Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
Meer mensen met dit probleem ?
[edit]lag aan de videodrivers
Waar in F1-2002 kan je aangeven dat ie de FPS moet weergeven ? (of heb je fraps of iets dergelijks gebruikt?)Op woensdag 05 juni 2002 19:32 schreef paragon het volgende:
Hmm, ik heb een probleempje ontdekt. Ergens zit een geheugen lek. Heb tot nu toe alleen op spa getest. Gebeurt tot nu toe in testdagen met en zonder andere rijders. Als ik gewoon rodjes rijd dan is er niks aan de hand maar als ik een keertje gespint ben dan duikelt m'n FPS drastisch naar beneden en wordt de game onspeelbaar.
Control + FOp woensdag 05 juni 2002 23:24 schreef sverzijl het volgende:
[..]
Waar in F1-2002 kan je aangeven dat ie de FPS moet weergeven ? (of heb je fraps of iets dergelijks gebruikt?)
Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.
dan vindt ik de regen bij gp3 nog beter...
maar toegegeven hij speelt best lekker, maar ik stick toch bij f1 2002 op mijn gamecube voor de arcade-feel
en gp4 op de pc voor de sim
koop ik ze allebei
steun ik beiden!
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
thanks.Op donderdag 06 juni 2002 00:29 schreef Bolk het volgende:
[..]
Control + F
Ik had het al met fraps gedaan, maar kom niet verder dan zo'n 20-25 fps (op Monaco) in 1024x768x32 op onderstaand systeem met alles op full. Volgens mij ben ik aan vervanging toe
Voor beste resultaat heb ik alles op full staan in 1024x768@16.Op donderdag 06 juni 2002 07:55 schreef sverzijl het volgende:
[..]
thanks.
Ik had het al met fraps gedaan, maar kom niet verder dan zo'n 20-25 fps (op Monaco) in 1024x768x32 op onderstaand systeem met alles op full. Volgens mij ben ik aan vervanging toe
Het enige wat minder staat is:
Detail Overige Wagens : Gemiddeld
Schaduwen : Gemiddeld of Laag
En wil je nog beter bereiken, zet dan je spiegels ook uit...
Apple iPhone 16 Pro Max Apple Macbook Pro M4 16" ○ Kia Stonic DynamicPlus 2023 ○ Renault Espace 2024 Iconic Full Hybrid 200
systeem: AMD Athlon 1400 MHz, 768 MB DDR, 64MB ATI RADEON
Nog iemand die mijn vraag kan beantwoorden?Op woensdag 05 juni 2002 22:47 schreef freddyathlon het volgende:
Spel al wat beter, alleen 1 ding:
Als ik vanaf de camera boven de helm kijk (tv-cockpit) en ik kijk achter me, zie ik geen achtervleugel en geen achterbanden.
Als ik in regen rijd of in grind, zie ik wel de sporen, maar die beginnen dus later.
Is dit een fout in het spel of iets anders???
F1-2001 had dit niet, en zag je mooi de achtervleugel...
Kan iemand dit bevestigen die dit ook heeft?
over hoeveel FPS heb je het dan ? (voor de een is 100fps pas vloeiend, voor de ander 30fps al)Op donderdag 06 juni 2002 08:20 schreef Phusebox het volgende:
ik draai em op 1024x768 helemaal vloeiend, alles full/high
systeem: AMD Athlon 1400 MHz, 768 MB DDR, 64MB ATI RADEON
ik heb daar geen last van , zie gewoon mooi mn rearwingsOp donderdag 06 juni 2002 08:26 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Nog iemand die mijn vraag kan beantwoorden?
I don't drive fast, I only fly low!
spiegels had ik al gemerkt ja, dat scheelt zo'n 3-4fps, de rest moet ik nog uitproberen (gisterenavond pas 10 min gespeeld ofzo). 32 of 16-bit kleur maakte weinig uit op mn Radeon 8500 (hooguit 1-2 fps)Op donderdag 06 juni 2002 08:10 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Voor beste resultaat heb ik alles op full staan in 1024x768@16.
