Toon posts:

Lilo error 40 40 40 40 40

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb net Gentoo geinstalleerd, met lilo als bootloader maar als ik nu opstart post hij m'n HELE scherm vol met "40 40 40 40 40 40 40 40 40 40 40 40 40 40 enz, enz, enz" Ik heb gezocht en kwam dit topic tegen [topic=454678/1/25] Kan iemand mij misschien verder helpen?

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 28-04 20:21

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Indien je een seriele muis hebt, of iets anders vaags op je seriele poort hebt aangesloten kan dat het probleem zijn, dan heb je een kernel die terminal op de seriele poort ondersteund, en dus meteen vaag doet bij het booten, in dat geval is het opgelost door een kernel te bakken zaonder seriele terminal ondersteuning...

• Platel
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-12-2025

Platel

Trogdor the Burninator!

[topic=86595/1/100]

Kijk daar eens

Remember there are no stupid questions, just stupid people...

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb helemaal niks op m'n seriele poort aangesloten. Maar ik zal het even proberen. en dat topic met die 01 error had ik ook al gekeken, maar kon ik ook niks mee beginnen.

Wat ik trouwens wel heb, is dat m'n windows op hda staat en dan heb ik op hdc een extended partitie met daarin hdc5 als swap, hdc6 als /boot en hdc7 als /

Verwijderd

Duw je boot disk erin, reboot, inlogger, lilo.conf editen en updaten en weer reboten.