INFRAROOD winamp winXP

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-06 16:04
Ik heb een Promedion 5600 laptop gekocht vorige week en het werkt allemaal prima. Nu wou ik alleen even proberen of ik met mijn INFRAROOD dit op de laptop winamp kan besturen. Helaas lukte dit niet. Ik heb gen_uice102 plugin gedownload op de winamp site maar greeg het niet aan het werk. Ook heb ik nog even gezocht op internet naar een HOWTO maar kon niet echt wat nuttigs vinden. WIe kan me helpen het ding aan de gang te krijgen onder winxp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oen
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20-09 15:27

Oen

plak bakbloedworst

erhm er staat wel wat in de search:

[topic=166680/1/100]

[topic=231486/1/100]

[topic=21394/1/100]

[topic=125520/1/100]

[topic=490292/1/100]

heb je vast wel wat aan ;)

Als ik die wolken na tuur beleeft zij zo een nat uur in de natuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
Ik zal eens kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
Na de install van IRAssistant en het laden van het progie krijg ik IR-receiver initialization did not succeed! Check the driver settings! Na mijn weten zijn de drivers goed geinstallt (standaard winxp). Als je in de opties kijkt van INFRAROOD apparaat dan zeg winxp dat alles goed werkt. Ook is in de opties aangevinkt dat winxp een geluid moet geven als er activietijd is op de INFRArood ontvanger. Ik gebruik hiervoor nu 4 verschillende afstandbediening dus aan daar van moet toch wel goed zijn ja.

Wat zou ik nu nog kunnen doen op het probleem op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neptunus
Heeft niemand zelfde probleem als mij gehad??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Naast de gen_uice plugin heb je ook het programma U-Ice zelf nog nodig. Daar kan je je remote configureren (bepaalde events aan bepaalde knopjes mappen).
Zo heb ik het al een keer aan de praat gekregen, met de afstandsbediening van mijn Hauppage WinTV :7

Remote Winamp rules!!! >:)
Pagina: 1