Toon posts:

[LCD/TFT] Pixel opbouw reactie Tijd ivm Spellen

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vroeg me af of een LCD met een Response tijd van 45ms een goede aankoop is geweest voor een PC die merendeels gebruikt wordt voor DVDs en Games(oa. Q3A, Halflife, C&C Renegade, MOHAA, Warcraft 3, UT2002, NFS, Duke Forever, Return to Castle Wolfenstein, etc. etc .etc)?!

***ivm GeForce4 Ti4600 128DDR***

• Glorificationer426
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-08 22:25

Glorificationer426

come we hero rush yes?

denk t niet, heb ze ook al met 35ms gezien, tuurlijk het zal heus wel gaan, maar denk toch dat alles een beetje "fuzzy" wordt in games met snel draaien enzo

(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D

Verwijderd

Met 35 ms is er in ieder geval geen probleem, ik heb namelijk zo'n TFT en daar zijn prima spellen op te spelen. Ik zie geen verschil met mijn CRT.

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-06 19:01
Op dinsdag 04 juni 2002 16:59 schreef DellTS het volgende:
Ik vroeg me af of een LCD met een Response tijd van 45ms een goede aankoop is geweest voor een PC die merendeels gebruikt wordt voor DVDs en Games(oa. Q3A, Halflife, C&C Renegade, MOHAA, Warcraft 3, UT2002, NFS, Duke Forever, Return to Castle Wolfenstein, etc. etc .etc)?!

***ivm GeForce4 Ti4600 128DDR***
Ligt aan het type LCD monitor, verschilt veel per merk.

Mijn LG heeft een response van max 45ms en ik kan daarop prima spellen spelen met mijn GF3Ti200 alsook DVDs kijken.

Verwijderd

Topicstarter
En heeft er hier iemend ervaring met een Dell 1702FP, Response time : "typical 35ms"
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.