Ik heb dus, via coax en dus 10MB/s netwerkkaartjes 2 pc'tjes aan elkaar hangen met TCP/IP. op de ene draait Windows95 en op de andere windowsXP. Het geval wil nou dat als ik een file van de 95 pc naar de XP machine upload dit de goeie snelheid heeft. Maar als ik dit dus ander om doe, van de XP naar de 95 Machine, Gaat dit echt ontzettend traag. 1 mp3tje van 3 mb duurt iets van 8 minuten. Ik heb al geprobeerd met netbeui en ipx/spx maar daar lukt helemaal niks mee.
Ik heb al in de xp machine Alles veranderd, win98 geinstalled andere netwerkkaart etc.
Kan de netwerkkaart stuk zijn van de Win95 machine? Deze pc is overigens van m'n pa en die weigert over te stappen naar een nieuwer OS omdat hij dan bang is dat hij files verliess etc. Waar kan ik nog meer kijken om dit probleem op te lossen?
Ik heb al in de xp machine Alles veranderd, win98 geinstalled andere netwerkkaart etc.
Kan de netwerkkaart stuk zijn van de Win95 machine? Deze pc is overigens van m'n pa en die weigert over te stappen naar een nieuwer OS omdat hij dan bang is dat hij files verliess etc. Waar kan ik nog meer kijken om dit probleem op te lossen?