Toon posts:

[TV-OUT]s-video

Pagina: 1
Acties:
  • 16 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik heb een s-video kabel van mijn MX-400 naar een overgang blokje op scart,

mijn tv is 3 jaar oud, van Sanyo
(jaja ik weet et, maar tis een goei ding)

nu heb ik die s-video via dat scart blokje aangesloten en mn resolutie voor e zekerheid verlaagt, alleen blijft het beeld zwart.

kan het zijn dat mijn tv wel composietkabel maar geen s-video ondersteunt?? mijn ps-2 zit nmlk gewoon met een geel kabeltje in me tv en dat werkt wel gewoon.

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
ja je tv moet wel svideo ondersteunen natuurlijk, ook als je dat via de scart doet. Dus ik zou maar gewoon via het gele kabeltje doen (datkantochook).

Verwijderd

Heb je de mx400 op kloon gezet? Ik heb dezelfde kaart en een Philips VCR die geen s-video ondersteund, toen ik dat met s-video aansloot kreeg ik z/w beeld, dus niet helemaal niks.. Ik zou eens kijken naar de instellingen van je kaart.

Verwijderd

Je kan die s video ook gewoon naar een tulip stekker omzetten en ff omwisseling met je ps2 (zo doe ik het ook). En de resolutie kan bij mij goed op 800x600.

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Ja, dat kan.
Heb je wel een in/output blokje ?
In windows de output naar tv zetten werkt wel ?

Verwijderd

Topicstarter
sjit

iemand geinterresseerd in 14 meter S-video kabel in de omgeving tilburg?

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

[topic=482538/1/100]
Dit hoort in [forum=8] hoewel hij daar waarschijnlijk op slot gaat.

Heb je de TV-Out al ingeschakeld?

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 16:43 schreef djcrossfire het volgende:
Je kan die s video ook gewoon naar een tulip stekker omzetten en ff omwisseling met je ps2 (zo doe ik het ook). En de resolutie kan bij mij goed op 800x600.
met een overgang blokkie??
ow das wel effe iets om na te kijken

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 16:44 schreef Compubiter het volgende:
[topic=482538/1/100]
Dit hoort in [forum=8] hoewel hij daar waarschijnlijk op slot gaat.

Heb je de TV-Out al ingeschakeld?
ja, het heeft al gewerkt op een phillips tv.

• wagenveld
  • Niet online
datkanooknatuurlijk, maar volgens mij zie jij geen verschil met een geel en een svideokabeltje hoor. Het is allebei even slecht. :)
Je kunt dat kloon instellen bij, beeldscherm, geavanceerd, nview (bij de nieuwe drivers).

• Asclepius
  • Laatst online: 20:14
Waarschijnlijk ondersteund je tv geen s-video, als je een zwart-wit beeld krijgt. Daar kan je weinig aan veranderen.
Je zou inderdaad kunnen proberen om je computer via een composiet kabel met de tv te verbinden. De beeldkwaliteit van een composiet kabel is alleen wat minder dan die van een s-video kabel. De kans op "ruis" wordt iets groter.

Verwijderd

Nee, hij kreeg helemaal geen beeld, het signaal komt dus helemaal niet aan.. 14m kabel, is die net nieuw? en de scartkabels zaten goed aan elkaar zonder sof e.d.?

Verwijderd

Topicstarter
ja, 60 euro aan nieuw spul

Verwijderd

Ik heb op mijn kamertje een sony tv, ongeveer 10 jaar oud. Heeft achterop een scart aansluiting te zitten. Mijn videokaart heeft een tv out. Toen ik hem aansloot kreeg ik totaal geen beeld op mijn tv. Komt dit doordat de tv 10 jaar oud is en dus dat niet mogelijk is. Anders probeer ik nog even door, maar als jullie met zekerheid kunnen zeggen dat ding is te oud dan hoef ik verder niet te proberen.

Verwijderd

[topic=482538/1/100]
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.