Het enige wat minder staat is:
Detail Overige Wagens : Gemiddeld
Schaduwen : Gemiddeld of Laag
En wil je nog beter bereiken, zet dan je spiegels ook uit...
ca. 40 fps (tussen 35-45 ongeveer)Op donderdag 06 juni 2002 08:47 schreef sverzijl het volgende:
[..]
over hoeveel FPS heb je het dan ? (voor de een is 100fps pas vloeiend, voor de ander 30fps al)
30 fps moet sowieso genoeg zijn, want een bioscoop film of tv uitzending zijn ook maar respectievelijk 24 en 30 fps...
dus mensen die zeggen dat 100 fps vloeiend is zijn gewoon mensen die kicken op high framerates... maar ja who cares
en met de tv cockpit view en look behind heb ik ook geen rearwing... zie helemaal niks van mijn eigen auto dan
enneh; kun je niet saven met dit spel?
best wel irri, want ik ben nu bezig met een goede race; full race distance, ben halverwege, maar ik moet weg... en nu kan ik niet saven
crap!
en ik blijf erbij. de regen is maar sucky
dat had beter gekund
enige oplossing die me te binnen schiet is op PAUZE drukken
en idd klopt als je vanaf tv cockpit naar achteren kijkt dat je dan niets ziet, dat heb ik ook
Das enorm vreemd.Op donderdag 06 juni 2002 08:49 schreef yonexfreak het volgende:
[..]
ik heb daar geen last van , zie gewoon mooi mn rearwings
wow, GTA3 gaat weer de kast inOp woensdag 05 juni 2002 19:32 schreef paragon het volgende:
Hmm, ik heb een probleempje ontdekt. Ergens zit een geheugen lek. Heb tot nu toe alleen op spa getest. Gebeurt tot nu toe in testdagen met en zonder andere rijders. Als ik gewoon rodjes rijd dan is er niks aan de hand maar als ik een keertje gespint ben dan duikelt m'n FPS drastisch naar beneden en wordt de game onspeelbaar.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb ook een race gereden en toen waren de FPS ok, ben toen alleen niet gespint dus dat moet ik nog proberen
ow sorry ik was ff in de war met een andere view op de autoOp donderdag 06 juni 2002 11:14 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Das enorm vreemd.
maar idd bij de tv cockpit view (die ik nooit gebruik,vind dat nep racen) is er idd niets te zien van de auto als ik achteruit kijk (wat ik wel doe in mn spiegels, daar zijn ze voor
kweet alleen niet of de bandenspoor iets later begint...
nogmaals sorry voor de verwarring
Op f1gamers.com heb ik hem ook geplaatst...
Daar kwamen wat tips vandaan...
Misschien handig om te posten:
http://www.f1gamers.com/cgi-bin/f1/bb/bboard.cgi?a=view&t=9266
[topic=516549/1/50]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
dat hangt er vanaf wat voor verbinding de server heeftOp donderdag 06 juni 2002 14:07 schreef Phusebox het volgende:
online best veel lag vind ik... andere auto's stotteren over de baan

gisteravond was er een 100mbit server en dat lagte niet met 16 man, net zat ik ook weer op een snelle met veel spelers
hoop stress met achteroprijdende mensen in italie geloof ik?
komt hij nie verder dan 1% bij de instal.
vraagd ie of ik terug wil naar men desktop.... en ik doe nix !!!
maja dan maar kopen..
Verwijderd
Ik rijd onder de naam Mr.Brown.....meestal in een Renault
win xp zou gewoon moeten werken
Bij online spelen 1 keer meegemaakt, en dus 2 keer gewoon singleplayer, waarvan 1 keer op testdag en 1 keer tijdens race.
