Toon posts:

Knipperende TV-out ( en geen 1024 ?)

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Kheb sinds kort een gforce 3 classic.......

Nu heb ik de nieuwste TvTool gedownload alles ingesteld......

Nu heb ik perfect beeld........

Alleen 2 nadeeltjes......

1. Het beeld knippert om de 3 sec of zoiets.

2. Mijn video-kaart kan 1024 tv-out aan maar dat programma kan dat niet :(((

Mischien kunnen jullie mij hiermee helpen ?

Verwijderd

2 >>> je tv kan dat niet aan
1 >>> te hoge refreshrate

• Miletos
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Als je boven de 800x600 wilt, heb je een plasma scherm of een HELE dure beamer nodig.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 16:13 schreef steve_jacks het volgende:
Als je boven de 800x600 wilt, heb je een plasma scherm of een HELE dure beamer nodig.
Ow lol..............nu nog dat geknipper enzo weg :)

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
tot nu toe alleen nog maar foute reply's LOL ;)

het ligt absoluut niet aan je TV of die 1024.768 niet aan kan, maar aan de tv-out chip van je videokaart.. betere videokaarten als ati en matrox hebben een chip die tot 1024x768 om kan vormen naar PAL/NTSC signaal. Jouw geforce-je kan dat maar tot 800x600.. en of je nou een elcheapo yoko 10cm tv-je hebt of een plasma scherm van 10Meter maakt allemaal niks uit..

en kun je dat geknipper iets beter omschrijven? gaat het hele beeld aan/uit? Of flikert het constant wat?

• Dracul
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11-02 19:55

Dracul

Ooh yeah!

Grappenmaker, je hebt ook Geforce3-kaarten die een 1024 resolutie ondersteunen voor Tv-out. Ati en Matrox betere videokaarten, laat me niet lachen.

Verwijderd

Topicstarter
Okay :))

Dat van die 1024 maakt mij ook niet zoveel uit.
Wat het geknipper is......

nou kijk beeld is er gewoon......maar 1 x in de 3 sec ofzoiets dan PLOEP....een flits erdoorheen.

Verwijderd

Topicstarter
Stukje uit een revieuw :

know some of you are wondering why I'm devoting a section of this review to a feature found on quite a number of cards. Well, it's because this is the first implementation of TV-Out I've seen that supports an output resolution of 1024x768.

Sorce : http://www.nvnews.net/reviews/leadtek_gf3tdh/2.shtml

en die video-kaart heb ik exact....... kheb het idee dat dit progje gewoon geen 1024 ondersteund !!

Verwijderd

Topicstarter
kheb een oudere versie geprobeerd.........daarin knipperd hij minder erg......dus....... ???

Verwijderd

Topicstarter
Wrom reageerd er nu niemand op :((((

IK denk dat het wel eens aan mijn detenator driver kan liggen.......kheb wel de nieuwste namelijk !

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Op dinsdag 04 juni 2002 17:40 schreef stanley het volgende:
Wrom reageerd er nu niemand op :((((

IK denk dat het wel eens aan mijn detenator driver kan liggen.......kheb wel de nieuwste namelijk !
Vier reacties van jezelf achter elkaar hoort natuurlijk niet. Kicken binnen 24 uur wordt niet gewaardeerd.

Ontopic: Welke driver heb je dan? Gebruik je de officiele NVIDIA-drivers (28.32) of gelekte beta's? Voor de officiele drivers: www.nvidia.com Beta's staan er om bekend niet goed te werken icm met TV-out.

• Erikie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 16:51

Erikie

www.erikie.nl

ehhh.... ook al andere tv's geprobeerd?! kun je niet een stukje capturen :+

traktor scratch!

• Neejoh
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07-07 15:30
Ik gebruik geen een extra proggie....
Ik heb zelf de GF3 van Asus (V8200 deLuxe), en een Sony Triniton... (nu btw een nieuwe, maar toen nog niet ;))

• zet pc naast tv
• kabel van pc naar TV
• TV aan op kanaal S3!
• Pjoeter aan

En als het goed is krijg je dan vanzelf beeld :{ Hier iig wel, heb eens geprobeerd om het ook met TVtool te doen, maar dat was geen succes... Dit werk perfect?
Hij zet hem zelf om naar 800x600 bij mij.

