case spuiten met motortip(primer gebruiken ? spoed

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik heb zojuist zwarte motortip gehaal, de verkoper adviseerde mij geen primer te gebruiken ivm agressiviteit van dat spul tov, de plastik voorkant van de case en de coating op de staalplaten.. (Hij meldde er zelf alleen al bij dat hij niet veel van spuiten wist !)

ik heb echter ooit een toestboard zomaar gespoten en dit sleet er snel weer af !!

dus nu aan jullie wel of geen motortip primer ???

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

Tis trouwens motip.

En ik zou gewoon montana gebruiken. 15 min en het is droog. In alle kleuren. Mat en glans.

Verwijderd

wel primer gebruiken , heb ik zondag ook nog gedaan en ziet er echt rete strak uit, nu me window nog vastmaken en een lcd van zwahiel binne krijgen en ik ben klaar met me nieuwe casemod

Verwijderd

Op dinsdag 04 juni 2002 16:31 schreef xychix het volgende:
(Hij meldde er zelf alleen al bij dat hij niet veel van spuiten wist !)

dus nu aan jullie wel of geen motortip primer ???
Ik ben ook geen schilder, maar weet wel dat primer er is om een goede hechtlaag te maken voor de lak. Dus wel primer. Als de primer te agressief is voor de kunststof, neem je toch kunststofprimer?

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 13:49
Wel primer gebruiken!!
Anders veeg je het erzo weer af..

BTW: LOL @ motortip :D

• diertje
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-11-2023

diertje

/ban mediocrity

Ik, geheel anders

Verwijderd

Montana heeft geen primer nodig. Direct aanbrengen. Prima resultaat. Is er niet af te vegen anders zou je ook al die graffiti van de muren kunnen vegen. :)

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
thanks ik ga er nu primer bij kopen
(nadat ik een slot request in modjes heb geplaatst)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Primer en blanke lak gebruiken... dat geeft het sterkste (en mooiste) resultaat...
Als je gewoon kunststof-primer gebruikt is er niets aan de hand, dat is er speciaal voor gemaakt. Heb mijn case gespoten met Dupli-color (is ook motip) en dat zit er heel mooi en sterk op :)

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
ik heb er nu al een dubbele laag primer (grijs) opzitten en een motip zwart (niet glans of mat maar standaard) laag.

over een half uurtje nog een keer spuiten

net ook nog ff snel een diskettestation afgetaped en in de promer gezet :+ helemaal vergeten..

ik ben alleen aan't spuiten in een houthok achter het huis (half open) dus perfect kan het niet worden ivm stof, spinnerag ed. tot nu toe valt de schade echter nog mee !

ik heb nog geen lak gekocht, misschien dat ik dat nog doe als hij er echt goed uitziet anders niet (ook ivm makkelijk wegschuren van stofjes ed.)

• Demo
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 12:17

Demo

Probleemschietende Tovenaar

Op dinsdag 04 juni 2002 18:42 schreef xychix het volgende:
ik heb er nu al een dubbele laag primer (grijs) opzitten en een motip zwart (niet glans of mat maar standaard) laag.

over een half uurtje nog een keer spuiten

net ook nog ff snel een diskettestation afgetaped en in de promer gezet :+ helemaal vergeten..

ik ben alleen aan't spuiten in een houthok achter het huis (half open) dus perfect kan het niet worden ivm stof, spinnerag ed. tot nu toe valt de schade echter nog mee !

ik heb nog geen lak gekocht, misschien dat ik dat nog doe als hij er echt goed uitziet anders niet (ook ivm makkelijk wegschuren van stofjes ed.)
Zou wel lak doen als ik jou was (kan later ook nog maar dan wel eerst voorzichtig afstoffen). Ik heb ooit een toetsenbord gespoten met primer + matzwart, maar toch liet de verf na een tijdje los :(

Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done

Verwijderd

Heb mijn case ook gespoten met motip en heb geen primer gebruikt omdat deze al verwerkt zit in de lak. Wel even je case opschuren en schoonmaken en vervolgens pas spuiten! Klaar met een mooi resultaat !

• Ordos20
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-08 10:26
mmmhhhh ik heb de zijpanelen gedaan met hamerite....

twee keer spuiten

en roestvrij tot 2020~!!!
Maar mij bevalt dat dus best.... met hamerslag :)

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 18:48 schreef Demoniac het volgende:

[..]

Zou wel lak doen als ik jou was (kan later ook nog maar dan wel eerst voorzichtig afstoffen). Ik heb ooit een toetsenbord gespoten met primer + matzwart, maar toch liet de verf na een tijdje los :(
heb ik idd ook al gehad maar een toetsenboard is wel gebruiksintensiever dan een kast.

• Solosmots
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 04-08 13:49
Op dinsdag 04 juni 2002 18:50 schreef pangodes het volgende:
Heb mijn case ook gespoten met motip en heb geen primer gebruikt omdat deze al verwerkt zit in de lak. Wel even je case opschuren en schoonmaken en vervolgens pas spuiten! Klaar met een mooi resultaat !
Wat voor Motip verf was dat? Das nl. nieuw voor mij.
Pagina: 1