Toon posts:

Dekking Ben??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo...

Ik ben van plan een nieuwe telefoon (S35i) aan te schaffen met daarbij een Ben-abbo.
Heb nu een KPN Prepay (Gripz.. zo'n mainframe ;) )
Het enige waar ik me een beetje zorgen om maak is de dekking van Ben.
Ik woon in Apeldoorn en kom het vaakst in Arnhem en Nijmegen en af en toe in het weekend in omgeving Breda.
Iemand ervaring met de dekking in die gebieden?

TNX!

Verwijderd

Ja de dekking daar is enorm goed, ik heb zelf een 3210 (zonder antenne dus) ook met BEN, en nergens problemen mee, en ik woon dan ook nog eens in de middle of nowhere in Brabant op het randje met Limburg, Maarheeze om precies te zijn. Dus no problemo met BEN.

• BS
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 19-08 16:42

BS

Ben begint nu inderdaad langzamerhand beter te worden

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-08 11:46

MaxPoweR

-=StopTech=-

zekers doen die S35i.

• jpm.lensen
  • Laatst online: 19-08 11:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

De dekking daar weet ik niet
wat ik wel weet, is dat de DekkinG in Beverwijk en Heemskerk redelijk is, maar in het duin bij ons geen ontvangst :(. Daar wel KPN en LIb.
Maar ik denk dat op de plekken waar jij het over heb, dat ze daar wel ontvangst hebben. En anders heb je tog wel mooi een s35 :) ff unlocken en klaar.

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Verwijderd

Topicstarter
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 04 oktober 2000 22:29 schreef jpm.lensen het volgende:
En anders heb je tog wel mooi een s35 :) ff unlocken en klaar.[/quote]Ik wil hem bestellen bij www.gsm.nl en als ik het goed heb begrepen zit er niet eens een simlock op.

Maar het niet een kwestie van even unlocken en klaar, want ik zit wel een jaar aan dat abbo vast. Dus als de dekking k.u.t (Kwalitatief Uiterst Teleurstellend ;) ) blijkt te zijn heb ik een probleem.
Vandaar dat ik het ff navraag...

edit:

Word trouwens dus echt wel 100% zeker een S35... Ik zag dat ding, was meteen verliefd.
Vriendin : "Ja maar je hebt toch al een telefoon?"
Ik : "Jah, heb je dat ding wel eens bekeken, ziet er niet uit. Deze is veel gaver."
Vriendin : "Ja. Maar is wel duur. En toch ook nutteloos eigenlijk"
Ik : "Als je blijft zeuren word het misschien eens tijd om het nut van een vriendin tegen de kosten uit te gaan zetten..."
Vriendin : "..."

;) Werkt altijd.
Niet dat ik dr zou dumpen trouwens. Zo makkelijk is ze niet van me af ;)

• Robert
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 18:22

Robert

You have your answer..

BEN; BAH :(

als je af en toe eens bereik wilt hebben dan is het leuk maar als je gewoon overal bereik wilt hebben dan moet je dus in geen geval BEN nemen...

btw:
Ik heb BEN (niet lang meer)en ik had vanmiddag toch zoiets raars ? Ik had een streepje aan de linkerkant van mijn nokiaschermpje..ik was in amsterdam..weet iemand wat dat betekent ?

Ben niet bereikbaar..

Just 'cause I'm paranoid doesn't mean they're not after me | The only operating system that does what you want: LFS

• BS
  • Laatst online: 19-08 16:42

BS

In Amsterdam waar ik dagelijks kom de dekking perfect is

Verwijderd

Ik heb ook ben. En ik ben er uiterst tevreden over. Ze leveren namelijk wat ik verwachtte: goede prijs/kwaliteit verhouding. Over het algemeen heb ik wel redelijk goed bereik (bijna overal minstens 4 van de 6 streepjes). Af en toe is het bereik iets slechter.

Volgens mij heeft ben over het algemeen in de wat grotere plaatsen wel bereik.

Een ding kan ik je wel vertellen: verwacht niet overal even goed bereik als libertel of KPN. Dat krijg je dus niet met ben.(hoewel, bij mijn ouders in vriezenveen heb ik (ben) veel beter bereik dan mijn ouders (libertel). da's wel leuk :) )

Een andere aanrader is telfort. Goedkoper dan libertel en je kunt je telefoon gewoon op libertel instellen...
Pagina: 1