Toon posts:

Lite-ON 32x to 48x burner cd vraagje

Pagina: 1
Acties:
  • 18 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus de brander de LTR-32125W en die heb ik gisteren geflasht(VS02) naar de LTR-48125W.
hij wordt gewoon gezien in winXP enzo geen probleem.
als ik nero(5.5.8.2) opstart dan kan ik hem ook uit kiezen bij cd-recorders, en dan zie je dus heel mooi staan Maximum speed 48x.
ik kies dan een mooie cue file uit en kies voor de snelheid 48x en druk op write.
dan begint het:
hij geeft de melding dat de cd de snelheid 48x niet aan kan maar wel de snelheid 32x en dan begint hij met branden op 32x.

Het vreemde is dat het cdtje dat ik probeerde te branden geschikt is voor 12x max(nog een ouwe 74min)

Dus toen had ik een 24x max cdtje gepakt.. die ik normaal altijd gewoon op 32x kan branden, en dan krijg ik dezelfde melding!

iemand een idee wat het zou kunnen zijn ?

Verwijderd

Topicstarter
en dan nog wat..... als k dan eenmaal die cd heb gebouwd op 32x en dan kijk ik weer bij recorder >> choose recorder dan geeft hij de Max speed op 32x :?

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus net ondekt dat zodra ik het vinkje SMARTBURN enabled weghaal en dan nog eens choose brander doe.. dat hij dan gewoon weer een 48x burner aangeeft, maar zodra ik hem weer aan vink..... dan en dan nog eens kijk.
dan is t weer een 32x |:(

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 10:52

star-saber

Ryzen

smartburn kijkt hoe snel de cd kan en meldt dat als zijn maximale snelheid
probeer maar een 48x gecertificeerde cdr
werkt prima

Verwijderd

Topicstarter
een gecertificeerde cd voor 48x ???? waar kan k die halen ?
enne k heb smart burn uit gegooit...en dan werkt hij wel gewoon prima!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-03 10:52

star-saber

Ryzen

ja maar cd zit dan wel voor errors
athans hierzo

kijk maar bij cdspeed van nero en scandisc

btw kheb ook een 32x @ 48x

met 48x bedoel ik waarvoor cd gemaakt is

• Marsman83
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:13
Op dinsdag 04 juni 2002 19:17 schreef star-saber het volgende:
ja maar cd zit dan wel voor errors
athans hierzo

kijk maar bij cdspeed van nero en scandisc

btw kheb ook een 32x @ 48x

met 48x bedoel ik waarvoor cd gemaakt is
Hmmm dat wil ik ook wel proberen :P Ik heb nu nog een lite-on fikker op 32x.
Kan je ef vertellen wat je precies hebt gedaan? Dat flashen enzo. En welke firmware je erop heb gepleurt?
Lijkt me wel relax mijne ook op 48x fikken :9

Verwijderd

Wil ik ook wel weten. Heb ook lite-on 32x... Please tell me...

Verwijderd

ga nou gewoon naar www.forum.cdfreaks.com en het lite-on forum en daar ff lezen. je hebt in ieder geval MTKFlash nodig en een proggie dat uit de Lite-on firmware de bin file haalt (staat ook ergens op dat forum) als eenmaal de frimware erop staat kun je met de nieuwste firmware gewoon updaten. Werk als een tiet (zie sig.) succes.

BTW, kan alleen voor 32x fikker waar het typenr eindigt op W en dus niet S!

Verwijderd

Verwijderd schreef op 08 oktober 2002 @ 22:37:
ga nou gewoon naar www.forum.cdfreaks.com en het lite-on forum en daar ff lezen. je hebt in ieder geval MTKFlash nodig en een proggie dat uit de Lite-on firmware de bin file haalt (staat ook ergens op dat forum) als eenmaal de frimware erop staat kun je met de nieuwste firmware gewoon updaten. Werk als een tiet (zie sig.) succes.

BTW, kan alleen voor 32x fikker waar het typenr eindigt op W en dus niet S!
Kan dus wel! Net gelukt. Kijk maar op:

DJelte in "Lite-On s32123S wil niet naar 40x."

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Ik denk dat dit ook wel dicht kan.. Nogal een schop van een oud topic, en de nieuwere informatie is inmiddels ook wel te vinden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.