dynalink isdn kaart probs

Pagina: 1
Acties:

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:15
ik heb een vreemd probleem,

ik heb de dynalink isdnkaart (is64pph+) uit mijn vader z'n pc gehaald, daarin heeft hij het ca 2 jaar goed gedaan.

nu heb ik hem in mijn pc gezet (epox 8k3a+ / xp2000+ ) maar ik krijg hem onder w2k niet aan de praat!

ik heb hem al in 3 verschillende pci-slots gedaan, heb hem ca 10 x onder w2k / 4x onder w98se proberen te installeren en het lukt mij maar niet!

het installeren gaat goed, totdat ik dan een linetest wil doen, of als ik wil uitbellen. Dan doet hij niets en na een minuut geeft hij error 651 geloof ik.

ik snap er echt niets meer van, ik zal als laatste nog ff de kabel testen maar dan weet ik het niet meer...
weet iemand een oplossing?

Verwijderd

nieuwste drivers van www.dynalink.nl downloaden, heeft bij mij ook gewerkt

• jw
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 16:15
dat heb ik dus al gedaan.

nu heb ik mijn pc verplaatst naar waar mijn pa zijn pc altijd heeft gestaan. op diezelfde kabel aangesloten en het werkt ineens!?

kan het misschien zo zijn dat de ene isdnkaart wel met een lange kabel kan functioneren en de andere niet?

maar goed hij doet het dus (een beetje)

ik pruts nog wel ff verder!

• THIJZEL
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 16:47 schreef schapie het volgende:
dat heb ik dus al gedaan.

nu heb ik mijn pc verplaatst naar waar mijn pa zijn pc altijd heeft gestaan. op diezelfde kabel aangesloten en het werkt ineens!?

kan het misschien zo zijn dat de ene isdnkaart wel met een lange kabel kan functioneren en de andere niet?

maar goed hij doet het dus (een beetje)

ik pruts nog wel ff verder!
is die isdn kabel wel goed?, heb je niet toevallig je nw kabel er in gestoken :P