder is in dit geval natuurlijk wel handig om het na een tijd eruit te filteren aangezien het hier om een aantal specifieke dagen gaat maar als het om een normaal advetorial gaat dan moet het toch gewoon rustig kunnen blijven staan ik denk dat je het het beste als een soort van betaalde reviews kan beschouwen en niet als nog meer reclame..btw op slashdot hebben ze ook zoiets .. elke dag wordt er een 'betaald' artikel geplaatst en ik moet zeggen dat de kwaliteit van slashdot er niet mee achteruit is gegaan en dat zeker ook de betaalde artikelen ook in veel gevallen intressant zijn om te lezen...want het gaat gewoon om een fabrikant of bedrijf dat informatie wil verstrekken over zijn productie binnen de doelgroep niks mis mee toch.....

• Kees

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
ik bedoel dat je het dan in je prefs kan aangeven :)

Als ik moet betalen voor t.net zou ik zulk soort dingen wel willen lezen, een ander waarschijnlijk niet. Die filtert het in zijn prefs, maar ik niet =)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

In de nieuwe layout is het juist de bedoeling dat er ongeacht het type banner slechts één banner per pagina te zien is. Het zal dus niet meer voorkomen dat er op één pagina een normale banner, BigAd en skyscraper te op dezelfde pagina te zien zijn. In de testscreens die bepaalde mensen hebben gezien is dat zoals gezegd niet het geval (in de dev-versie op dit moment ook nog niet).

De BigAds (zo'n Intel rechthoek) zullen te zien zijn op de nieuwspagina's en misschien de review pagina's in de tekst (op dezelfde manier als C|Net/ZDNet dat doen). Dit gaat er als volgt uit zien:

<center>[img]'http://tweakers.net/ext/i.dsp/1023237278.png'[/img]</center>

De BigAd zal alleen zichtbaar op pagina's waar een banner binnen de tekst kan passen (niet mogelijk bij hele korte nieuwsberichten) en uiteraard als er een adverteerder is die met BigAds adverteert. Je zult dus niet vaak zo'n BigAd tegenkomen.

Verder is er de mogelijkheid voor het gebruik van leaderboards. Dat zijn grote horizontale banners die op de plek van de normale banner kunnen komen. De leaderboards zie je op dit moment veel op News.com.

De grotere bannerformaten zijn absoluut noodzakelijk omdat de grote bannercampagnes tegenwoordig bijna uitsluitend betrekking hebben op skyscrapers, bigads of leaderboards. Als Tweakers.net die bannerformaten niet kan aanbieden, willen de grote adverteerders geen reclame maken op Tweakers.net. Dat kan gigantisch schelen in bannerinkomsten.

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Ik neem aan dat (bij de nieuwe layout) de ads tussen de nieuwstekst wel relevant zullen zijn tov het onderwerp v/h artikel :?

Als in jouw voorbeeld: AMD-nieuws en een Intel-ad :o
Zullen veel users leuk vinden >:) :P

Of wordt daar dan niet op gelet en worden ze 'ongesorteerd' geplaatst :?

Over die Oracle cursus: Prima toch?, het gaat om een seminair, het kost nix en is interessant en relevant genoeg voor de Tnet doelgroep...
Voor herhaling vatbaar :)

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Op dinsdag 04 juni 2002 22:26 schreef Tomsworld het volgende:
Spijtig voor jelmer die was namelijk heel behulpzaam in de tech fora's.

Wat ik al dikwijls heb gezegd: ik moet de eerste banner nog tegenkomen die intressant is.
Er zijn allerlei prachtige mogelijkheden te bedenken om heel specifiek banners te kunnen targetten op onze bezoekers, maar zolang er geen adverteerders zijn die er gebruik van willen maken houdt het op. Vooral voor adverteerders die een bepaald product willen aanprijzen kan targetting erg interessant. Helaas nog er nog weinig van dergelijke adverteerders. Intel doet 't wel, maar dan meteen met een hele grote campagne.

