quicknet valt weg

Pagina: 1
Acties:

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
na ongeveer 10 seconden werkt m'n internet niet meer, en als ik repair werkt ie weer ff en dan valt ie weer weg.

het is op de router, 2 connections, de lan via cross cable naar een andere pc en de internetverbinding. LAN werkt helemaal niet, en internet nu dus ook niet

-Windows xp professional
-amd duron 800@1000
-epox 8k3a
-realtek standaard 10 Mb kaartje (2 x dus)
-gf2 mx
-quicknet power abbo (kabel)

ook komt rechtsonderin zo'n vervelend geel bordje te staan met een ! erin. Als ik het aanklik verdwijnt ie.

[sint]
Er is een mooie editknop uitgevonden om reacties te editen : Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/tweakers/images/icons/edit.gif

Ik heb je reacties samengevoegd en de laatste verwijderd.

• thettes
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09-05-2025
nu kan ik niet meer editen :) ik heb nu de lan weggehaald en beide kaartjes getest. Het blijft bij de 10 seconden, en bij opstarten geeft hij aan een ip-conflict gevonden te hebben. Dat lijkt me onmogelijk met maar 1 nic en 1 verbinding die gewoon werkt voor 10 seconden)

ligt het niet aan de dhcp server van quicknet?

Verwijderd

Misschien is je signaal te zwak? Weet niet hoe lang je kabel is? zijn de tv's door het hele huis wel scherp? Heeft een vriend van me namelijk gehad. alleen bij hem kreeg hij niks geen foutmeldingen. Ik probeer je alleen te helpen, ben bang dat dit het probleem niet is.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Wat is je woonplaats? Want Chello is bezig met het overnemen van Quicknet in sommige gebieden. Wellicht dat ze momenteel bezig zijn met werkzaamheden en dat daardoor je signaal de hele tijd wegvalt.

Verwijderd

Ik zou ook eens proberen om je Duron 800 @ 800 te gaan gebruiken.

Overklokken heeft niet alleen effect op je proc maar meestal ook op de rest van je componenten (FSB). En dan kan het dus ook het geval zijn dat modems, netwerkkaarten, en andere shit het niet meer doen.