Gaten maken met decoupeerzaag, welke kant op??

Pagina: 1
Acties:

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:00

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Wil een aantal gaten maken voor casefans, zit zo eens te kijken en de tandjes van me decoupeerzaag zijn allemaal 'zeventjes' 7 boven mekaar (of onder mekaar :) ) Nu lijkt het mij dus het beste om dan van binnenuit te werken omdat de haakjes het metaal omhooghalen. Klopt dit of moet ik toch gewoon van buitenaf werken??

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• bredend
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-08 09:31
Aan de achterkant. Dan krijg je ook geen krassen op de buitenkant :)

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
Ja, das idd waar :) Had ik nog niet aan gedacht |:(

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• rimave
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:07
Als ik kijk naar de een stuk hout dan moet je aan de buitenkant gaan zagen. De "raffels" komen dan aan de binnenkant.

The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.

• fleppuhstein
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-10-2025
Je moet je plaat tussen twee houten plaaten klemmen, en dan zagen, heb je heel weinig splinters

• justifire

justifire

Shut up and squat !!

Topicstarter
En een berg zaagsel :) Is wel een goed idee, scheelt natuurlijk eventuele schade.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 22:38 schreef fleppuhstein het volgende:
Je moet je plaat tussen twee houten plaaten klemmen, en dan zagen, heb je heel weinig splinters
precies :) ik had bijna tot geen splinters dis echt de beste oplossing

• Hielko
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:41
Een decoupeerzaag haalt het metaal niet omhoog, in ieder geval niet als je een goed zaagje gebruikt.
Pagina: 1