RMA ibm drive, winkel wil niet...

Pagina: 1
Acties:

• paradoXical
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-03 13:29
Ik heb dus een IBM drive die naar de klote is.. Ik wil em dus opsturen, maar ik bel dus gistron.. Of ik ze die drive niet kan sturen, dat zij hem maar naar ibm sturen en ik van hen een nieuw exemplaar krijg..

Ben dus wel wat service gewend van gistron, maar wat denk je... Niks, willen de drive niet vervangen, ze zouden er naar kijken en dan oordeel van ibm afwachten..

Damnit, ben ik dus 2 weken me drive kwijt, iemand anders hier ervaringen mee?? Ik wil dus dat gistron me drive vervangt en me meteen een nieuwe opstuurt, misschien moet ik ze even het vuur aan de schenen leggen?

Damn.. :( Maakt geen klote uit voor ze, ik ben intussen wel voor een flink tijd me hd kwijt, slaat gewoon nergens op :r

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

• Aphex
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-11-2025
Op dinsdag 04 juni 2002 15:47 schreef HarrieH het volgende:
Ben dus wel wat service gewend van gistron, maar wat denk je... Niks, willen de drive niet vervangen, ze zouden er naar kijken en dan oordeel van ibm afwachten..

Damnit, ben ik dus 2 weken me drive kwijt, iemand anders hier ervaringen mee?? Ik wil dus dat gistron me drive vervangt en me meteen een nieuwe opstuurt, misschien moet ik ze even het vuur aan de schenen leggen?
..zie artikel 10.1 op hun website. :D Belangrijke compu onderdelen moet je eigenlijk bij je lokale computer boer om de hoek kopen. Dan kan je sneller garanties afhandelen etc.

PC specs

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Je kan die RMA toch gewoon zelf afhandelen bij IBM :? Waarom doe / deed je dat niet?

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op dinsdag 04 juni 2002 15:47 schreef HarrieH het volgende:
Ik heb dus een IBM drive die naar de klote is.. Ik wil em dus opsturen, maar ik bel dus gistron.. Of ik ze die drive niet kan sturen, dat zij hem maar naar ibm sturen en ik van hen een nieuw exemplaar krijg..

Damn.. :( Maakt geen klote uit voor ze, ik ben intussen wel voor een flink tijd me hd kwijt, slaat gewoon nergens op :r
mep dat ding gelijk naar IBM nederland
bij mij was de schijf binnen een week vervangen

• Klippy
  • Laatst online: 21:59

Klippy

Still Game

Als de garantie termijn bij Gistron verlopen is hebben ze gelijk. Bij IBM heb je langer garantie meestal, dus gewoon daar heen sturen.

Kan wel ff duren misschien, maarja weinig aan te doen.

Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO

• eborn
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-04 13:15
Dit is mijn ervaring met de IBM RMA afhandeling van Gistron:

1 IBM schijf (45GB) direct naar IBM: binnen 10 dagen terug en ook nog gewoon een 60GB gekregen.

1 IBM schijf (ook 45GB) via Gistron: 3 MAANDEN weg (geen geintje), krijg ik een gewone 45GB terug. Op zich natuurlijk prima, maar mijn gevoel zegt dat ze gewoon een 45GB uit hun voorraad hebben gegeven en zelf de 60GB hebben genomen.

Beslis dus zelf wat je er mee gaat doen :P

• paradoXical
  • Laatst online: 30-03 13:29
Heb em naar ibm gedaan, vind het alleen kut dat ik zo lang moet wachten.. Had gehoopt dat ik van gistron een nieuwe zou krijgen..

MKaar idd die garantievoorwaarden heb ik dus niet goed gelezen :)

She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.

Pagina: 1