De simpele targettingmogelijkheden zoals targetten op een bepaald forum of op de pricewatch worden nog wel regelmatig gebruikt.
Ik neem aan dat (bij de nieuwe layout) de ads tussen de nieuwstekst wel relevant zullen zijn tov het onderwerp v/h artikel

Als in jouw voorbeeld: AMD-nieuws en een Intel-ad
Zullen veel users leuk vinden
Ik denk niet dat er meteen erg veel bigads komen. Targetten op onderwerp heeft dan niet zoveel zin. Overigens vind ik een Intel-ad bij een AMD nieuwsposting wel erg relevant.

• brammus
  • Niet online

brammus

PATGOD

Op woensdag 05 juni 2002 05:48 schreef Femme het volgende:Overigens vind ik een Intel-ad bij een AMD nieuwsposting wel erg relevant.
Ik begrijp je denkwijze...

Ik wacht alleen met spanning de flames af wanneer zoiets voorkomt... :P
Ik zag namelijk in eerste instantie iets van: "?Opteron?... blabla... ?Pentium4?... bladiebla... ?superieure prestaties??...blah". :? :D
En we weten hoe goed tweakers lezen :P

Maar ik wacht met spanning de nieuwe layout af; daarna ga ik wel weer lekker zeuren :P

PC-Specs
"...You may feel a little sick..."

Verwijderd

Floris, bedankt voor die OW :) Ik zal er heel zuinig op zijn, en hem uitprinten op glossy paper :+

Ik ga me nu ook diep schamen *kuch* tijdens een lekker bakje verse koffie, voor de actie tegen Jelmer, maar daaaaamnnnn that felled good. :P

• Xavier
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 00:06 schreef Wouter Tinus het volgende:
Persoonlijk vind ik dit niet echt reclame. Er wordt geen product aangeprezen o.i.d. Het is natuurlijk wel iets wat Oracle graag ziet (aandacht), en waar ze dus ook wel voor willen betalen. Normaal hadden we dit misschien niet geplaatst, maar overbodig of offtopic is het zeker weten ook niet.

Als je vindt dat we dit soort dingen niet 'mogen' doen dan kunnen we net zo goed helemaal geen nieuws en reviews meer mogen schrijven. Iedere keer als er een merknaam genoemd wordt wordt er namelijk reclame gemaakt. Als AMD ons een persbericht stuurt willen ze precies hetzelfde als Oracle nu; aandacht. Het enige verschil is dat er naar nieuws over AMD meer vraag is dan naar nieuws over Oracle.
De ad is voor een bepaalde doelgroep. Ik heb hier namelijk geen intresse in. Een ander weer wel.
Ik zie het meer als een stuk reclame. Die zogenaamde ander vind het intressant en vind deze "actie" wel ok.
Overdrijven is ook een vak :z.
Goed he :)
Nee maar even serieus. Lijkt mij dat dit vaker gaat voorkomen. Word er dan telkens erboven gezet advertorial (wat was het ook alweer? naja maakt niet uit. je weet wat ik bedoel.) ??? Dat zou ik (degene die niet geinstresseert is) dit erg waarderen. Ik open dit zie als eerste Oracle en Advertentie. En weet dat mijn muis automagisch naar het kruidje gaat.
- When it's done
- To be determined
- When it's done

Overigens lijkt het me niet erg waarschijnlijk dat het betaalde abo deze en eventuele andere advertorials eruit gaat filteren.
- Oke
- Oke
- Oke

Ik ben het eens met Kees. Dat dit dan in je pref ingesteld kan worden.
Voor zover ik weet hanteerde JvS de ban-knop. Het maakt niet veel uit of dat een emotionele reactie was of niet, want Jelmervos is al vaak genoeg een hand boven het hoofd gehouden.
Tja ieder heeft hier zijn eigen grenzen en regels. Dit is wat jullie hanteren. Ik had het misschien iets anders gedaan. Maar hou wel rekening mee dat ik neit alle acties van Jelmer ken.

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

Op woensdag 05 juni 2002 08:17 schreef Gordijnstok het volgende:
Floris, bedankt voor die OW :) Ik zal er heel zuinig op zijn, en hem uitprinten op glossy paper :+

Ik ga me nu ook diep schamen *kuch* tijdens een lekker bakje verse koffie, voor de actie tegen Jelmer, maar daaaaamnnnn that felled good. :P
Een dergelijke vuile reactie had ik van jou wel verwacht. Lekker naschoppen is leuk he, vooral als de persoon niets terug kan zeggen.

