Abit RMA aanvraag

Pagina: 1
Acties:

• LollieStick
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-05 23:59
Mijn oude KT7 heb ik met een Bios-chip weer opgelapt maar ik heb geziendat er een condensator naast de CPU-socket gebarsten is. Het valt nog binnen de garantie, en nu wil ik een RMA aanvraag doen om het te laten repareren, maar het lijkt dat er wel kosten berekent wordt om het te laten repareren

Een garantie periode wil toch zeggen dat je binnen een bepaalde periode geen defecten hoeft te verwachten en in geval dat wel zo is, het gratis gerepareerd wordt, of ben ik nou gek?

Deze mogelijkheden heb ik:

1.) Mijn ABIT product moet gerepareeerd worden en ik fax de rekening van mijn leverancier voor de Reparatie. (15 euro p/s.)

2.) Mijn ABIT product moet gerepareerd worden, maar ik heb geen rekening van mijn leverancier (50 euro p/s)

Ik heb er bij gezet dat het nog binnen de garantieperiode viel.

Please help

• harryslinger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10-06 20:00
die 15 euro zijn de verzendkosten, omdat je hem in de eerste plaats bij je leverancier moet claimen.

• LollieStick
ik dacht dat die 15 euro per defect onderdeel was ofzo

• harryslinger
Op dinsdag 04 juni 2002 19:34 schreef LinuxUser het volgende:
ik dacht dat die 15 euro per defect onderdeel was ofzo
waar heb je dat bord vandaan dan? bij dat bedrijf kun je hem dan toch gewoon claimen?

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

nee, je betaald 15 euro verzendkosten(dus van Amor(das de service-afdeling van Abit in NL) naar jouw huis(das volledig verzekerd transport)), maar dan heb je wel je kassabon van de winkel nodig. Heb je die niet(je hebt dan geen bewijs van garantie), dan willen ze je mobo wel repareren, maar dan moet je 50 euro betalen

Damn wat gebruik ik veel haakjes... }:O

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• harryslinger
Op dinsdag 04 juni 2002 19:38 schreef AlKoholiK het volgende:
nee, je betaald 15 euro verzendkosten(dus van Amor(das de service-afdeling van Abit in NL) naar jouw huis(das volledig verzekerd transport)), maar dan heb je wel je kassabon van de winkel nodig. Heb je die niet(je hebt dan geen bewijs van garantie), dan willen ze je mobo wel repareren, maar dan moet je 50 euro betalen

Damn wat gebruik ik veel haakjes... }:O
dat klopt, maar ik vroeg me af of ie niet gewoon garantie bij zijn leverancier heeft?

• LollieStick
oke, bedankt allen.

• harryslinger
Op dinsdag 04 juni 2002 19:44 schreef LinuxUser het volgende:
oke, bedankt allen.
?

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Heb je je antwoord al dan?

Als dat BTW waar is, van die 50 euro verzend + reparatiekosten, ga ik mijn BE 6 II ook maar 's retour sturen :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• AlKoholiK
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-08 14:05

AlKoholiK

Mr. Dope E. Fish

fabrieksgarantie is niet onbeperkt hoor :)
ik d8 dat als je mobo meer dan 1(of 3, kweeniemeer) jaar oud is, dat je dan geen garantie meer hebt. Je kunt hem dan wel laten repareren, maar voor een ander bedrag

DOPEFISH. The second-dumbest creature in the universe. This creature's thought patterns go "swim swim hungry, swim swim hungry". They'll eat anything alive and moving near them, though they prefer heroes.

• harryslinger
2 jaar, met bon is het 15 euro, zonder 50 euro

• LollieStick
Op dinsdag 04 juni 2002 20:00 schreef harryslinger het volgende:
2 jaar, met bon is het 15 euro, zonder 50 euro
zo lijkt het idd :)

Verwijderd

Hier dan een vraagje van mij, ik heb ook de formulieren ontvangen van Abit maar zit met een paar vraagjes.

1. Ik wil het bedrag overmaken, heb nog geen RMA nummer. Moet ik nu eerst die formulieren opsturen, dan een RMA-nummer ontvangen en vervolgens nogmaals de formulieren (nu met RMA nummer ingevuld), met pakketje en kopie van de afschrijving opsturen?

Kan iemand mij meer duidelijkheid geven over hoe ik nu al die formulieren op moet sturen en het verloop... vind het een beetje vaag namelijk.
Pagina: 1