Dit is mijn case mod ik heb een b-bus 4 rooieleds onder in en heb de kast gespoten en een case fan en komt nog een window in maar die krijgen jullie gauw te zien
Ziet er een stuk beter uit 
Maar kan je ze niet even thumbnailen?
The devil is in the details.
Stoer
nice job well done
Ey!! Macarena \o/ f
<font color="red">Modbreak:
Beetje grote plaatjes. Client-size resizen verandert de grootte van de plaatjes niet.<hr></font>
Wow, resize de plaatjes ff ofzo, ik zal het wel ff doen!
plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
Beetje grote plaatjes. Client-size resizen verandert de grootte van de plaatjes niet.<hr></font>
Wow, resize de plaatjes ff ofzo, ik zal het wel ff doen!
plaatje 1
plaatje 2
plaatje 3
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
ik weet niet hoe dat moet.....Op dinsdag 04 juni 2002 14:59 schreef -]MaRc0[- het volgende:
Ziet er een stuk beter uit
die zitten al weer rechtOp dinsdag 04 juni 2002 15:00 schreef Catch22 het volgende:
resizen? ik moet zeggem dat de schakelaars scheef zitten..
Volgens mij was ik net te laat. Ziet er verder wel leuk uit!
[Asus A7V266-E][AMD XP 1700+ (water cooled)][Hercules GF3 Ti500][256 MB Crucial DDR][SB Live 5.1][2 x 40GB][3com 3c905ctx-m]
Verwijderd
Opzich wel mooi maar dit hebben we al vaker langszien komen. Hier spring ik geen gat meer in de lucht voor.
jah alleen moet ik de voorkant nog spuiten en window er in dremelen 2 ccfl's erin en hij is helemaal klaar dan post ik nog wel een paar plaatjesOp dinsdag 04 juni 2002 15:03 schreef -=MOL=- het volgende:
Volgens mij was ik net te laat. Ziet er verder wel leuk uit!
die heb ik nog wel....Op woensdag 05 juni 2002 12:25 schreef Go0s het volgende:
mooi gedaanAlleen waar is dat klepje voor cdrom's?
maar die moet ik weer ff vast lijmen
wat heb je daar voor in je blowhole zitten?
(wil zelf een logo, van achteren belicht, in zo iets vastzetten maar wat is het/hoe het het en waar kun je het krijgen?)
(wil zelf een logo, van achteren belicht, in zo iets vastzetten maar wat is het/hoe het het en waar kun je het krijgen?)
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
Verwijderd
euhmz... 4 ledjes met een weerstandje tegen een te grote stroom is toch geen probleem???Op woensdag 05 juni 2002 12:37 schreef Ordos20 het volgende:
wat heb je daar voor in je blowhole zitten?
Ik bedoel die grijze "rubber" ring
Verwijderd
btw.. Nice mod...
alleeneuh....
Je asus sticker/casebadge zit schreef..
Vwerder wel cool...
Vooral die fan is netjes afgewerkt.. misschien ff die sticker op die van afwerken..
alleeneuh....
Je asus sticker/casebadge zit schreef..
Vwerder wel cool...
Vooral die fan is netjes afgewerkt.. misschien ff die sticker op die van afwerken..
okay dan Ordos20 gaat op weg naar de bouwmarkt nu
ik heb een afgekeurd glas (-7.5) befreesd met een leuk logo, es zien of ik die net zo mooi in de kast kan inwerken als die blowhole en dan leuk van achteren belicht
ik heb een afgekeurd glas (-7.5) befreesd met een leuk logo, es zien of ik die net zo mooi in de kast kan inwerken als die blowhole en dan leuk van achteren belicht
dat zou wel super cool zijn moet je wel ff pics posten he!!!Op woensdag 05 juni 2002 12:46 schreef Ordos20 het volgende:
okay dan Ordos20 gaat op weg naar de bouwmarkt nu
Sure thing......
nu eerst wat tijd om in die kast te gaan frezen
als het klaar is regel ik wel een digicam en neem ik wat foto's alleen verwacht het niet te snel
btw welke blauw heb je daar op je kast? ik heb mijn zijpanelen hamerslag blauw gespoten met hamerite (prachtig spul, ziet er mooi uit en krasjes van het boren zo weg)
als het klaar is regel ik wel een digicam en neem ik wat foto's alleen verwacht het niet te snel
btw welke blauw heb je daar op je kast? ik heb mijn zijpanelen hamerslag blauw gespoten met hamerite (prachtig spul, ziet er mooi uit en krasjes van het boren zo weg)
ik heb van motip metalic bleuOp woensdag 05 juni 2002 12:50 schreef Ordos20 het volgende:
Sure thing......
Verwijderd
fuxxe:
Plaatjes resizen kun je makkelijk doen door bijvoorbeeld Paint Shop Pro te downloaden van www.jasc.com.
M$ PhotoEditor kan het ook.
Plaatjes resizen kun je makkelijk doen door bijvoorbeeld Paint Shop Pro te downloaden van www.jasc.com.
M$ PhotoEditor kan het ook.
Pagina: 1