• Palomar
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 16:37 schreef Dracul het volgende:
Ati en Matrox betere videokaarten, laat me niet lachen.
ati en matrox hebben nou eenmaal een betere tv-out.. en daar ging dit topic nou net over :)

Verwijderd

Hierbij het verzoek aan de topicstarter niet zo vaak te kicken, begint een beetje irritant te worden.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 18:06 schreef Sinterklaas het volgende:
Hierbij het verzoek aan de topicstarter niet zo vaak te kicken, begint een beetje irritant te worden.
twas niet bedoeld als KICKEN maar meer als vorderingen posten ( maar dat had ik ook met het edit-knopje kunnen doen !! ) !

• Palomar
  • Niet online
OMG heeft er iemand in het aangifteforum serieus een melding gemaakt van die paar kicks :D :X

Maar als je idd exact diezelfde kaart hebt als in die link vermeld, is het wel vreemd dat ie geen 1024x768 weergeeft.. heb je niet toevallig een 'lite' versie oid van die kaart?

En heb je de standaard tv-out functionaliteit van de drivers al geprobeerd? (bij display properties en op TV-out zetten). Probeer anders es te zoeken naar instellingen als 'Flicker-reduction'.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 04 juni 2002 18:42 schreef rick_h het volgende:
OMG heeft er iemand in het aangifteforum serieus een melding gemaakt van die paar kicks :D :X

Maar als je idd exact diezelfde kaart hebt als in die link vermeld, is het wel vreemd dat ie geen 1024x768 weergeeft.. heb je niet toevallig een 'lite' versie oid van die kaart?

En heb je de standaard tv-out functionaliteit van de drivers al geprobeerd? (bij display properties en op TV-out zetten). Probeer anders es te zoeken naar instellingen als 'Flicker-reduction'.
Het ligt aan het programma dat ie geen 1024 aangeeft dat weet ik wel.

Tis BTW al verholpen....dat geknipper lag idd wel aan de drivers....

PS : nogmaals sorry van die kicks enzo....

Verwijderd

Topicstarter
Okay aangezien deze topic gesloten is : [topic=519237/1/50]

Ga ik hiero gewoon wer verder.....

Ik wil dus nog steeds graag 1024 tv-out hebben alleen doet ie dat niet met TvTool

Kan iemand mij een andere programma geven oid ?

Stukje uit mijn vorig topic :

Okay....dat kaartje heb ik dus net gekocht ( 2e hands enzo ).
Nu las ik hier dat hij een tv-out van 1024 kan hebben.

Review : http://www.nvnews.net/reviews/leadtek_gf3tdh/2.shtml

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
I know some of you are wondering why I'm devoting a section of this review to a feature found on quite a number of cards. Well, it's because this is the first implementation of TV-Out I've seen that supports an output resolution of 1024x768
--------------------------------------------------------------------------------

Alleen.....nu gebruik ik dus TvTool 6.0....... puur omdat ik geen ene XXXXXXX van Nview snap...
Alleen TvTool 6.0 gaat maar tot 800x600 ( helaas ).

Hoe is dit op te lossen want zo benut ik dus mijn tv-out niet OPTIMAAL.

PS : als je goed kijkt kan ej zien dat de schrijven van deze review een andere programma gerbuikt en daaring kan ie 1024 selecteren !

Goed kijken :

Afbeeldingslocatie: http://www.nvnews.net/reviews/leadtek_gf3tdh/pics/tv1024.jpg

Verwijderd

Topicstarter
LOl never mind............... Ik had een mail naar de schrijver gestuurd......

dit kreeg ik terug :

Its not a program, its a special TV-out chip which arrived with the card. If your card maxes out at 800x600 theres nothing you can do to go higher.

LOL :) closen plz :)

Verwijderd

Op zondag 09 juni 2002 13:36 schreef stanley het volgende:
LOL :) closen plz :)
Op verzoek dus.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.