Wie weet er iets?
mja heb ik ook wel eens gehad :\Op donderdag 06 juni 2002 19:46 schreef freddyathlon het volgende:
Ik heb nu al 3 keer gehad dat ik eruit wordt gegooid, en terug naar Windows.
Bij online spelen 1 keer meegemaakt, en dus 2 keer gewoon singleplayer, waarvan 1 keer op testdag en 1 keer tijdens race.
Wie weet er iets?
ligt aan het spel denk ik, heb totaal andere specs dan jou
Verwijderd
Duurt bij jullie het laden van de track ook eeuwig (lees: dikke minuut of zo)? Irritant...
Ennuh... kun je een race ook SNEL herstarten?
Wat ik ZWAAR knudde vind, is dat je als je tijdens een race op ESC drukt je METEEN uit de race bent en weer helemaal van voren af aan kan beginnen: en dan bedoel ik dus dat die baan weer helemaal opnieuw geladen moet worden en zo. Dat zuigt zwaar. Of zie ik iets over het hoofd? Het is in ieder geval niet ff een race rijden en ff herstarten: je moet er echt wel de tijd voor nemen...
Fps is heerlijk, al heeft force feedback wel een erg slechte invloed. Maar op 1280x1024x32 draait alles nog steeds lekker op m'n Athlon 1600+ en GeFore Ti200. Ik vrees wat dat betreft het ergste van GP4: de GP serie van Crammond is altijd nogal al zwaar geweest voor het systeem...
Verwijderd
Trouwens: die versnelling: dat gaat tegenwoordig toch ook (half?) automatisch en zo?
Canon EOS 80D En wat glaswerk
Ze hebben traction control, ik speel zelf op low, high vind ik gewoon niet rijden... te weinig controle, geef je gas gebeurt er niksOp donderdag 06 juni 2002 21:57 schreef hellogoodbye het volgende:
O ja, en nog ff wat anders (zal niet de laatste keer zijn dat dit gevraagd wordt): welke hulpmiddelen moet je nu aan en uit zetten om alles net zo te laten zijn als in het echt? Ik heb nu ALLES uit, maar volgens mij mag er toch wel wat aan. In het eggie hebben ze tegenwoordig toch ook aardig wat hulpmiddelen. Traction control? ABS? Etc. etc.
Trouwens: die versnelling: dat gaat tegenwoordig toch ook (half?) automatisch en zo?
En ze gebruiken automatisch upshiften, downshiften kan inprincipe ook, maar dat is een gevoels kwestie dus doet de coureur dit.
ABS hebben ze niet, ze locken nog regelmatig de wielen
(dat kun je zien door tijdens het rijden op CTRL+F te drukken... Rechts bovenin beeld staat het dan)
Zet er ook ff je settings bij als je wilt.
Ik heb namelijk het idee dat er wat mis is bij mij, alleen wat weet ik niet...
Mijn settings:
Detail Circuit: Hoog
Detail Spelerwagen: Volledig (max.)
Belichting wagens: Hoog (max.)
Schaduwen: Gemiddeld
Detail overige wagens: Volledig (max.)
Beeldkwaliteit: Volledig (max.)
Speciale Effecten: Hoog (wat houdt dat in dan zoal??)
Pitcrew Animaties: Hoog
Spiegels: Uit
Force Feedback : HOOG 75% MS FFB Wheel USB
Gemiddelde FPS voor mij: 30 (tussen 25 en 35. 25 bij start race en 35 midden race, daarna loopt weer af als einde race nadert naar 30 en terug naar 25)
hey stop dissing on nintendo!Op donderdag 06 juni 2002 21:54 schreef hellogoodbye het volgende:
Ziet er lekker uit! Alleen zijn die kleuren errug fel... Vooral de eerste keer was het net of ik een klap in m'n gezich keek (SHIT: is dit een Nintendo...?) Niet echt heel realistisch, vind ik.
Ik heb alles op max, spiegels aan, replay op 30sec.Op donderdag 06 juni 2002 22:34 schreef freddyathlon het volgende:
Nu wil ik wel eens van een aantal mensen weten hoeveel FPS ze halen...
