dag allemaal, ik ben radeloos heb alles bijna alles geprobeerd. ik heb het volgende probleem me gforce 2 werkte fijn loos op windows 98 maar kort daarna heb ik er win XP prof opgezet. Nu heb ik het volgende probleem (dit apparaat start niet code 10). en bij de laatste tab blad bij bronnen staat dat hij helemaal geen bronnen gebruikt????
en als ik onder de advanced eigenschappen kijkt op me bureaublad zie ik niks staan aan gegevens bij me adapter
bij eigenschappen van adapter type staat wel dat het apparaat correct werkt maar bij de laatste tabblad bronnen staat dit: Invoer-/uitvoerbereik 03B0 - 03BB wordt gebruikt door:
VIA Tech CPU to AGP Controller
Invoer-/uitvoerbereik 03C0 - 03DF wordt gebruikt door:
Geheugenbereik 000A0000 - 000BFFFF wordt gebruikt door:
wat kan ik hier aan doen.
de volgende gegevens over me comp ken ik mee geven:
moederbord: year 2000 Compliant met ATI chip set
Bios type: Award modular bios v. 4.51 pg (2A6LGC3A)
CPU: 500MHz
Ram geheugen: 128 MB
harddisk: 12 GB
Video kaart: Geforce 2 MX 400 met Asus v7100 pro chip
WIE KEN ME HELPEN |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
ik denk dat het aan die kut moederbord leg maar misschien is er nog een andere oplossing ik hoor het wel.
en als ik onder de advanced eigenschappen kijkt op me bureaublad zie ik niks staan aan gegevens bij me adapter
bij eigenschappen van adapter type staat wel dat het apparaat correct werkt maar bij de laatste tabblad bronnen staat dit: Invoer-/uitvoerbereik 03B0 - 03BB wordt gebruikt door:
Invoer-/uitvoerbereik 03C0 - 03DF wordt gebruikt door:
Geheugenbereik 000A0000 - 000BFFFF wordt gebruikt door:
wat kan ik hier aan doen.
de volgende gegevens over me comp ken ik mee geven:
moederbord: year 2000 Compliant met ATI chip set
Bios type: Award modular bios v. 4.51 pg (2A6LGC3A)
CPU: 500MHz
Ram geheugen: 128 MB
harddisk: 12 GB
Video kaart: Geforce 2 MX 400 met Asus v7100 pro chip
WIE KEN ME HELPEN |:(|:(|:(|:(|:(|:(|:(
ik denk dat het aan die kut moederbord leg maar misschien is er nog een andere oplossing ik hoor het wel.