Nope, je moet de banken volmaken. Dus in elke bank moeten 2 simmetjes komen.
precies. Kijk maar in het boekje van je mainbord. altijd twee GELIJKE geheugens plaatsen dus. 2 van 4 en 2 van 16 van 1 van de 2 of whatever. als het maar per twee geplaatst wordt
owja.. ik zie het al.. ik had al in het boekje gekeken maar ik vond het wat vreemd dat ik maar 4 banken had... nog ff goed gekeken en het zijn er 8 
maar kan ik zo elk 72P edo simmetje dr in doen? Want ik heb ook wel es gehoord dat je koperen en zilverkleurige contactjes hebt..
en nu zitten er 2 van 8 in. Daar kan dus gewoon 2x16 bij?
maar kan ik zo elk 72P edo simmetje dr in doen? Want ik heb ook wel es gehoord dat je koperen en zilverkleurige contactjes hebt..
en nu zitten er 2 van 8 in. Daar kan dus gewoon 2x16 bij?
Je kunt er alles bijzetten. Als het maar 72pins is en 2x hetzelfde reepje.
dr zijn dus verder geen afzonderlijke voltages, snelheden enzo ? Of iets anders waar ik op moet letten?
(Ik vraag maar ff alles want ik moet het nl. 2dehands via de post kopen en dan moet het wel werken
..)
(Ik vraag maar ff alles want ik moet het nl. 2dehands via de post kopen en dan moet het wel werken
Alleen EDO is per 2 met al het andere maakt het niet uit, owja uitgezonderd fast-page == ook per 2
72-pins SIMMs zijn 32-bit. De Pentium heeft een 64-bit geheugenbus, dus moet je ze per 2 plaatsen.
DIMMs zijn 64-bit 'breed', dus per 1.
30-pins SIMMs zijn 8-bit, dus per 4 in een 386 of 486.
DIMMs zijn 64-bit 'breed', dus per 1.
30-pins SIMMs zijn 8-bit, dus per 4 in een 386 of 486.
Pagina: 1