Een van mijn eerste creaties in Photoshop, maar welk effect kan ik toevoegen om hem mooier te maken? En welke tool is het beste om hem mooi in te kleuren?

Blieft
Sommige dingen moet je geloven om ze te kunnen zien. http://www.becreative.nu/
Jah, het ziet er niet uit, maar wat dan nog, het is potverdorie mijn eerste Photoshop probeersel vanaf scratch!
<font color="#0000ff">Censuur door mod-force # 169</font>
<font color="#0000ff">Censuur door mod-force # 169</font>
Ik vind hem niet zo origineel, ik kom wel eens vaker precies dezelfde rode kruisjes tegen
Privacy-adepten vinden op AVGtekst.nl de Nederlandse AVG-tekst voorzien van uitspraken en besluiten.
Copy paste de url > http://www25.brinkster.com/willemser/RMW/01.JPG in je adresbalk en druk op de enter toets.
De afbeelding zal nu verschijnen
De afbeelding zal nu verschijnen
Yo, rustig, je hoeft niet te schelden hoor. Laat 'gvd' maar weg. Ozboz heeft er niet voor niks een knipoogje achter gezet.
Maar je link doet het sowieso niet bij mij.
Maar je link doet het sowieso niet bij mij.
Devblog / portfolio
Swords & Soldiers
Awesomenauts
Proun
Cello Fortress
Verwijderd
HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.
Voor de topicstarter: Let op je taalgebruik. Censuur toegepast.
Je URL doet het niet:
Je URL doet het niet:
krijg ik als ik die link volg.HTTP1.1 STATUS 403 Remote Access to this object forbidden This file cannot be directly accessed from a remote site, but must be linked through the Brinkster Member's site.
Niet volgen, maar in een nieuwe IE sessie copy en pasten in je adresbalkOp dinsdag 04 juni 2002 16:20 schreef willem169 het volgende:
Voor de topicstarter: Let op je taalgebruik. Censuur toegepast.
Je URL doet het niet:
[..]
krijg ik als ik die link volg.
Ja, sorry, maar echt schelden is het nou ook weer niet 
En sorry voor de gare link, mijn Chello webspace werkt niet om een of andere vage reden, en Endoria is down.
En sorry voor de gare link, mijn Chello webspace werkt niet om een of andere vage reden, en Endoria is down.
Het is niet de bedoeling dat je je eerste creatie hier post. Een creatie die bonvendien niet voldoet aan het vereiste dat er zichtbaar meer tijd in moet zitten dan een paar lijntjes en kleurtjes. Er is overigens wel het topic post hier je 2d creaties. Maar als je niet tegen kritiek kunt raad ik je aan daar ook niet te posten.
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()