(dat kun je zien door tijdens het rijden op CTRL+F te drukken... Rechts bovenin beeld staat het dan)
Zet er ook ff je settings bij als je wilt.
Ik heb namelijk het idee dat er wat mis is bij mij, alleen wat weet ik niet...
Mijn settings:
Detail Circuit: Hoog
Detail Spelerwagen: Volledig (max.)
Belichting wagens: Hoog (max.)
Schaduwen: Gemiddeld
Detail overige wagens: Volledig (max.)
Beeldkwaliteit: Volledig (max.)
Speciale Effecten: Hoog (wat houdt dat in dan zoal??)
Pitcrew Animaties: Hoog
Spiegels: Uit
Force Feedback : HOOG 75% MS FFB Wheel USB
Gemiddelde FPS voor mij: 30 (tussen 25 en 35. 25 bij start race en 35 midden race, daarna loopt weer af als einde race nadert naar 30 en terug naar 25)
Res op 1152x864x32, vsync aan.
FFB op 100% (Logitech, de oude)
Al ik kijk altijd rond de 50fps, was echter alleen op de baan (Canada, A1)
Mag ik eens vragen wat VSYNC precies inhoudt?? Gaat een spel daardoor langzamer of sneller lopen??Op donderdag 06 juni 2002 22:40 schreef Redje het volgende:
[..]
Ik heb alles op max, spiegels aan, replay op 30sec.
Res op 1152x864x32, vsync aan.
FFB op 100% (Logitech, de oude)
Al ik kijk altijd rond de 50fps, was echter alleen op de baan (Canada, A1)
Ik heb mijn normale windows-resolutie staan op 1024x768 @ 60hz. Weet ook nie waarom
Dan wordt je fps gesynced met de refresh van je monitor.Op donderdag 06 juni 2002 22:43 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
Mag ik eens vragen wat VSYNC precies inhoudt?? Gaat een spel daardoor langzamer of sneller lopen??
In principe zou alles wat smoother moeten lopen, aangezien de framerate constanter is.
Maar het lijkt erop dat ie bij mij alles halveerd, me refresh draai nl. op 100Hz, me fps is max 50, das dus vreemd.
Zal het nog ff testen wat het beste loopt.
Maakt dus qua fps geen drol uit
Dus laat ik vsync maar aan staan
en 50 fps is niet genoeg ofzo???Op donderdag 06 juni 2002 22:50 schreef Redje het volgende:
[..]
Dan wordt je fps gesynced met de refresh van je monitor.
In principe zou alles wat smoother moeten lopen, aangezien de framerate constanter is.
Maar het lijkt erop dat ie bij mij alles halveerd, me refresh draai nl. op 100Hz, me fps is max 50, das dus vreemd.
je tv is ook maar 30 fps, en ik zie ook niemand klagen dat het Journaal niet vloeiend draait
En je denk dan dat ik met 60hz en dan VSYNC aan wat vloeiender beeld moet krijgen??Op donderdag 06 juni 2002 22:50 schreef Redje het volgende:
[..]
Dan wordt je fps gesynced met de refresh van je monitor.
Ga het gelijk ff testen, ik post bevindingen hier...
50fps is wel genoeg, maar je kan een tv niet vergelijken met de fps in een computer game, dat ligt compleet anders.Op donderdag 06 juni 2002 22:51 schreef Phusebox het volgende:
[..]
en 50 fps is niet genoeg ofzo???
je tv is ook maar 30 fps, en ik zie ook niemand klagen dat het Journaal niet vloeiend draait
30fps in een game vind ik weinig, in race games valt het wel mee, echter in shooters is het niet te doen, dan heb ik liever 85+.