Laag :(

Blijkbaar heb je niets geleerd van die OW en neem je hem totaal niet serieus. Ik hoop voor je dat de andere modjes er zo 'licht' over denken.

Meer heb ik er niet over te zeggen.

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 09:46
Op woensdag 05 juni 2002 08:17 schreef Gordijnstok het volgende:

Hmmmm....YES! Ik heb een medegebruiker een oor aangenaaid, en ik kreeg lekker alleen maar een OW, hij een dikke ban! Joepie! En die OW werd zelfs door betreffende mod belachelijk gemaakt! Hoera! :(

Damn, lekker sfeertje!

Whatever

• Arnout
Ik snap ook niet waarom Floris zich in plaats van te distanciëren van jou flames, ze aanhaalt met een smiley. Heel bedenkelijk allemaal... :{

• Xavier
  • Niet online
Op woensdag 05 juni 2002 08:41 schreef EquiNox het volgende:
Op woensdag 05 juni 2002 08:47 schreef sjis het volgende:
Op woensdag 05 juni 2002 08:48 schreef MetHod het volgende:
Voor alle 3, negeer zoiets nou gewoon. Zo krijgt hij zijn zin. Dit vind hij namelijk leuk. Hij krijgt weer aandacht erbij. En daar doet hij het om.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

On-topic blijven :)
het OW verhaal vecht dat maar via irc ofzo uit :)
Laten we deze draad verder daarvan schoonhouden aub.
Dus alleen over het oracle artikel please :)

• The System
  • Laatst online: 09-03 11:37
ik vind het opzicht helemaal niet erg om een advertentie in zo'n vorm te zien..
Alleen is het misschien geen idee om er een teken bij te zetten om aan te tonen dat het een advertentie is ? gewoon een sterretje ervoor of erachter. dit hoeft natuurlijk niet wanneer er in de toekomst geen andere dergelijke acties komen.
Wat mij betreft mogen deze er best komen, vond het persoonlijk helemaal niet erg en redelijk interresant. :)

• Femme

Femme

Hardwareconnaisseur

Official Jony Ive fan

Ik heb advertorial tussen haakjes achter de reviewtitel gezet zodat ook in de update tracker duidelijk is dat de feature een advertorial is.

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 05 juni 2002 08:53 schreef GiLeX het volgende:
On-topic blijven :)
het OW verhaal vecht dat maar via irc ofzo uit :)
Laten we deze draad verder daarvan schoonhouden aub.
Dus alleen over het oracle artikel please :)
Wil toch nog even iets kwijt...

Ik heb natuurlijk niet alle topics van jermevelous in de gaten kunnen houden en ik ken ook z'n notes niet, maar ik vond dat ie in tech topics altijd goede posts deed... jammer dat ie gebanned is :{

[ontopic]
D'r gaan steeds meer sites over de kop dus ik kan me de "reclame acties" van tweakers.net goed voorstellen... liever wat meer reclame dan een 404 bij www.tweakers.net :)

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

• Floor-is

Floor-is

5.2

Ik heb gisteren een beetje lacherig gedaan over de OW die ik aan Gordijnstok gaf, omdat Jelmer mij eenvouigweg het bloed onder de nagels vandaan haalde (en niet alleen mij zoals je overduidelijk kunt zien in deze thead).

Hi jis gebanned omdat hij al een flinke historie had en wij hem niet langer welkom achten, hij probeert mensen als leugenaar af te spiegelen, terwijl hij de situatie niet goed kent. Ook na meedere waarschuwingen hierover (die m.i. toch ook wel overduidelijk te vinden zijn in deze thread), bleef hij maar doorgaan op punten die niet kloppend zijn en die hij niet kon onderbouwen. Op een gegeven moment is dan het punt bereikt dat je de situatie met een bepaald persoon niet meer werkzaam acht, zijn historie daarbij optellende is er maar een conclusie te trekken: de user is niet meer welkom.

