ActiveX werkt niet met c++ dialoogvensters

Pagina: 1
Acties:

• hutmannetje
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 02-09 17:00
ik zit met Visual C++ bezig. IK maak een dialoogvenster. Deze doet het goed als ik compileer. Maar nu wil ik er een activeX control inbouwen. Namelijk: Microsoft Richtextbox Control. Want ik wil een txt bestand in dat dialoogvenster.
Als ik nu compileer gaat alles goed, maar laat niet het venster zien.
Of is er een andere oplossing om deze tekst in dat dialoogvenster te laten zien??

• hutmannetje
niemand??

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Hoi,
[topic=392390]
Policy mbt het omhoogschoppen van threads. Wacht minstens 24 uur voor je je topic omhoog schopt. Doe dit dan ook alleen met een zinnige opmerking en dus niet met "Waarom antwoord er nou niemand" nadat je 5 minuten geen antwoord hebt gehad. Sommigen van ons hebben een leven :+

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

En beschrijf je probleem eens wat beter? want moeten wij nu gokken wat er mis is? roep je je window uberhoud wel aan? krijg je 'n error als je debugged? heb je uberhoud al gedebugged? gebruik je MFC? ATL? WTL? een andere bizarre gui toolkit? gewoon de win32 api met 'n CreateDialog? kortom wie wat waar hoe waneer?

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Yarvieh: het is überhaupt ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 18:09 schreef .oisyn het volgende:
Yarvieh: het is überhaupt ;)
Grbml...

• hutmannetje
sorry voor het kicken.
Het gaat om een resourcescript. Ik maak zo 1.
Hij doet het helemaal. Dan zet ik er zo'n activeX control in. Ik compileer en geeft niks aan. Het programma start ik dan, die doet het ook, als ik dan in het menu(dat ik ook gemaakt heb met resources) op het menuitem en dan opent ie hem stug niet, terwijl als ik dat activeX weghaal het dialoog wel opent.

• hutmannetje
tis de standaard win32 api

Verwijderd

Goed dan neem ik aan dat CreateDialog failed? (een NULL handle terug geeft) wat heeft GetLastError daarna te vertellen?
Pagina: 1