Toon posts:

[MS-Visual C++] het programma zelf

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een hele stomme vraag over MS-Visual C++ 6.0 zelf.
En ja ik heb het hele programma doorzocht (denk ik) en nee ik heb NIET de help functie gebruikt (die doet het merkwaardigerwijs bij mij niet).

De vraag: Kan je in MSVC++ de font en kleurjes van je source code instellen of moet je echt persee de door MS bedachte syntax highlighting gebruiken. Want dan word het toch echt weer Borland....

Verwijderd

Tools->Options->Format. Daar kan je voor allerhande windows de kleurtjes instellen. De enige beperking is dat je je hebt te houden aan de door microsoft bedachte standaardkleurtjes, je kan dus niet zeggen dat je geselecteerde tekst liever olijfgroen met een blauw randje hebt :)

Oh... en je help kan 't gaan doen als je de juiste chapters van de bijgeleverde MSDN installeert.

Verwijderd

De beperking ligt in dit geval niet bij MIcrosoft, want in VB6 zit wel de mogelijkheid om je eigen font, size en kleurtjes (voorgrond en achtergrond) te gebruiken voor je code window...

Verwijderd

alles went :)

• Belgar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17-08 22:31

Belgar

Archmaster ranzige code..

Op dinsdag 04 juni 2002 15:16 schreef JeroenDega het volgende:
De beperking ligt in dit geval niet bij MIcrosoft, want in VB6 zit wel de mogelijkheid om je eigen font, size en kleurtjes (voorgrond en achtergrond) te gebruiken voor je code window...
Ford maakt witte autos want Opel doet dat ook? :?

...Als het maar werkt

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-09 13:30

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

het spijt me, maar GoT is echt geen vervanging voor je manual, ook al zou die niet werken.

Kijk eens naar de reactie van Qlone
Ook kun je overwegen om Visual Assist te installeren, een hele uitgebreide intellisense plug-in met goede syntaxcoloring (www.wholetomato.com)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.