FF searchen en je kan er meer overvinden
inderdaad wil ik ook wel wetenOp donderdag 06 juni 2002 23:11 schreef Sheik het volgende:
Hoe kun je eigenlijk op een snellere wijze online chatten dan op escape te drukken en te kiezen voor chat? Is er een sneltoets?
want met esc ga je uit je sesie steeds
Het lijkt iets vloeiender te lopen inderdaad... Ik heb nu constant in de buurt van de 30-35 fps... Kom er vrijwel niet onder en er niet boven.Op donderdag 06 juni 2002 22:54 schreef freddyathlon het volgende:
[..]
En je denk dan dat ik met 60hz en dan VSYNC aan wat vloeiender beeld moet krijgen??
Ga het gelijk ff testen, ik post bevindingen hier...
Ik laat hem voortaan wel aanstaan.
nee, is ook niet echt realistisch, vanuit de auto met elkaar chattenOp donderdag 06 juni 2002 23:11 schreef Sheik het volgende:
Hoe kun je eigenlijk op een snellere wijze online chatten dan op escape te drukken en te kiezen voor chat? Is er een sneltoets?
Mja, op zich wel begrijpelijk dat ze dit doen, anders gaat iedereen (midden op het circuit) stil staan om te chattenOp donderdag 06 juni 2002 23:53 schreef Sheik het volgende:
Jammer, want als ik nu chat ben ik steeds uit de sessie
Verwijderd
kortom op welke specs draai je game
dus welke pc hebbie en welke resolutie+alles aan?
probeer eens resolutie later te spelen of ff wat details te verminderen
zelf draai ik in 1152 , @16bit met alles op maximum en heb framerate (online) tussen de 20 en 40 fps (ga vanmiddag ff kijken hoe ie in 1024 draait, ff kieken of dat sneller loopt...vind framerate vrij laag terwijl er totaal geen schokken zijn bij me gelukkig
Other car detail en schaduwen op laag wil heel veel helpen
Edit: laat maar
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
CTRL-FOp vrijdag 07 juni 2002 10:47 schreef Phydomir het volgende:
Hoe zet je fps aan in f1 2k2?
rechtsboven verschijnen de fps
Verwijderd
nu online racen: Dutch F1 League
damn kan je die vanavond niet ff doenOp vrijdag 07 juni 2002 11:04 schreef Phusebox het volgende:
nu online racen: Dutch F1 League
zit nu op stage dus dat word niets
heb wel volgende week vrij dus racennnnnnnn!!
ps heeft iemand al een URL voor nieuwe schema's of setups??
eindelijk een 1:10.2xx op A1 Ring...
moet nog veel meer van af kunnen
word Oostenrijk het te rijden circuit dan? Zoja dan moet ik ff oefenenOp vrijdag 07 juni 2002 11:12 schreef Phusebox het volgende:
ja vanavond misschien ook wel...
eindelijk een 1:10.2xx op A1 Ring...
moet nog veel meer van af kunnen
ps: add me anders ff,
voor icq zie profile en voor msn: yonex20@hotmail.com
dit geldt overigen voor iedereen die online wil gamen (tegen mij?
Of moet ik helemaal terug naar nul zoals bij gta3?
Iemand met een vergelijkbaar systeem die het spel al heeft?
P.S. ik heb de minimum req's gelezen maar daar klopt meestal toch geen k*nt van
If it ain't broke, you're not trying! - Red Green
Moet je wel veel details uitzetten, aangezien ik dat ook al moet op mijn Athlon 1200 met GF2MXOp vrijdag 07 juni 2002 11:18 schreef njboersma het volgende:
Zal dit spel een beetje draaien op mn Ahtlon 750 met GF2MX400 en 384 megjes aan ram?
Of moet ik helemaal terug naar nul zoals bij gta3?
Iemand met een vergelijkbaar systeem die het spel al heeft?
