brander: welk merk/type heb ik nou?

Pagina: 1
Acties:

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
OK, ik heb dus een brander van de Aldi (lach niet :):):)) en ik brand er nu al maanden lekker mee, maar ik vraag me nu wel eens af van wat voor merk het eigenlijk is.

- Op de brander zelf staat een HP logo en geen typenummer.
- Op de manual staat een Medion èn een HP logo en typenummer MD 9364.
- Op de doos staat een Lifetec logo en typenummer LT 9364.
- In de brandprogramma's staat de brander aangegeven als LG CD-RW 8080B.

Heeft iemand enig idee welk merk en type ik nou eigenlijk heb? Is ook wat handiger met het zoeken naar Firmware...

edit > ik had 'm een paar maanden geleden van de Aldi voor f 449,-

• smvs
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
dit is duidelijk een LG (goldstar)
HP maakt soms ook zelf burners maar in dit geval zetten ze alleen ff hun logo er op en klaar.
ik heb zelf ook weleens zo'n ding gezien van de aldi namelijk ik heb er wel wat ervaring mee. je hebt eigenlijk mazzel dat je een LG hebt want ik zelf ben niet zo te spreken over 'echte' HP branders.
het woordje lifetec lijkt mij te komen door de aldi. de computer van de aldi wordt toch verkocht onder de naam lifetec? (of tenminste een hoop onderdelen die er in zitten zijn zogenaamd van lifetec)

• wacko
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 19-07 12:12
'k Heb ook een pc van de schrAldi (lach niet :) :) : , een PIII 450 en die is van een of ander merkje "FiF".
Maar goed, ik dacht zelf ook dat het een LG was want dat zegt de hardware zelf ook (in de brandprogjes).

Verwijderd

Ik heb een Fujitsu 4/4/32 brander.. enig idee welke firmware ik daar voor nodig heb? Op de fujitsu site staat NIETS (ze zijn blijkbaar ermee gestopt :( )