American Express vraagbaak
Verwijderd
In je instellingen moet je een aantal dingen neerzetten. De juiste GPRS-instellingen vind je hier: http://www.online.o2.nl/productinfo/abonnement/gprs/instellingen
Ik weet niet hoe je het moet doen voor de siemens, maar dat staat vast in je boekje
Ik weet niet hoe je het moet doen voor de siemens, maar dat staat vast in je boekje
Op die pagina staat dus niet begrepen hoe ik het een en ander instel op mijn notebook.
Verder staan de instellingen wel goed in mijn GSM. Maar in de handleiding kon ik niets vinden over het maken van een externe verbinding.
Verder staan de instellingen wel goed in mijn GSM. Maar in de handleiding kon ik niets vinden over het maken van een externe verbinding.
Ik ben er uit!! 
Hopelijk ter referentie aan andere die zeker op dit onderwerp zullen gaan zoeken
Je maakt gewoon via je inbel optie's een nieuw account aan.
Je selecteerd dat je je GSM als modem wil hebben.
Vervolgens geef je als telefoonnummer op *99#
En de inlog naam en wachtwoord van je internet provider.
Je PC zal dan net gaan doen alsof hij inbeld, maar de GSM ziet dat het GPRS is en opeens heb je een verbinding met 38.4kbps
It's as easy as that!
Hopelijk ter referentie aan andere die zeker op dit onderwerp zullen gaan zoeken
Je maakt gewoon via je inbel optie's een nieuw account aan.
Je selecteerd dat je je GSM als modem wil hebben.
Vervolgens geef je als telefoonnummer op *99#
En de inlog naam en wachtwoord van je internet provider.
Je PC zal dan net gaan doen alsof hij inbeld, maar de GSM ziet dat het GPRS is en opeens heb je een verbinding met 38.4kbps
It's as easy as that!
Verwijderd
Ok ik kan nu ook GPRSsen van uit mijn telefoon, maar als ik via externe toegang verbinding probeer te maken via bluetooth met de telefoon zegt ie:
Fout 735: Kan de PC niet opnemen in het netwerk.
Ik bel ook *99#
Fout 735: Kan de PC niet opnemen in het netwerk.
Ik bel ook *99#
Verwijderd
Ok dat werkt nu, ik krijg nu verbinding, maar ik kan zeg maar nog niet "echt" het internet op
Ik kan wel de gateway pingen van O2 maar als ik internet op wil via Internet Explorer kan ie niks vinden en MSN opstarten ofzow gaat ook niet.......
Ik kan wel de gateway pingen van O2 maar als ik internet op wil via Internet Explorer kan ie niks vinden en MSN opstarten ofzow gaat ook niet.......
Pagina: 1