P.S. ik heb de minimum req's gelezen maar daar klopt meestal toch geen k*nt van
ik had ff geleden bij f1 2k1 nl een P3 850 met een TNT2 kaart en moest toen op 640 draain met alles low of medium
toen kocht ik bij dezelfde pc een Geforce 2 TI 64MB DDR en toen kon ik heel easy op 1024,32bit en alles max draaien met zelfde processor
dus maybe idee om nieuwe vidkaart aan te schaffen?
gewoon championship doen op 100% race distance
dat houd je wel ff van de straat
En ik vind het super. 2k1 had ik problemen mee (mun stuurtje was meer dan een seconde te laat) En daar heb ik nu geen last meer van!!
Ik ben nu online als f1racing.net so be there
als mensen nu ff voor komende week wat tijden en dagen neerplanten wanneer ze tijd hebben dan kunnen we ff datum prikken
* yonexfreak die wel zin heeft om wat GoT-ers te verslaan
lijkt me lachen (Ga zo eerst ff online testenOp vrijdag 07 juni 2002 12:03 schreef yonexfreak het volgende:
word tijd om ff eens keer data+tijd te prikken voor GoT race (Got-ers only)
als mensen nu ff voor komende week wat tijden en dagen neerplanten wanneer ze tijd hebben dan kunnen we ff datum prikken
1st impressions:
Voor een EA F1 spel is dit best te doen. Tis wel wat arcade achtig enzo maar toch raced het lekker wel en zal dit spel mij wel geboeid houden tot Gp4
Wel jammer trouwens dat het ene beetje een jaggy-fest is zonder FSAA aan. Maar met heb ik gene goede Frame rate (haal nu rond de 35 op 1024 met alles full).
Hopenlijk kan mijn ti-4200 die ik maandag ga kopen er wel FSAA 2x bij trekken.
maar werd removed (omdat ik van P16 naar P1 reed, mietjes)
dus helaas geen screenshot
maar zal t vast nog wel eens evenaren
ik bel altijd wel in voor een potje
rgulien@hotmail.com = msn
graag, heb nog geen fatsoenlijke race geredenOp vrijdag 07 juni 2002 12:03 schreef yonexfreak het volgende:
word tijd om ff eens keer data+tijd te prikken voor GoT race (Got-ers only)
of ik wordt in een race 3x door een achterblijver eruit gebeukt of ik wordt ineens uit het spel verwijderd na 10 ronden

n00bs mogen niet meedoen
waar slaat f1 2002 je pics op?
X:\F1 2002 Folder\GRAB_xxx.BMPOp vrijdag 07 juni 2002 12:42 schreef Phusebox het volgende:
ben ik voor
waar slaat f1 2002 je pics op?
nope niet bij mijOp vrijdag 07 juni 2002 12:47 schreef Redje het volgende:
[..]
X:\F1 2002 Folder\GRAB_xxx.BMP
Ik heb het net ff geprobeerd maar de andere auto's reden niet gewoon maar verschenen steed iets verder...
ja, als in de naam van de server 10mbit of 100mbit staat is ie wel snelOp vrijdag 07 juni 2002 12:52 schreef Phydomir het volgende:
Hebben jullie al wel online gespeeld zonder lag..
Ik heb het net ff geprobeerd maar de andere auto's reden niet gewoon maar verschenen steed iets verder...
hmmz... Maar ik zie meestal maar 3 severs... doe ik iets fout?Op vrijdag 07 juni 2002 12:54 schreef kNarf het volgende:
[..]
ja, als in de naam van de server 10mbit of 100mbit staat is ie wel snelen daarop kunnen ook meestal wel 16 spelers, zonder lag
nee denk het nietOp vrijdag 07 juni 2002 12:58 schreef Phydomir het volgende:
[..]
hmmz... Maar ik zie meestal maar 3 severs... doe ik iets fout?
maar er zijn natuurlijk niet op elk moment van de dag goede servers, maar een uurtje geleden zat ik toevallig nog een op snelle.
