Ik heb al jaren een Casema-basic cable abbo, en dat doet het niet eens zo erg slecht. Ik haal altijd 9a10kB/sec. Als ik eens wat groots wil downloaden, dan kan dat, al moet ik er wel even op wachten. Maar ach, of ik het nu wel of niet gebruik, het kost hetzelfde.
Nu wil ik eigenlijk mijn eigen domein thuis gaan hosten. Dit gaat vooral om email (10a15 adressen) en een beetje "spielerij" websites die vooral voor testen ed gebruikt worden door mij. Al met al valt de verwachte datatransmissie wel mee.
Maar ik heb 2 eisen:
- ik wil mijn @wanadoo.nl emailadres behouden omdat nogal veel mensen dat adres van mij hebben.
- ik wil een statisch ip, (of zou het ook mogelijk zijn mijneigenachternaam.com te hosten met een dynamisch ip?)
Volgens mij zijn er twee alternatieven:
Wanadoo Cable Premium
+ snel
- geen statisch ip
Wanadoo ADSL (Mxstream)
+snel
Statisch ip???????
Op de site van Wanadoo kan ik niet vinden of ze bij ADSL een statisch of dynamisch IP geven. En de helpdesk reageert niet echt best op e-mail.
Wie weet of ik een statisch IP krijg bij ADSL, of heeft een betere oplossing?
Nu wil ik eigenlijk mijn eigen domein thuis gaan hosten. Dit gaat vooral om email (10a15 adressen) en een beetje "spielerij" websites die vooral voor testen ed gebruikt worden door mij. Al met al valt de verwachte datatransmissie wel mee.
Maar ik heb 2 eisen:
- ik wil mijn @wanadoo.nl emailadres behouden omdat nogal veel mensen dat adres van mij hebben.
- ik wil een statisch ip, (of zou het ook mogelijk zijn mijneigenachternaam.com te hosten met een dynamisch ip?)
Volgens mij zijn er twee alternatieven:
Wanadoo Cable Premium
+ snel
- geen statisch ip
Wanadoo ADSL (Mxstream)
+snel
Statisch ip???????
Op de site van Wanadoo kan ik niet vinden of ze bij ADSL een statisch of dynamisch IP geven. En de helpdesk reageert niet echt best op e-mail.
Wie weet of ik een statisch IP krijg bij ADSL, of heeft een betere oplossing?