Hoe spire cooler los krijgen?

Pagina: 1
Acties:

• JWO
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:11
het gaat hier om de spire fridgerock, het was een heel karwei om dat ding er op te krijgen, maar nu mot ie er weer af, maar die klem zit zo stevig vast dat ik em niet los kan krijgen. Want ik wil ook niet dwars door mijn mobo heen gaan met mijn schroeven draaier..

iemand tips?

• n00b | IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-02-2003

n00b | IA

multislet

ik zou het toch voorzichtig met een schroeven draaier proberen that;s the only way

multisync is gebanned dat was hard nodig :D

• CycloneX
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

CycloneX

Born on probation

Leg iets onder die klip, mocht je toch uitschieten, dat je mobo nie zo zwaar beschadigd.

MacBook Pro “14” M4 Pro 24GB | iPhone 16 Pro | iPad Air 11-inch M2 | Denon AVC-X3800H | Q Acoustics 3050i

• Alphafox
  • Laatst online: 03:33

Alphafox

wat zeggie!

heb je mischien een plaatje ervan?! ik ken heel die cooler niet!

wisdom is rarely common

Verwijderd

Probeer een dun stukje hardhout onder de clip te leggen, mocht je dan uitschieten is niet je mobo naar de gallemiesjes. Ben bang dat bruut geweld de enige manier is, succes in elk geval

• KneoK
  • Laatst online: 06:50

KneoK

Not in a million lightyears

Check mijn mooie ASCII art in dit topic

• Gabriel-LG
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-08 21:41
De koeler stevig beetpakken (zodat ie niet heen-en weer kan wrikken) en dan het lipje van de klem met een fijne (maar wel stevige :P) platbektang eerst naar beneden en dan van de socket af duwen.
Waarom een tangetje :? omdat je dan veel meer controle hebt over de beugel :) dan met een schroevendraaier

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

En anders met 1 schroevendraaier de clip naar onder duwen, terwijl je met de 2e de clip zijwaarts duwt als ie helemaal beneden is.
Zo moeilijk is het niet, heb het vorige week nog met een Superrock gedaan (die is nog groter/zwaarder/strakker).

• nrg
  • Registratie: April 2001
  • Nu online

nrg

Op de heatsink van de Spire cooler van mijn pa zit in het beugeltje een hele handige inkeping.
Daar prop je die schroevendraaier in, en dan zit de schroevendraaier redelijk vast.
Hij kan iig niet door- of losschieten uit de klem op je mobo..
Pagina: 1