Ik heb alles opnw geinstalleerd en n u zie ik de HK en SG rubrieken niet meer heeft u enig idee hoe dat komt
Je bent niet ingelogd.
https://fgheysels.github.io/
inloggenOp dinsdag 04 juni 2002 16:25 schreef Interceptor het volgende:
Ik heb alles opnw geinstalleerd en n u zie ik de HK en SG rubrieken niet meer heeft u enig idee hoe dat komt
Euhh... dat zal hij nu wel gedaan hebben, anders kan hij niet posten...Op dinsdag 04 juni 2002 16:26 schreef ]-[Skinlab]-[ het volgende:
[..]
inloggen
je hoeft niet perse in te loggen, je kan ook bij iedere post die je maakt je username en pass intikkenOp dinsdag 04 juni 2002 16:31 schreef RuNnaH het volgende:
[..]
Euhh... dat zal hij nu wel gedaan hebben, anders kan hij niet posten...
Neehoor, je hoeft niet perse ingelogd te zijn om te kunnen posten. Dan vraagt hij tijdens het reageren om je username en wachtwoord.Op dinsdag 04 juni 2002 16:31 schreef RuNnaH het volgende:
[..]
Euhh... dat zal hij nu wel gedaan hebben, anders kan hij niet posten...
[Edit] Dat zeg ik
Ik kreeg tijdens het typen al HotTopic naar voren, maar vond het zonde om te stoppen
Ohja, da's waar. Dat "Wachtwoord opslaan?" moet je dan aanvinken, dan ben je wel ingelogd.Op dinsdag 04 juni 2002 16:32 schreef Compubiter het volgende:
[..]
Neehoor, je hoeft niet perse ingelogd te zijn om te kunnen posten. Dan vraagt hij tijdens het reageren om je username en wachtwoord.
afgehandeld...
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Interceptor: [url="htp://www.watbenjedan.com"]Wat ben je dan?[/url]
nofi
Ik ga een aantal zaken even helemaal anders doen!
Totale Modjesgekte
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.