Ryzen 5800X3D / RTX3070Ti nvidia / Be quiet Dark base 700
Probeer het, meet het, post het.
Is daar geen mooie latijnse oplossing voor, dat zinnetje?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
Zit uiteraard wel wat in. Maar ik moet wachten op mijn Spacer...Op dinsdag 04 juni 2002 15:41 schreef nigelator het volgende:
Het kan toch zowieso al een paar graden schelen als je die core schoonmaakt met of spiritus of met een oliehoudende aceton??
Het lijkt mij nu dat dat steeds een dun laagje of sporen olie heeft achtergelaten.
Verwijderd
Ik denk niet dat het echt graden gaat schelen hoorOp dinsdag 04 juni 2002 15:45 schreef noltha het volgende:
[..]
Zit uiteraard wel wat in. Maar ik moet wachten op mijn Spacer...
Het kan toch zowieso al een paar graden schelen als je die core schoonmaakt met of spiritus of met een oliehoudende aceton??
Het lijkt mij nu dat dat steeds een dun laagje of sporen olie heeft achtergelaten.
ik gebruik aftershave zit genoeg alcohol in en ruikt ook nog lekker
"hmmm ik ruik toch echt Joop hoor"Op dinsdag 04 juni 2002 16:00 schreef ExcaliburDexter het volgende:
ik gebruik aftershave zit genoeg alcohol in en ruikt ook nog lekker
Maar goed ik las toch echt dat het om helemaal VETvrij maken gaat?
Aftershave komt op plaats 6 in de top5
Ik post zo snel mogelijk mijn resultaten!Op dinsdag 04 juni 2002 15:41 schreef nigelator het volgende:
Maar goed als ik het zo hoor scheelt het misschien 1/2 a 1 graad!
Nou...alle beetjes helpen nietwaar?
Verwijderd
ik gebruik nagellak remover, sommigen vinden het te agressief maar ik hbe nog geen probs ermee gehad
Verwijderd
Ik heb net ook maar mijn core/koeler onderhanden genomen.
- Koeler geschuurd en gepolijst(was zo krom als een hoepel(stomme koelermaster, binnenkort maar waterkoeling!)
- Daarna de oude Thermal compound verwijderd van de core met behulp van een stukje WC papier, wattestaafjes en spiritus.
- Lekker netjes wat artic silver erop.
Scheelt idle 7 en stressed 9 graden!!
Ik moest 3x kijken voordat ik het geloofde.. een AMD 1800 dus nu op 32graden idle, 41stressed.. lijkt mij netjes voor een luchtgekoelde
CPU
- Koeler geschuurd en gepolijst(was zo krom als een hoepel(stomme koelermaster, binnenkort maar waterkoeling!)
- Daarna de oude Thermal compound verwijderd van de core met behulp van een stukje WC papier, wattestaafjes en spiritus.
- Lekker netjes wat artic silver erop.
Scheelt idle 7 en stressed 9 graden!!
Ik moest 3x kijken voordat ik het geloofde.. een AMD 1800 dus nu op 32graden idle, 41stressed.. lijkt mij netjes voor een luchtgekoelde
Attemptare, metiri, palus. Zoiets.Op dinsdag 04 juni 2002 15:41 schreef nigelator het volgende:
Proberen, meten, posten. Is wel letterlijk vertaald dus zal niet al te veel van kloppen
Heb laatst me core schoon gemaakt, daarvoor heb ik Wasbenzine gebruikt. En dat idee heb ik van medetweakers. Wordt hier wel vaker gezegd, dat ze wasbenzine gebruiken om de core schoon te maken.