zit een headsinkje op het dingetje zit op het moederbord en als ik een druppeltje op dat heatsinkje laat vallen verdampt het meteen (heb ook al een dikke brandblaar) het mobo is een DFI 586ITXD rev:C1 heeft iemand dit mobo en dis dat ding ook zo klere heet (zit vlak bij de cpu socket)
Euhm, ligt het aan mij of leg je het zo kut uit? "zit een heatsinkje op het dingetje (NTC achtig ietsOp dinsdag 04 juni 2002 19:35 schreef T-Mug het volgende:
zit een headsinkje op het dingetje zit op het moederbord en als ik een druppeltje op dat heatsinkje laat vallen verdampt het meteen (heb ook al een dikke brandblaar)...
't Is BTW niet zo handig om met water op je mobo te gaan druppelen
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Hij bedoeld denk ik zo'n opstaande transistor met heatsink, en nee, dat is niet normaal; Ik ben bang dat je de transistor moet vervangen (of het aanzien tot hij affikt
)
dan kijk ik wel toe totdat ie affikt wand hier bij de locale shop hebben ze ook niksOp dinsdag 04 juni 2002 21:19 schreef Gabriel-LG het volgende:
Hij bedoeld denk ik zo'n opstaande transistor met heatsink, en nee, dat is niet normaal; Ik ben bang dat je de transistor moet vervangen (of het aanzien tot hij affikt)
btw kan het zijn dat et komt omdat ik er net een k6 350 op heb gezet ipv een 233mmx ?
Zeker. De K6 vreet teveel stroom. Kijk eens hier voor wat info: http://lh.ga586hx.de/en/, gaat over een ander mobo maar lopen tegen hetzelfde probleem op. Simpele oplossing, dikke heatsink erop, eventueel met fan.Op dinsdag 04 juni 2002 21:22 schreef T-Mug het volgende:
dan kijk ik wel toe totdat ie affikt wand hier bij de locale shop hebben ze ook niks
btw kan het zijn dat et komt omdat ik er net een k6 350 op heb gezet ipv een 233mmx ?
Gewoon fannetje erop. (Watercooling
)
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
Pagina: 1