<irri fout in java> geen index meer...

Pagina: 1
Acties:

• under-world
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-01-2025
Ik zit met het volgende probleem : Via directNick wil ik een site online krijgen. Een vriend van mij heeft echter met Java iets lopen klooien met als doel een popup te maken. Hierdoor kan ik nu niets zien op de site. Als ik een andere index (of wat dan ook) upload dan veranderd er niets.... Naar mijn idee wordt dit veroorzaakt door onderstaande Java code... Het bizarre is dat als ik alles uit de index weghaal het probleem blijft bestaan. Ondanks dat de Java code uit de index is gehaald blijft het op deze manier doorgaan. :?

<html>
<head>
<title> Welcome at la Gland.com !</title>
<meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1">
<script language="JavaScript">
<!--
<!--
function MM_reloadPage(init) { //reloads the window if Nav4 resized
if (init==true) with (navigator) {if ((appName=="Netscape")&&(parseInt(appVersion)==4)) {
document.MM_pgW=innerWidth; document.MM_pgH=innerHeight; onresize=MM_reloadPage; }}
else if (innerWidth!=document.MM_pgW || innerHeight!=document.MM_pgH) location.reload();
}
MM_reloadPage(true);
// -->

function MM_popupMsg(msg) { //v1.0
alert(msg);
}
//-->
</script>
</head>

Wat kan ik hier aan doen, behalve lang wachten op antwoord van directnick ???

-alvast bedankt-

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 13:43

ALF

Dat is echt vreemd zeg dan zal het wel niet liggen aan de javascript. moet je ff kijken of dat dit onLoad="hier een code of tekst" in de body tag staat!
anders weet ik het ook niet meer.*D

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-08 19:47

Bosmonster

*zucht*

Java? Waar Java?

Kzie wel wat bagger Macromedia JavaSCRIPTJES die lijken me bar weinig te maken hebben met het neit kunnen uploaden..

Al heb ik geen idee wtf directNick is :P

• under-world
javaSCRIPT idd..

directnick is gewoon een host....

Ik ben geen HTML allesweter en al helemaal geen Javascript held, maar waar het mij omgaat is het volgende... Ik upload nu als enige pagina een blanco HTML page zonder script(index) via dreamweaver. Er veranderd echter niets. Als ik opnieuw via www de site benader dan lijkt het erop, (ik weet het eigenlijk zeker) dat de server hem niet veranderd. Komt dit door dit lame script is mijn vraag ??? Hoe kan het dat als ik iets nieuws genereer de oude "foute pagina" blijft hangen ???

• ALF
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17-08 13:43

ALF

maar er staat ook niet in de body tag onLoad??:?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

*gaap*

Kijk nog eens naar je vraagstelling.. Wat bedoel je met "doorladen"? Als ik je vraag als normaal nederlands lees blijft ie doorladen bij het uploaden. In dat geval ligt het 100% aan directNick en kunnen we niks voor je doen.

• under-world
Sorry dat ik kennelijk vermoeiende vragen stel. Met doorladen bedoel ik dat als ik via www de site benader de "oude foute" pagina steeds vastloopt terwijl ie allang niet meer op de server staat ? (zo duidelijker misschien :+ ?)

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op dinsdag 04 juni 2002 17:21 schreef under-world het volgende:
Sorry dat ik kennelijk vermoeiende vragen stel. Met doorladen bedoel ik dat als ik via www de site benader de "oude foute" pagina steeds vastloopt terwijl ie allang niet meer op de server staat ? (zo duidelijker misschien :+ ?)
Hehe.. dus een pagina loopt vast die er niet meer staat? Ja das een stuk duidelijker ;)

Heb je een linkje?

• under-world
Ik heb de vraag ge-edit tot een wat meer logische omschrijving... (ik heb dit ook nog nooit meegemaakt)

De site is :
www.la-gland.com

Die onload staat trouwens wel in de body. Alleen na verwijderen gebeurt er dus niets.

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Probleem gevonden (handig zon linkje :P):

<embed src="file:///E|/lagland/audio%20index000.swf"

Het probleem moge wel duidelijk zijn hoop ik :)

• under-world
Hij loopt dus vast op die animaties etc. Die staan niet meer op de server. Is er geen maier om de index te resetten, zodat ik gewoon weer een nieuwe (zonder java script :+) erop kan gooien ? Ik snap nu wel dat er fouten op de pagina zitten maar ik kan ze onmogelijk veranderen. Of heb ik hier echt de hulp van directnick voor nodig ?

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op dinsdag 04 juni 2002 17:33 schreef under-world het volgende:
Hij loopt dus vast op die animaties etc. Die staan niet meer op de server. Is er geen maier om de index te resetten, zodat ik gewoon weer een nieuwe (zonder java script :+) erop kan gooien ? Ik snap nu wel dat er fouten op de pagina zitten maar ik kan ze onmogelijk veranderen. Of heb ik hier echt de hulp van directnick voor nodig ?
:?

Ik neem aan dat je je site gewoon offline hebt? Kun je toch aanpassen en uploaden of ben ik nou gek :?

• under-world
dat is nu net het probleem... Ik heb alles offline en zodra ik een nieuwe index online gooi gebeurt er helemaal geen ruk. Ik denk dat ie server niets veranderd. Ik zie hier wel een compleet nieuwe index in de local map, na het uploaden komt ie als bestand wel netjes aan, maar bij benadering via www veranderd er geen ruk! dat is het exacte probleem. Ik kan hier uploaden wat ik wil, sterker nog als ik helemaal niets plaats in de remote map. Dan blijft die foute index gewoon hetzelfde (terwijl er niets staat) :?

errug weird....

Dit moet toch bij directnick zitten, het is dus ontstaan sinds die foute java scripting ??

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Het heeft niks met je scripting etc te maken :)

Tis wel vaag, mogelijk hebben ze bij directNick wat accounts door elkaar gegooid ofzo :P

• under-world
Superwazig he !! Het moet wel aan de server liggen. Ik denk dat ie in de war is geraakt door die verkeerde index... Nu is het maar w8en op directnick.

Thanks anyway...

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Op dinsdag 04 juni 2002 17:47 schreef under-world het volgende:
Superwazig he !! Het moet wel aan de server liggen. Ik denk dat ie in de war is geraakt door die verkeerde index... Nu is het maar w8en op directnick.

Thanks anyway...
Hardleers? :+

• under-world
:+

Wat is er volgens jou dan aan de hand ???
Pagina: 1