vanbekkumclan is trots www.losalcoholicos.nl member
je hebt SCSI en IDE zipdrives. IDE werkt gewoon op de meeste mobo's, SCSI heb je uiteraard een controller nodig. die werd meegeleverd, maar was ISA.
oke, zo ver was ik ook. maar ze houden vol dat ik, met een ide zip niet verder kan. vaag toch ? ik bedoel, ik heb meerdere pc's, en dit is de eerste waar ooit gezegd is dat ik een externe zip moet kopen ipv een interne ide. flessen ze de boel ?
Lijkt mij onwaarschijnlijk, interne zip zou moeten werken.
Moederbord ondersteunt alle pio modes dus moet gewoon gaan.
Je kan even kijken in het bios of het mogelijk is te booten vanaf zipdrives.
Heb in de handleiding van je mb niets kunnen vinden het niet werken van zipdrives, hieronder de link:
ftp://aoaftp3.aopen.com/pub/manual/mb/ak73/ak73-ol-e.pdf
Moederbord ondersteunt alle pio modes dus moet gewoon gaan.
Je kan even kijken in het bios of het mogelijk is te booten vanaf zipdrives.
Heb in de handleiding van je mb niets kunnen vinden het niet werken van zipdrives, hieronder de link:
ftp://aoaftp3.aopen.com/pub/manual/mb/ak73/ak73-ol-e.pdf
What if this weren't a hypothetical question?
bedankt iig... ik heb hem nu geprobeerd, en hij lukt idd. vage computer zaak die niet genoeg afweet van zijn eigen produkten
Verwijderd
Er zit zeker wel een kern van waarheid in: borden met een VIA 686 southbridge kunnen veel probs krijgen veel probs met 100MB Zipdrives. Dit heeft iedere plank met een bepaalde rev van deze southbridge. Geloof dat vooral NEC en Iomega drives dit hebben.
De problemen uiten zich in het niet kunnen formatteren, lezen en schrijven van de schijfjes
Bij bijvoorbeeld een Panasonic ZIPdrive of 250MB versies komt het probleem niet voor.
/edit
is al opgelost dus
, je hebt een goede rev
De problemen uiten zich in het niet kunnen formatteren, lezen en schrijven van de schijfjes
Bij bijvoorbeeld een Panasonic ZIPdrive of 250MB versies komt het probleem niet voor.
/edit
is al opgelost dus
Pagina: 1