Even terug naar mijn OW-lacherigheid: Ik ken Gordijnstok een beetje en hij weet dus ook wel dat dit niet mocht, dus daar krijgt hij een OW voor. Ik heb mijzelf ook ontzettend in moeten houden om niet keihard te flamen en te trollen, als je dan ziet dat een ander dat wel doet, begrijp je de situatie en kan je je er dus iets bij voorstellen. Dat hij die OW ging krijgen was natuurlijk wel duidelijk...

Als dit nog niet genoeg uitleg is, moeten jullie het zelf maar uitzoeken ofzo, ik vind dat ik duidelijk genoeg ben, mochten jullie het daar niet mee eens zijn: richt je tot de GoT-raad :)

Bericht hierboven

• Marv
  • Laatst online: 19-05-2021
Op woensdag 05 juni 2002 09:32 schreef Floris het volgende:
Hij is gebanned omdat hij al een flinke historie had en wij hem niet langer welkom achten, hij probeert mensen als leugenaar af te spiegelen, terwijl hij de situatie niet goed kent. Ook na meedere waarschuwingen hierover (die m.i. toch ook wel overduidelijk te vinden zijn in deze thread), bleef hij maar doorgaan op punten die niet kloppend zijn en die hij niet kon onderbouwen. Op een gegeven moment is dan het punt bereikt dat je de situatie met een bepaald persoon niet meer werkzaam acht, zijn historie daarbij optellende is er maar een conclusie te trekken: de user is niet meer welkom.
Zoals ik al zei: "ik kan niet in z'n notes kijken" dus ik kan er niet helemaal goed over oordelen. Als ik dit zo lees lijkt het mij een terechte ban.

"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George

Verwijderd

Ik snap best dat er mensen boos worden omdat hij op een andere wijze wordt behandeld, maar lees zijn topics nou eens. Elke keer is het Jelmervos die loopt te zeveren.

Ik wist overigens al lang en breed dat ik een OW ervoor zou krijgen, zelfs voordat ik uiteindelijk post reply indrukte. Ik ga dan ook niet schijnheilig iemand die zo ondankbaar en egoistisch gebruik maakt van Tweakers.net zijn gang laten gaan bij het afkraken van alles wat los en vast zit, en me verschuilen achter een andermans mening.

Beschouw mijn reactie ook niet als een overwinning of iets dergelijks, op een manier van *lekker puh*. Punt is dat een OW voor mij net zoiets is als een gekregen bon van een politieagent verfrommelen en in de prullenbak gooien.

Het zal me echt geen slapeloze nachten bezorgen, maar ik vond wel dat er nu eindelijk eens iemand zijn bek open moest trekken voor het eeuwige gezever van Jelmervos, waarbij alles fout was, niets goed, en Jelmervos telkens niet met argumenten kwam.

Ik kan me herinneren dat Floris een dergelijke situatie ook eens heeft gehad met ene M**Jackson.

Voor een diepgaander gesprek, mag je me verder mailen icq'en :)

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 05 juni 2002 09:42 schreef Gordijnstok het volgende:
[knip\Ik kan me herinneren dat Floris een dergelijke situatie ook eens heeft gehad met ene M**Jackson.

Voor een diepgaander gesprek, mag je me verder mailen icq'en :)
Toen heb ik me niet in kunnen houden en hem wel flink de waarheid gezegd, wat mij een OW kostte. :o

Nu is er dus iemand anders die te ver ging en hievoor een OW heeft gekregen, zo gaat dat nu eenmaal...

Bericht hierboven

• ErectionJackson
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06-2017

ErectionJackson

Ff testen hoe lang een onderti

Op woensdag 05 juni 2002 09:46 schreef Floris het volgende:

[..]

Toen heb ik me niet in kunnen houden en hem wel flink de waarheid gezegd, wat mij een OW kostte. :o
En, heb je die nu nog? :P

Microsoft SharePoint oplossingen | www.onlinesamenwerken.nl | Persian Dance Helia

• DigiK-oz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-03 09:46

[..]

