Mijn oude KT7 heb ik met een Bios-chip weer opgelapt maar ik heb geziendat er een condensator naast de CPU-socket gebarsten is. Het valt nog binnen de garantie, en nu wil ik een RMA aanvraag doen om het te laten repareren, maar het lijkt dat er wel kosten berekent wordt om het te laten repareren
Een garantie periode wil toch zeggen dat je binnen een bepaalde periode geen defecten hoeft te verwachten en in geval dat wel zo is, het gratis gerepareerd wordt, of ben ik nou gek?
Deze mogelijkheden heb ik:
1.) Mijn ABIT product moet gerepareeerd worden en ik fax de rekening van mijn leverancier voor de Reparatie. (15 euro p/s.)
2.) Mijn ABIT product moet gerepareerd worden, maar ik heb geen rekening van mijn leverancier (50 euro p/s)
Ik heb er bij gezet dat het nog binnen de garantieperiode viel.
Please help
Een garantie periode wil toch zeggen dat je binnen een bepaalde periode geen defecten hoeft te verwachten en in geval dat wel zo is, het gratis gerepareerd wordt, of ben ik nou gek?
Deze mogelijkheden heb ik:
1.) Mijn ABIT product moet gerepareeerd worden en ik fax de rekening van mijn leverancier voor de Reparatie. (15 euro p/s.)
2.) Mijn ABIT product moet gerepareerd worden, maar ik heb geen rekening van mijn leverancier (50 euro p/s)
Ik heb er bij gezet dat het nog binnen de garantieperiode viel.
Please help