Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Verwijderd
En ik zou gewoon montana gebruiken. 15 min en het is droog. In alle kleuren. Mat en glans.
Verwijderd
Verwijderd
Ik ben ook geen schilder, maar weet wel dat primer er is om een goede hechtlaag te maken voor de lak. Dus wel primer. Als de primer te agressief is voor de kunststof, neem je toch kunststofprimer?Op dinsdag 04 juni 2002 16:31 schreef xychix het volgende:
(Hij meldde er zelf alleen al bij dat hij niet veel van spuiten wist !)
dus nu aan jullie wel of geen motortip primer ???
Anders veeg je het erzo weer af..
BTW: LOL @ motortip
Verwijderd
(nadat ik een slot request in modjes heb geplaatst)
Als je gewoon kunststof-primer gebruikt is er niets aan de hand, dat is er speciaal voor gemaakt. Heb mijn case gespoten met Dupli-color (is ook motip) en dat zit er heel mooi en sterk op
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
over een half uurtje nog een keer spuiten
net ook nog ff snel een diskettestation afgetaped en in de promer gezet
ik ben alleen aan't spuiten in een houthok achter het huis (half open) dus perfect kan het niet worden ivm stof, spinnerag ed. tot nu toe valt de schade echter nog mee !
ik heb nog geen lak gekocht, misschien dat ik dat nog doe als hij er echt goed uitziet anders niet (ook ivm makkelijk wegschuren van stofjes ed.)
Zou wel lak doen als ik jou was (kan later ook nog maar dan wel eerst voorzichtig afstoffen). Ik heb ooit een toetsenbord gespoten met primer + matzwart, maar toch liet de verf na een tijdje losOp dinsdag 04 juni 2002 18:42 schreef xychix het volgende:
ik heb er nu al een dubbele laag primer (grijs) opzitten en een motip zwart (niet glans of mat maar standaard) laag.
over een half uurtje nog een keer spuiten
net ook nog ff snel een diskettestation afgetaped en in de promer gezethelemaal vergeten..
ik ben alleen aan't spuiten in een houthok achter het huis (half open) dus perfect kan het niet worden ivm stof, spinnerag ed. tot nu toe valt de schade echter nog mee !
ik heb nog geen lak gekocht, misschien dat ik dat nog doe als hij er echt goed uitziet anders niet (ook ivm makkelijk wegschuren van stofjes ed.)
Unix doesn't prevent a user from doing stupid things, because that would necessarily prevent them from doing brilliant things.
while true ; do echo -n "bla" ; sleep 1 ; done
Verwijderd
twee keer spuiten
en roestvrij tot 2020~!!!
Maar mij bevalt dat dus best.... met hamerslag
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
heb ik idd ook al gehad maar een toetsenboard is wel gebruiksintensiever dan een kast.Op dinsdag 04 juni 2002 18:48 schreef Demoniac het volgende:
[..]
Zou wel lak doen als ik jou was (kan later ook nog maar dan wel eerst voorzichtig afstoffen). Ik heb ooit een toetsenbord gespoten met primer + matzwart, maar toch liet de verf na een tijdje los
Wat voor Motip verf was dat? Das nl. nieuw voor mij.Op dinsdag 04 juni 2002 18:50 schreef pangodes het volgende:
Heb mijn case ook gespoten met motip en heb geen primer gebruikt omdat deze al verwerkt zit in de lak. Wel even je case opschuren en schoonmaken en vervolgens pas spuiten! Klaar met een mooi resultaat !