Nu is er dus iemand anders die te ver ging en hievoor een OW heeft gekregen, zo gaat dat nu eenmaal...
Of die ban al dan niet terecht is, kan ik inderdaad niet beoordelen, ben hier nog niet zo lang en ken dus de historie niet.

Wel vond ik Jelmer 1 van de meer behulpzame mensen in de tech-fora.

Daarnaast vind ik dat, als je je van de 'gewone' user onderscheidt door een naam met een ander kleurtje, een plusje, got-raad of management team, je je i.v.m. een voorbeeldfunctie NOG beter/netter moet gedragen dan alle anderen. En dus ook serieus moet omgaan met OW's, bans e.d.

Wellicht krijg ik nu weer de opmerking van 'on-topic blijven, alleen over oracle' o.i.d. zoals bij mijn vorige post, maar deze opmerking geldt dan dus ook voor jou :)

Verder toch nog on-topic :

Reclame moet, ander geen t.net. Binnen grenzen. En als deze grenzen straks met de nieuwe layout verlegd worden, kom ik wel klagen. Maar NADAT e.e.a. is ingevoerd, en ik dus weet waar ik over klets. Wat dat betreft kan ik me irritatie bij modjes en adjes in dit topic wel voorstellen.

Whatever

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op woensdag 05 juni 2002 10:29 schreef ErectionJackson het volgende:

[..]

En, heb je die nu nog? :P
Uiteraard.

Sjis: Misschien was hij in de techforums wel behulpzaam, maar dat geeft je nog geen vrijbrief om het op andere vlakken te verbruien. Maar genoeg geluld over jelmer. :)

Bericht hierboven

• chem
  • Laatst online: 12-03 13:48

chem

Reist de wereld rond

dag Jelmer.

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

• GiLeX
  • Niet online

GiLeX

Mag ik nogmaals verzoeken om ON-TOPIC te blijven.
Over Oracle en niet meer over Jelmer.

• witchdoc

[..]

µEn je hebt je weer niet kunnen inhouden dus OW nummer2! Is dan geen ban?! :P

• witchdoc
Op woensdag 05 juni 2002 02:40 schreef Femme het volgende:
De BigAds (zo'n Intel rechthoek) zullen te zien zijn op de nieuwspagina's en misschien de review pagina's in de tekst (op dezelfde manier als C|Net/ZDNet dat doen). Dit gaat er als volgt uit zien:
Zeg aub dat zo'n bigads erg uitzonderlijk zijn.. please?
Vind'k nu al een uitzonderlijk irritant bannertype die paar keer dat'k hem tegenkom. Al helemaal omdat hij opzettelijk de aandacht afleidt als je al aan je review/nieuws/whatever-item bent beginnen lezen.
Boven ponder opzij, intresseert me (niet zoveel), maar in de artikels vind'k *CENSORED*.

Verwijderd

Ik kan nou echt niet de problemen van die bigads inzien hoor :) Ze staan niet over de artikelen heen, ze staan niet achter de artikelen.

De leesbaarheid blijft mits er voldoende marge wordt gehouden tussen de ads, en de textuele content prima gehandhaafd hoor :)

Tevens valt de banner gewoon goed op, en dat is de hele bedoeling van bannering. Als de banners op die manier betere clickthroughs krijgen, zal dit tevens kunnen resulteren in hogere banner omzetten en zelfs de mogelijkheid om hogere tarieven te vragen, of om een betere selectie te maken op wat wil T.net wel en wat wil T.net niet laten zien. :)

• Pooh
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Pooh

Lees eens een boek

't Is al genoemd, maar door een andere discussie die erdoorheenliep niet opgemerkt waarschijnlijk:

De oracle Advertorial levert een javascript error (line 24: Error: Unterminated string constant).

• timothee
  • Laatst online: 21:42
Op woensdag 05 juni 2002 12:22 schreef Poohbear het volgende:
't Is al genoemd, maar door een andere discussie die erdoorheenliep niet opgemerkt waarschijnlijk:

De oracle Advertorial levert een javascript error (line 24: Error: Unterminated string constant).
:? Hier doet alles het toch gewoon zoals het hoort.
Pagina: 1 2 Laatste

Dit topic is gesloten.