zat met nog een tweaker erop (srry naam vergeten
starten met launch control is onmogelijk voor sommigen lijkt het wel
en 1 keer verloor ik mn auto bij het aanremmen op monza (rechterwiel in gras, domme ik
that would be me!Op vrijdag 07 juni 2002 13:22 schreef yonexfreak het volgende:
gisterne was het wel fun
zat met nog een tweaker erop (srry naam vergeten) alleen starten konden die jongens niet grr
ik ben vandaag in 1 race van P16 naar P1 gegaan in 5 rondjes... (inclusief 2 spins... kun je nagaan)
hehe dat kan weleens kloppenOp vrijdag 07 juni 2002 13:28 schreef Phusebox het volgende:
[..]
that would be me!
ik ben vandaag in 1 race van P16 naar P1 gegaan in 5 rondjes... (inclusief 2 spins... kun je nagaan)
wat een drama he dat starten (ff mn foutje daargelaten
kon helaas niet lang blijven wegens ziekenhuis bezoek maar wil zeker dit vaker online doen
alleen vind monza zo'n ruck circuit, tis alleen maar plankgas
doe mij liever Imola dan
Anyway.. toen ik straks mee deed in aan een online race starte we vanuit de pit.. hoe komt dat?
Dan moet ik toch nog maar ff bijven oefenen. Ik kom niet verder dan een 1:12,4**Op vrijdag 07 juni 2002 12:28 schreef Phusebox het volgende:
net een 1:07.928 gereden in de race, op A1 Ring
Welke setup heb je op de auto?? gewoon de standaard of ben je aan het sleutelen gegaan??
Beetje ja.. Maar hij's nog niet echt getweaked...Op vrijdag 07 juni 2002 13:47 schreef grolle het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog maar ff bijven oefenen. Ik kom niet verder dan een 1:12,4**
Welke setup heb je op de auto?? gewoon de standaard of ben je aan het sleutelen gegaan??
En ik rij wel met stuurhulp en traction control op max
"The more you take the less you feel, The less you know the more you believe, The more you have the more it takes today"
weinig getuned... maar ga hier niet mijn geheimen verraden! ... heheOp vrijdag 07 juni 2002 13:47 schreef grolle het volgende:
[..]
Dan moet ik toch nog maar ff bijven oefenen. Ik kom niet verder dan een 1:12,4**
aha typisch gevalletje van valspeler/bocht afsnijdenOp vrijdag 07 juni 2002 14:01 schreef Phusebox het volgende:
[..]
weinig getuned... maar ga hier niet mijn geheimen verraden! ... hehe
you're busted and suspended for 10 races
zou ff je gashulp op low/high zetten of traction control op low/high als je dat nog niet hebOp vrijdag 07 juni 2002 14:06 schreef Timrek het volgende:
Bij mij wil het nog niet echt lukken, ik spin vaak bij het uitkomen van bochten door dat mijn wagen te snel reageerd (toetsenbord)en uitbreekt. Maar F1 is zeker Kewl. Af en toe knalt hij eruit naar windows, is dit een driver probleem?
en zou best driver prob kunnen zijn dat ie eruit klapt
Althans, na 4 rondjes zit ik meestal lekker in mijn ritme
zelf vind ik de cockpits van Jaguar en Arrows wel prettig in te rijden
* yonexfreak vind het ook meer opvallen als een Jaguar/Arrows de leiding heeft
Ik hoorde gister op de f1 2002 chat de als je ergens in een bestandje veranderde dat je wegliging ineens super was en dat je bijna in elke bocht volgas kon. Dus gewoon een CHEATOp vrijdag 07 juni 2002 14:01 schreef Phusebox het volgende:
[..]
weinig getuned... maar ga hier niet mijn geheimen verraden! ... hehe

Verwijderd

Ik hoop dat iemand of misschien EA zelf een patch hiervoor maakt

laat die cheaters maar lekker zitten bij CS ofzo
ik wil online FAIR racen en niet moet gaan controleren of iemand ook daadwerkelijk netjes volgens de racelijn rijdt
ik heb wel wat getuned... 3 onderdelen
speel bijv eens met de rembalans